Ga naar inhoud

xxxchantal : 23 augustus 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, over precies 2 weken word ik geopereerd door Frans van Straaten (Diana Gabriëls). Ik kan niet wachten en vindt het heerlijk al jullie verhalen te lezen... dat brengt je gevoelsmatig steeds een stapje dichterbij de grote dag... Ik heb nu cup 75b en krijg 450 cc. Ben echt onwijs benieuwd. Ik heb ongeveer het hele internet afgezocht naar van-voor foto's met mijn soortgelijke situatie, maar zoals jullie ook ongetwijfeld hebben gemerkt ziet de borstvegroting er echt bij iedereen anders uit (ondanks de cc hetzelfde is). Het is écht afwachten dus!! Ik lees gelukkig een heleboel positieve berichten over Frans, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.

Liefs xxx Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum.

Bij Frans ben je inderdaad in goede handen. Ik ben 3 weken geleden door hem geholpen. Mijn foto's staan openbaar , dus als je wilt zou je eens een kijkje kunnen nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, welkom hier. 

Het forum is erg handig om informatie op te zoeken en om lekker te kletsen met elkaar.

Bij frans zit je idd in goede handen ben er 4 weken geleden geopereerd heb 345 anatmoische.

450 cc is zeker een mooie maat.

Heb je al voorbereidingen getroffen? 

Als je in de zoekbalk wat intikt kun je ook lijstjes vinden wat handig is om alvast te regelen.

Nog 2 weken spannend zeg! 

Ook heb ik mijn album openbaar staan mocht je nieuwschierig zijn.

Veel succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.