Ga naar inhoud

Nancy206 : 23 augustus 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek : Wissel na lekkende protheses


Aanbevolen berichten

@Nancy206 goed dat je gebeld hebt. En wat een geluk dat het nog in de garantie valt :43: 

ik ben verder niet bekend met wellness. Een vriendin van mij wordt 17mrt geopereerd door dr Verdonck. Hij is afwezig tot 26 mrt dacht ik ivm bevalling van zijn vrouw ( geplande afspraken gaan door vandaar)  dus volgens mij is hij er eind maart weer gewoon. Kun je toch bij hem afspraak plannen :D x x succes alvast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Hallo het is al even geleden dat ik hier was, omdat ik een tijdje even niet goed wist wat ik moest doen.Ik had namelijk eerst een afspraak met dr. Damen echter reageerde hij zo raar toen ik vertelde dat mijn implantaten lekten, hij zei: "dat is onmogelijk implantaten kunnen niet lekken, de buitenwand van het implantaat gaat over in lichaam, jij wilt gewoon een gratis wissel", toen ik zei dat ik mss ook groter wilde en er ook wel wilde betalen veranderde hij opeens. Inmiddels had ik mijn uitslagen van mijn mri Leuven er zaten wel scheurtjes in maar de gel was

niet het lichaam in gelekt. Toen heb ik alsnog een afspraak gemaakt bij dr. Verdonk bij zijn eigen kliniek, deze man was super vriendelijk en zei direct" ik ga dit voor je regelen bij de Wellnesskliniek! Ik opereer daar ook en zal zorgen dat jij je wissel gratis krijgt." Nu vandaag ben ik hier in de wellnesskliniek en aan het wachten op mijn wissel door Dokter Verdonck, en hij heeft zelf geregeld dat ik een klein beetje meer erin krijg. Dus spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Situatie voor de wissel, van a cup naar B cup met 255cc low profile, 10 jaar geleden bij dr Goerdin beide prothesen lekte, de linkerborst is verder ingedaald dan de rechter, geen decolleté, wissel 23/8/2017 bij dr Verdonk, met 350cc high profile.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net na de wissel, alles goed gegaan, prothesen waren indd lek. band voelt strak aan en kan wat moeilijker ademen, ook mijn buik is wat opgezet, ben superbenieuwd naar het resultaat!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2017 om 12:51 zei Desert-Rose:

Nou dat zou nog eens een groot geluk zijn dan dat je nog net binnen de garantie zit, scheelt weer een hoop geld.

 

Ik denk dat je Dr. Damen bedoelt die je nu gaat krijgen ( meningen over hem verschillen nogal) zijn redelijk wat topics over hem, kun je je even inlezen.

 

Kijk hoe gesprek met hem gaat verlopen, hoe is jouw gevoel bij hem( heel belangrijk) en bij twijfel werkt er ook nog een andere pc daar, want het is niet zo dat je iedere arts maar moet accepteren omdat je nu nog in de garantie valt ( dit even ter info) 

 

Wat ik begrijp staat de vrouw van Dr. Verdonck op het punt om te bevallen, vandaar zijn afwezigheid.

 

Nou meis, ik ben benieuwd hoe snel je geopereerd kunt worden, maar wat ik lees over de Wellness is dat meestal heel snel, binnen een aantal weken.

 

xx

 Dag Desert Rosé 

Gelukkig heb ik ook naar jou advies geluisterd: dat ik niet zomaar elke dokter moet accepteren: Bij dr Damen was mijn gevoel heel slecht, ontkende zelfs dat het mogelijk was dat mijn prothesen konden lekken, zelfs met de MRI resultaten van UZ Leuven onder zijn neus. En bleek alleen geïnteresseerd als ik een betaalde vergroting wou. Dan heb ik een afspraak gemaakt bij Verdonk zijn privékliniek die zei dat dit kosteloos ging opgelost worden, bij hem of zijn collega dr van Zele in de wellness . Wellness kliniek belde dat ik op consult kon gaan bij dr van Zele, die begreep niet waarom ik bij zijn andere collega's was geweest en dan bij hem, hij zei ik wil best een wissel doen maar ik vraag wel 2500€ voor het spoelen van de borsten en ik ga je niet wegsturen maar ga nog even bespreken met dokter Verdonck waarom hij dit zelf doet.... Dan belde de wellness dat ik eindelijk mijn afspraak bij Verdonck kon krijgen. Deze heeft alles met mij doorgenomen en heeft de wissel gratis binnen de garantie kunnen uitvoeren, zelfs met een kleine volume toename .De held!!! Ik hoop voor anderen meiden die dit lezen: GA NOOIT OVER 1 NACHT IJS, blijkbaar is er heel veel verschil tussen de plastisch chirurgen, (ze krijgen van de fabrikant bij lekkende prothesen binnen de garantie een vergoeding, maar blijkbaar was dit voor sommige artsen niet genoeg) Er zijn veel artsen tussen die enkel op geld gericht zijn. Ga bij verschillende artsen langs, en luister naar je gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Annette1975:

WoW wat een verhaal, maar fijn dat je nu geholpen bent! Ben benieuwd naar het resultaat. 

Ja ik hoop dat ik met mijn verhaal ook anderen kan helpen die mss ooit in een zelfde situatie verkeren. Ik ga zeker nog updates plaatsen hoe het resultaat is geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nancy206,

 

Hoi meis, gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Fijn dat de lekkende protheses nu uit je lichaam zijn. Doe lekker rustig aan, laat je maar fijn vertroetelen, neem op tijd je medicijnen en zorg dat je veel drinkt. Dan ben je zo weer de oude en kun je heerlijk gaan genieten van je nieuwe boobs.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nancy206

 

He meis , gefeliciteerd met je nw boobs, en wat super dat Verdonck dit allemaal zo voor je heeft geregeld.

Fijn dat ik je een beetje heb kunnen helpen door mee te denken, en dat je uiteindelijk bij een hele goede pc terecht bent gekomen,die meedenkt, en alles netjes onder de garantie heeft uitgevoerd,en helemaal super dat je ook nog  een extraatje qua cc van hem hebt gehad.:P

 

Nu lekker rustig aan doen, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Annette1975

 

He meis , gefeliciteerd met je nw boobs, en wat super dat Verdonck dit allemaal zo voor je heeft geregeld.

Fijn dat ik je een beetje heb kunnen helpen door mee te denken, en dat je uiteindelijk bij een hele goede pc terecht bent gekomen,die meedenkt, en alles netjes onder de garantie heeft uitgevoerd,en helemaal super dat je ook nog  een extraatje qua cc van hem hebt gehad.:P

 

Nu lekker rustig aan doen, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Hihi denk dat je Nancy bedoelt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.