Ga naar inhoud

lovertje : 1 november 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik was tijdens mijn zwangerschap 32 kilo aangekomen heb ze na een jaar er allemaal afgekregen. Maar had toen zo,n sponsig slap vel , en toen ben ik eigenlijk gaan fitnessen en dat deed me goed niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk en ging steeds vaker en ging op mijn eten letten en toen ik toen 38 jaar was toen had ik voor het eerst van mijn leven  een mooi figuur gekregen. Maar ja dat koste ook echt wel tijd en moeite en als je dan weer even niet gaat is het weer weg. Maar nu mijn borsten weer op de goede plaats zitten heb ik zo,n zin om ook mijn buik en de rest weer te trainen. Maar ik denk dat wij vrouwen nooit blij met alles zijn waren het eerst mijn borsten nu klaag ik weer over mijn buik en mijn benen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie

Ben nu 4 wkn Po en ik vind echt dat de littekens  heel goed genezen bij mij ook omdat er ook nog een prothese in zit. Had dat niet verwacht dacht dat duurt wel een half tot een jaar dat het een beetje toonbaar is. Ben echt blij met mijn Nio tjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nog niet maar ik heb toch een e cup dus ga over paar weken toch wel naar speciaalzaak voor een wel sexy maar toch stevige bh ook omdat er een prothese inzit. Is idd wel duurder maar die blijven ook heel lang mooi en stevig de beugels komen er ook niet uit. Toen ik vroeger een dd of e cup had droeg ik van chantelle ook een van marlies dekkers en aubade zo spijt dat ik die paar jaar terug in de zak voor de kringloop heb gedaan. Vind bh,s en lingerie ook erg mooi zou best in zo,n winkel willen werken. Als je een mooi setje aanhebt wat mooi staat en goed zit voel je je ook vrouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2016 om 14:46 zei lovertje:

Nee nog niet maar ik heb toch een e cup dus ga over paar weken toch wel naar speciaalzaak voor een wel sexy maar toch stevige bh ook omdat er een prothese inzit. Is idd wel duurder maar die blijven ook heel lang mooi en stevig de beugels komen er ook niet uit. Toen ik vroeger een dd of e cup had droeg ik van chantelle ook een van marlies dekkers en aubade zo spijt dat ik die paar jaar terug in de zak voor de kringloop heb gedaan. Vind bh,s en lingerie ook erg mooi zou best in zo,n winkel willen werken. Als je een mooi setje aanhebt wat mooi staat en goed zit voel je je ook vrouw.

Ja he. Dat is ook zo voel je mooi en sexy!! Ze zijn wel heel prijzig! 70€ alleen een bh! 

maar het is wel een inverstiering na al deze ellende ga ik mezelf zeker trakteren op een mooie bh van Marlies en misschien in uitverkoop straks!  

Op sommige sites worden van Marlies voor 25€ verkocht vraag me af of dat niet een na maak is. Van merk Sapph zijn ook mooi en stuk goedkoper 45€ !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt heb ik ook is gehad saphh maar ik zoek niet alles met de hand te wassen. En eerlijk die bleef na paar keer in wasmachine niet zo mooi. De Marlies Dekkers wel daar had ik van die steentjes opzitten die bleven ook in de wasmachine erop zitten. Kan best in uitverkoop want kom die niet meer veel tegen in de speciaalzaak. Hoe gaat het met je dochtertje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei lovertje:

Klopt heb ik ook is gehad saphh maar ik zoek niet alles met de hand te wassen. En eerlijk die bleef na paar keer in wasmachine niet zo mooi. De Marlies Dekkers wel daar had ik van die steentjes opzitten die bleven ook in de wasmachine erop zitten. Kan best in uitverkoop want kom die niet meer veel tegen in de speciaalzaak. Hoe gaat het met je dochtertje?

Ja he. Nog 2 dagen en dan weet ik het. Met me dochtertje gaat goed ze heeft last van eczeem. En met koud weer als nu wordt alleen erger. Ook allergieën voor ei/wortel en graspollen. Hoop dat ze snel beter wordt. En niet meer last krijgt na jeuk savonds dat is alle ergste. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja dat is erg als je jeuk hebt. Nou je bent ook vast een lieve moeder. Nou ben benieuwd wat Nio zegt of het goed uitlegt waarom je het niet of wel zou moeten doen. Hij is wel altijd haastig in zijn consulten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 Had nog een paar bh,s liggen van 2 jaar terug of zo. Ze passen weer dus wacht ik met nieuwe kopen tot de uitverkoop begint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoe is het met jullie? Heb even niet meer meegelezen ben na 7 wkn PO weer volledig aan het werk en doe alles weer. En voel me verder ook goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei lovertje:

Hoe is het met jullie? Heb even niet meer meegelezen ben na 7 wkn PO weer volledig aan het werk en doe alles weer. En voel me verder ook goed.

Ik heb ook weer een volledige week gewerkt, wel moe maar dat is niet ongewoon. Lekker jij ook weer hersteld. Zie je littekens ook rustig? Beetje tevreden met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Saturday, December 24, 2016 om 18:15 zei LiaLa:

Ik heb ook weer een volledige week gewerkt, wel moe maar dat is niet ongewoon. Lekker jij ook weer hersteld. Zie je littekens ook rustig? Beetje tevreden met het resultaat?

Ja ben zeer tevreden ja littekens zijn rustig alleen beetje roder waar een hechting heeft gezeten of nog zit. Vd week zag ik er een stukje draad uitsteken heb ik afgeknipt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo ben nu 3 maanden Po heb fotoos in mijn album gezet die staat openbaar. Alles gaat goed ik werk en ik sport ook weer. Heb wel een shock absorper  sportbeha aangeschaft. Moest gisteren  eigenlijk op eindcontrole naar Nio maar de Parkkliniek belde weer een dag van te voren om de afspraak te verzetten. Dat was de derde keer eerst had ik afspraak om 17.30 .vorige maand belde ze op of het om 15.30 kon en nu was hij er weer niet. Maar ja mijn man had snipperdag genomen en zouden dagje Rotterdam gaan. Dus ik zei weet je jullie verzetten iedere keer is het wel nodig ik heb nergens last van en binnen een minuut sta je toch weer buiten. Dus ze zei idd hij kijkt alleen en dan kan je weer gaan en als er iets aan de hand is mocht ik altijd komen. Dus toch naar Rotterdam geweest geslaagd voor een hele mooie galajurk want ik wordt 50 dit jaar en geef een glitter en glamourfeest. En dankzij Nio kan ik weer in een strakke jurk. hoop dat het met jullie ook goed gaat kijk nog af en toe maar druk druk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei lovertje:

Hallo ben nu 3 maanden Po heb fotoos in mijn album gezet die staat openbaar. Alles gaat goed ik werk en ik sport ook weer. Heb wel een shock absorper  sportbeha aangeschaft. Moest gisteren  eigenlijk op eindcontrole naar Nio maar de Parkkliniek belde weer een dag van te voren om de afspraak te verzetten. Dat was de derde keer eerst had ik afspraak om 17.30 .vorige maand belde ze op of het om 15.30 kon en nu was hij er weer niet. Maar ja mijn man had snipperdag genomen en zouden dagje Rotterdam gaan. Dus ik zei weet je jullie verzetten iedere keer is het wel nodig ik heb nergens last van en binnen een minuut sta je toch weer buiten. Dus ze zei idd hij kijkt alleen en dan kan je weer gaan en als er iets aan de hand is mocht ik altijd komen. Dus toch naar Rotterdam geweest geslaagd voor een hele mooie galajurk want ik wordt 50 dit jaar en geef een glitter en glamourfeest. En dankzij Nio kan ik weer in een strakke jurk. hoop dat het met jullie ook goed gaat kijk nog af en toe maar druk druk.

Lekker, dit traject ook weer afgesloten. Groot gelijk dat je de afspraak hebt afgezegt. Leuk sjiek de friek op je feest!! Geniet ervan je feest maar ook je nieuwe look!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Had Nio toch nog gemaild met een foto. Had een klein bultje aan een uiteinde van het litteken en aan een kant ook dikker geen echte rol maar toch meer vet of zo. en dacht zelf nou het is niet zo mooi maar je kan niet alles perfect hebben en zoals hij zei als je ouder bent heb je aan de zijkant wat meer vet. Maar mijn man zei ook aan die kant is het niet zo mooi daar zit een bultje zou dat nog een knoopje zijn van de hechting? Ik dacht ik vraag wat het is en of het nog weg gaat. hij mailde me meteen terug dat ik afspraak kon maken dat had hij binnnen 5 minuten verholpen onder plaatselijke verdoving. dus vd week toch maar terug valt onder garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2017 om 18:01 zei lovertje:

 Had Nio toch nog gemaild met een foto. Had een klein bultje aan een uiteinde van het litteken en aan een kant ook dikker geen echte rol maar toch meer vet of zo. en dacht zelf nou het is niet zo mooi maar je kan niet alles perfect hebben en zoals hij zei als je ouder bent heb je aan de zijkant wat meer vet. Maar mijn man zei ook aan die kant is het niet zo mooi daar zit een bultje zou dat nog een knoopje zijn van de hechting? Ik dacht ik vraag wat het is en of het nog weg gaat. hij mailde me meteen terug dat ik afspraak kon maken dat had hij binnnen 5 minuten verholpen onder plaatselijke verdoving. dus vd week toch maar terug valt onder garantie.

Groot gelijk, fijn dat hij het gaat oplossen voor je. Hopelijk straks niet te pijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Zo wat vliegt de tijd inmiddels 8 maanden po ben nog steeds blij met mijn nieuwe borsten. Vond alleen dat witte litteken om mijn tepel niet mooi. Had ergens hier op borstenforum ooit gelezen over medische tatoeage bij Hennita Wilts in waspik en heb dat vorige week laten doen.Eigenlijk misschien nog te vroeg maar mijn littekens zien er erg rustig uit.  Ga over 6 weken nog een keer terug eerst kijken wat het doet ook met de kleur en het pakte niet meteen overal. Het was pijnloos en ze werkt super netjes en secuur. Ze ontdekte wel een onderhuids knobbeltje bovenaan mijn tepel en zei laat daar maar even naar kijken. Ik dacht het is vast een knoop van een hechting. Kliniek gebeld maar die zeiden dat kan niet als het oplosbaar is. Mocht wel langskomen maar het is een eind naar Rotterdam dus naar de huisarts. Was op vakantie dus vervanger jonge arts maar die dacht littekenweefsel na ontsteking. Maar maak me nu toch ongerust heb geen ontsteking gehad en op de oude foto,s zie ik ook geen knoop of hechting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net je foto gezien. Ziet er prachtig uit. Knobbeltjes zijn altijd eng, toch kan het best een hechting zijn. Ik zag er een lange tijd doorschemeren, ook langs de tepelrand. Ik heb hem uiteindelijk zelf weggehaald. Met een steriele naald een gaatje er ingeprikt en toen kon ik de half opgeloste hechting er zo uit drukken. Laat je het weten als je weet wat het is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
Op 20-7-2017 om 19:09 zei LiaLa:

Ben je nog naar de Huisarts geweest @lovertje? wat was het uiteindelijk. 

ja ben geweest het is een onderhuidse hechting die beetje omhoog komt. Dus niets ernstigs en kan het weg laten halen maar ach ik heb er verder geen last van dus laat maar zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.