Ga naar inhoud

lovertje : 1 november 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei lovertje:

Oh en ja ik heb ook nog nooit zo n hoge strakke jeugdige borsten gehad altijd wat hang gehad. Zeg ik tegen mijn vriendin als grap moet nu eigenlijk een facelift anders past het er niet bij haha. Maar moet nu wel echt zorgen dat ik straks mijn buik goed ga trainen anders wordt ik een peer. Daarom vandaag regen of niet wandelen.

Haha, hier niet anders :123: Ik sta te popelen om weer naar de sportschool te gaan en mijn zwaaiflapjes weg te krijgen. :43:Ik ging ook iedere dag even wandelen. Desondanks veel ingeleverd merk het nog steeds. De ene dag gaat wat beter dan de andere dag. Ik mocht officieel pas na 4 weken autorijden maar heb het in de 3e week al gedaan. Toen ging dat prima. Shoppen word mij al gauw te veel, spaans benauwd:88: krijg ik het, maar ik denk dat dat nog steeds de nasleep van de narcose is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 15-11-2016 om 09:23 zei lovertje:

Ja vandaag 2 weken po en heb echt goed gerust. Maar ben het binnen zitten zat. Ik wilde vandaag een keer naar Eindhoven rijden lekker door de stad beetje shoppen. Maar ik durf nog geen auto te rijden. Maar ik ga toch pak de bus en trein wel duurt wel veel langer maar kan ik lekker uit het raam kijken.na hoeveel weken gingen jullie weer autorijden?

Dacht gisteren nog, ze ging toch shoppen....laat me raden Livera en Hunkemöller :123: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nee toch nog niet heb wel een hunkemoller kadobon van mijn vriendin gekregen maar wacht toch maar 6 weken want ze veranderen misschien nog.  Zo vandaag heb ik er zelf wat pleisters afgehaald, zaten toch los en zie ook dat de zwelling minder wordt. Vind ze echt wel mooi , echt knap dat ze er nog iets moois van kunnen maken. Raak er nu steeds meer vertrouwd mee, zijn nog niet helemaal eigen maar toch. hoop dat mijn herstel verder goed verloopt.Zal zo paar nieuwe fotoos plaatsen in mijn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lovertje:

haha nee toch nog niet heb wel een hunkemoller kadobon van mijn vriendin gekregen maar wacht toch maar 6 weken want ze veranderen misschien nog.  Zo vandaag heb ik er zelf wat pleisters afgehaald, zaten toch los en zie ook dat de zwelling minder wordt. Vind ze echt wel mooi , echt knap dat ze er nog iets moois van kunnen maken. Raak er nu steeds meer vertrouwd mee, zijn nog niet helemaal eigen maar toch. hoop dat mijn herstel verder goed verloopt.Zal zo paar nieuwe fotoos plaatsen in mijn album

Ik heb er 2 gekocht zonder beugel, toch zit de sportbeha het lekkerst. Ja het wordt steeds mooier he! Wanneer gaan de pleisters eraf? Zal niet lang duren, je zit al op 16 dagen nu. En jij gaat vast goed herstellen! :53:Laat je niet afschrikken door mijn proces. Ik genees niet altijd even mooi. Heb heel wat littekens die terugkerende ontstekingen hebben achter gelaten. Mijn lijf doet gewoon rare dingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei LiaLa:

Ik heb er 2 gekocht zonder beugel, toch zit de sportbeha het lekkerst. Ja het wordt steeds mooier he! Wanneer gaan de pleisters eraf? Zal niet lang duren, je zit al op 16 dagen nu. En jij gaat vast goed herstellen! :53:Laat je niet afschrikken door mijn proces. Ik genees niet altijd even mooi. Heb heel wat littekens die terugkerende ontstekingen hebben achter gelaten. Mijn lijf doet gewoon rare dingen. 

Heb vanmorgen de meeste pleisters eraf gehaald.Heb paar nieuwe fotoos in album.Las net het verhaal van Eline33 die had dat ook dat haar lichaam de hechtingen eruit werkt. Hoop echt dat het iedere dag beterder wordt voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei lovertje:

Heb vanmorgen de meeste pleisters eraf gehaald.Heb paar nieuwe fotoos in album.Las net het verhaal van Eline33 die had dat ook dat haar lichaam de hechtingen eruit werkt. Hoop echt dat het iedere dag beterder wordt voor je.

Net je foto's gezien, ziet er prachtig uit. Mooie volle borst! Je bent er zelf vast ook blij mee. Van Eline wist ik het al en net als zij heb ik zeker geen spijt. Als ik haar foto's weer bekijk kan ik wel zien wat voor een litteken ik kan verwachten. 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei LiaLa:

Net je foto's gezien, ziet er prachtig uit. Mooie volle borst! Je bent er zelf vast ook blij mee. Van Eline wist ik het al en net als zij heb ik zeker geen spijt. Als ik haar foto's weer bekijk kan ik wel zien wat voor een litteken ik kan verwachten. 

XX

Ja ben ook blij had eerlijk gezegd van te voren nooit gedacht dat ze zo zouden worden. Nee spijt heb je zeker niet het is veel mooier en lichter geworden. Maar vind het zo vervelend voor je dat je na zoveel weken nog complicaties krijgt. Zo raar dat je lichaam die hechtingen eruit wil aan een kant en aan de andere kant niet. Ben nu ook klaar met mijn anti biotica kuur. Maar ben toch best lui geworden of moe. Denk iedere dag morgen dit of dat doen maar ik doe eigenlijk niet veel toch vliegt de dag om. Maar ach werk ook heel mijn leven al dus effe keer rust is ook wel lekker. Nou hoop dat het snel beterder wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lovertje:

Ja ben ook blij had eerlijk gezegd van te voren nooit gedacht dat ze zo zouden worden. Nee spijt heb je zeker niet het is veel mooier en lichter geworden. Maar vind het zo vervelend voor je dat je na zoveel weken nog complicaties krijgt. Zo raar dat je lichaam die hechtingen eruit wil aan een kant en aan de andere kant niet. Ben nu ook klaar met mijn anti biotica kuur. Maar ben toch best lui geworden of moe. Denk iedere dag morgen dit of dat doen maar ik doe eigenlijk niet veel toch vliegt de dag om. Maar ach werk ook heel mijn leven al dus effe keer rust is ook wel lekker. Nou hoop dat het snel beterder wordt.

Dr Bauland zegt het zijn 2 operatiewonden die onafhankelijk van elkaar genezen en iedere wond geneest anders. Dit komt van binnenuit. Ik heb het inmiddels maar geaccepteerd, zoals ik al veel vaker dingen heb moeten accepteren. Soms kijk ik terug en denk ik "zo dat was best wel heftig" maar goed schijnbaar ben ik een taaie;) Ik ben wel blij dat het aan de onderkant zit en daarmee zo goed al verborgen. Ik heb geen antibiotica gehad, het is ook nooit ontstoken geweest. Denk niet dat het enig verschil had gemaakt. Ik heb ook de dagen gevuld met niks :44: Ook nu hou ik mezelf gedeisd laat lekker een ander stofzuigen:44::44: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lekker rustig aan doe dan. Ja ik denk dat ik anti biotica had uit voorzorg. De oude protheses zaten ook ingekapseld dus er is best veel gebeurd. Had in Januari een oorontsteking toen ging ik kapot vd pijn maar kreeg geen anti biotica i.v.m nieuwe protocollen. Maar na 3 wkn was nog niet over toen wel. Ze vroegen na bvk wat is je pijn op schaal van 1 tot 10 ik zei ja een 2. Maar die oorontsteking was een 10 pfff. Maar ik dwaal af zit op borstenforum zie je al wat verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei lovertje:

Nou lekker rustig aan doe dan. Ja ik denk dat ik anti biotica had uit voorzorg. De oude protheses zaten ook ingekapseld dus er is best veel gebeurd. Had in Januari een oorontsteking toen ging ik kapot vd pijn maar kreeg geen anti biotica i.v.m nieuwe protocollen. Maar na 3 wkn was nog niet over toen wel. Ze vroegen na bvk wat is je pijn op schaal van 1 tot 10 ik zei ja een 2. Maar die oorontsteking was een 10 pfff. Maar ik dwaal af zit op borstenforum zie je al wat verschil?

Het is toch leuk om ook over andere dingen te beppen. Dat doen wij vrouwen in het dagelijkse leven ook :14: Als je zo iedere dag contact met elkaar hebt ontstaat er toch een soort van band.

Verschil? Bedoel je mijn wond? We zitten hier in jouw topic hoor :38: Voel jij al beter? Geneigd om thuis te veel te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ga wel steeds meer doen maar toch voorzichtig en doe mijn tijd erover. Je lichaam laat wel merken wat nog niet kan. Dus pak niets bovenuit de kastjes of hang de was niet zelf op buiten als dat kan met het weer.ik hen ook maar 160 dus dat voel ik dat is te hoog. Draag ook geen zware tassen boodschappen en stofzuigen doet mijn dochter.maar voor de rest gaat alles wel weer.heb alleen nog geen auto gereden maar maandag moet ik naar de arbo dus dan moet ik wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei lovertje:

Ja ga wel steeds meer doen maar toch voorzichtig en doe mijn tijd erover. Je lichaam laat wel merken wat nog niet kan. Dus pak niets bovenuit de kastjes of hang de was niet zelf op buiten als dat kan met het weer.ik hen ook maar 160 dus dat voel ik dat is te hoog. Draag ook geen zware tassen boodschappen en stofzuigen doet mijn dochter.maar voor de rest gaat alles wel weer.heb alleen nog geen auto gereden maar maandag moet ik naar de arbo dus dan moet ik wel.

Je gaat automatisch meer doen, soms zonder nadenken. Ik krijg nog steeds veel hulp, bij bed verschonen, de kids gaan mee boodschappen doen. Ik kook weer, maar manlief of de jeugd ruimt vaak op. Rijken boven in kastjes gaat wel maar ik zorg wel dat het niet te zwaar is. Dus jij moet zelf naar de arbo? Ik heb alleen maar telefoontjes gehad. Wat doe je eigenlijk voor werk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben operator in groot farmaceutische bedrijf waar ze medicijnen maken. Werk op  een afdeling waar we zelf een medicijn maken dus veel omkleden cleanrooms etc. En als er geen vraag is help ik op de verpakking dus produktie en help wel eens op kantoor werkinstrukties en examens maken. Dus van alles wat. En hebben ook een eigen bedrijfsarts waar we dan heen moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk het wel hoor, als je weer gaat werken doe je toch veel meer met je armen als je dat thuis doet. Ook al probeer je jezelf zoveel mogelijk te ontzien. Na een paar uurtjes beginnen ze te branden en te steken. Ben benieuwd wat je bedrijfsarts gaat zeggen maandag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het autorijden ging toch wel alleen  uit het parkeervak rijden moest ik veel sturen. Ja ik hoefde geen lichamelijk werk te doen de eerste 3 tot 4 weken dan moest ik nog keer voor terug komen. Maar hij zei als het dicht is en je geen lekkages hebt dan kan je wel aangepast werk doen op kantoor achter computer voor een of 2 uurtjes met pauzes tussendoor. Maar ben alweer vergeten of hij bedoelt morgen of volgende week. Ik heb mijn coach gemailt dat ik vd week ff kom kijken en dan volgende week begin. Morgen moet ik nog naar Nio dus dat is al een hele reis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook geen problemen met autorijden. Volgende week zit jij natuurlijk ook alweer in de 4e week. Het gaat snel he. Ik heb het gevoel weken terug gezet te zijn. Nio is vast tevreden, ziet er allemaal zo mooi uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moest jij ook aan de gang met 4 weken? Nou ja mischien ook wel beter merk dat ik weer een dikkere buik ga krijgen wordt weer allemaal losser. Dan moet je toch weer weg en lopen etc ik ben ook steeds luier of moe stel nu dingen steeds uit tot morgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook wel weer fijn om weer je collega's te zien en terug naar je ritme. Mijn werkgever is er makkelijk onder momenteel. Kan zo'n beetje zelf mijn uren indelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja op controle geweest bij Nio afgelopen week en hij was heel tevreden hij vond ze prachtig. Ik zei ook ik ben er ook super blij mee. Gister even wezen shoppen en kan gewoon een strakker truitje maat m aan. Zelfs met een sportbeha die toch alles beetje platter duwt stond het echt mooi. Nou als ik eerst een strak truitje Xl aan trok stond het echt ordinair bij mij dan leken ze nog groter. Ben op moment wel aan het vervellen maar ga nu smeren. Voel me ook steeds fitter en vind ook wel weer fijn dat ik volgende week weer ga werken al is het aangepast. Baal alleen dat ik 3 mnd niet mag sporten.zou alleen buikspieren trainen ook niet mogen? Op een manier dat je he birsten niet belast? Anders ga ik is vragen ken iemand die personal trainer is en alles weet van spieren. Fijn weekend allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei lovertje:

Ja op controle geweest bij Nio afgelopen week en hij was heel tevreden hij vond ze prachtig. Ik zei ook ik ben er ook super blij mee. Gister even wezen shoppen en kan gewoon een strakker truitje maat m aan. Zelfs met een sportbeha die toch alles beetje platter duwt stond het echt mooi. Nou als ik eerst een strak truitje Xl aan trok stond het echt ordinair bij mij dan leken ze nog groter. Ben op moment wel aan het vervellen maar ga nu smeren. Voel me ook steeds fitter en vind ook wel weer fijn dat ik volgende week weer ga werken al is het aangepast. Baal alleen dat ik 3 mnd niet mag sporten.zou alleen buikspieren trainen ook niet mogen? Op een manier dat je he birsten niet belast? Anders ga ik is vragen ken iemand die personal trainer is en alles weet van spieren. Fijn weekend allemaal.

Als je plat op je rug ligt en alleen je benen van van beneden naar boven doet train je onderste buikspieren zonder je borsten mee blasten. Wacht nog heel even mee een verkeerde beweging en Een hechting die open gaat springen dan ben je echt zoet mee. Ik had voor me opratie maat M voor een bloes en nu L van Zara!!! Is ook gek he. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wacht er ook maar even mee ik weeg nog  hetzelfde.  Maar als je niet sport en ouder bent wordt je buik weer slapper losser. ja trouwens niet alleen mijn buik haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei lovertje:

Ja ik wacht er ook maar even mee ik weeg nog  hetzelfde.  Maar als je niet sport en ouder bent wordt je buik weer slapper losser. ja trouwens niet alleen mijn buik haha.

Same here, moet nodig wat doen aan de buikspieren. Ook ik baal dat ik nog niet kan sporten. Heb van de week wel weer wat buikspieroefeningen gedaan oef...die voelde ik wel de volgende dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.