Ga naar inhoud

lovertje : 1 november 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel allemaal lief. Maar idd dat rust nemen valt niet mee ik doe toch allemaal wel kleine dingen. Aardappels schillen , Beetje opruimen , kopjes in de vaatwasser zetten en beetje was opvouwen.Wel heel langzaam en voorzichtig en verder geen zware dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei lovertje:

Dank je wel allemaal lief. Maar idd dat rust nemen valt niet mee ik doe toch allemaal wel kleine dingen. Aardappels schillen , Beetje opruimen , kopjes in de vaatwasser zetten en beetje was opvouwen.Wel heel langzaam en voorzichtig en verder geen zware dingen.

Zo herkenbaar!! Maar zelfs de kleinste dingetjes kunnen dan ineens teveel zijn. Spaans benauwd kreeg ik het soms. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nieuwe fotoos van 1 week po in het album. Heb het idee dat ze al wat anders worden, zit nog wel zwelling vooral een zijkant . Maar heb al wel gevoel in mijn tepels ,maar toch het is nog steeds wennen dat ze zo anders zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lovertje:

heb nieuwe fotoos van 1 week po in het album. Heb het idee dat ze al wat anders worden, zit nog wel zwelling vooral een zijkant . Maar heb al wel gevoel in mijn tepels ,maar toch het is nog steeds wennen dat ze zo anders zijn.

Ziet er goed uit! Mijn tepels reageren ook heel anders. Ik had gelijk al gevoel erin. Ik vind het alleen zo'n naar gevoel ik koude rillingen krijg. Zo gevoelig....en als mijn man eraan zit is het gevoel juist weer minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok nou mijn man wil ze nog niet zien haha. Hebben we van te voren afgesproken hoor. Ja vind mijn tepels van bovenaf gezien best puntig maar zal ook nog vocht inzitten dat ze dadelijk wat platter worden.Het is ook nog maar een weekje geleden. Op moment ook geen lekkages gehad hoop dus dat het nu al dicht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei lovertje:

Ok nou mijn man wil ze nog niet zien haha. Hebben we van te voren afgesproken hoor. Ja vind mijn tepels van bovenaf gezien best puntig maar zal ook nog vocht inzitten dat ze dadelijk wat platter worden.Het is ook nog maar een weekje geleden. Op moment ook geen lekkages gehad hoop dus dat het nu al dicht is.

Voor een week ziet die van jouw erg mooi. Die van mij zagen toen nog veel hoekiger. Maar misschien komt dat wel omdat ik geen anker incisies heb gehad, of omdat jij er nog protheses in hebt zitten. Bij mij begonnen de lekkages ook pas na de 2e week. Vorige week ontstond pas het laatste gaatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

16 uur geleden zei LiaLa:

Voor een week ziet die van jouw erg mooi. Die van mij zagen toen nog veel hoekiger. Maar misschien komt dat wel omdat ik geen anker incisies heb gehad, of omdat jij er nog protheses in hebt zitten. Bij mij begonnen de lekkages ook pas na de 2e week. Vorige week ontstond pas het laatste gaatje.

Oh maar het heeft wel gelekt hoor alleen gister niet meer.ja denk door protheses dat onderkant wat ronder is. Maar ok dus denk dan als de hechtingen oplossen er wondvocht door de gaatjes naar buiten loopt.Of zou dat niet kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei lovertje:

 

Oh maar het heeft wel gelekt hoor alleen gister niet meer.ja denk door protheses dat onderkant wat ronder is. Maar ok dus denk dan als de hechtingen oplossen er wondvocht door de gaatjes naar buiten loopt.Of zou dat niet kunnen?

wondvocht zoekt gewoon en weg naar buiten als er dus ergens een gaatje zit komt het wel. Mijn rechter heeft op de eerste dagen na nooit meer gelekt en zit heel mooi dicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisteren de triumph tri action sportbeha de hele dag aan gehad. Nou s avonds deden mijn borsten toch best zeer.Heb gauw dat compressievest weer asngetrokken ik voel me daar toch veiliger in.Stonden ook strepen in mijn borst denk toch dat hij te strak is is toch een E cup. Raar want vind mijn borsten zelf als D cup eruit zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei lovertje:

Heb gisteren de triumph tri action sportbeha de hele dag aan gehad. Nou s avonds deden mijn borsten toch best zeer.Heb gauw dat compressievest weer asngetrokken ik voel me daar toch veiliger in.Stonden ook strepen in mijn borst denk toch dat hij te strak is is toch een E cup. Raar want vind mijn borsten zelf als D cup eruit zien.

Ik heb dezelfde, een 80C en een 75D. Ik heb ook wel eens dagen gehad dat het open gewerkte randje in de borst het patroon achterlaat. Ik denk dat het met zwelling te maken heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei LiaLa:

Ik heb dezelfde, een 80C en een 75D. Ik heb ook wel eens dagen gehad dat het open gewerkte randje in de borst het patroon achterlaat. Ik denk dat het met zwelling te maken heeft.

Ok ja idd dat opengewerkt randje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie ook anti biotica moeten slikken en zoveel? Ik moet er 3 per dag en had voor 2 weken mee gekregen. Kuur afmaken staat erop dus doe dat ook maar. Maar ze zijn eigenlijk meegegeven uit voorzorg dat je geen infectie krijgt toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei lovertje:

Hebben jullie ook anti biotica moeten slikken en zoveel? Ik moet er 3 per dag en had voor 2 weken mee gekregen. Kuur afmaken staat erop dus doe dat ook maar. Maar ze zijn eigenlijk meegegeven uit voorzorg dat je geen infectie krijgt toch?

en wanneer heb je die gekregen?? welk heb gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amoxicilline clavulaanzuur 500/125mg. Na de operatie en mee naar huis gekregen had ook de drains nog mee. Maar had geen infectie of zo ,alles is ook mooi dicht dus denk uit voorzorg. Maar ja echt gezond is het niet natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal er een reden voor zijn. preventief is vaak ook een goede reden, zeker als er toch veel gedaan is vanbinnen. 

Ook het hebben (gehad) van drains, geeft een verhoogde kans op infectie.

Vandaar dat het sowieso belangrijk is je ab te nemen :)

Eventueel heeft je pc nog een extra reden, maar dit is wat algemeen geldt 

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt denk dat de protheses op zojn plaats gaan zitten en ook minder geel.zal blij zijn als de pleistertjes eraf gaan dan kijkt het ook weer anders. Maar de jouwe vind ik ook mooi .

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lovertje:

Ja klopt denk dat de protheses op zojn plaats gaan zitten en ook minder geel.zal blij zijn als de pleistertjes eraf gaan dan kijkt het ook weer anders. Maar de jouwe vind ik ook mooi .

Ja spannend he pleisters verwijderen, want dan zie je wat eronder zit. Hoe gaat het verder dan met je? Ik heb nog nooit zulke mooie gehad:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vandaag 2 weken po en heb echt goed gerust. Maar ben het binnen zitten zat. Ik wilde vandaag een keer naar Eindhoven rijden lekker door de stad beetje shoppen. Maar ik durf nog geen auto te rijden. Maar ik ga toch pak de bus en trein wel duurt wel veel langer maar kan ik lekker uit het raam kijken.na hoeveel weken gingen jullie weer autorijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en ja ik heb ook nog nooit zo n hoge strakke jeugdige borsten gehad altijd wat hang gehad. Zeg ik tegen mijn vriendin als grap moet nu eigenlijk een facelift anders past het er niet bij haha. Maar moet nu wel echt zorgen dat ik straks mijn buik goed ga trainen anders wordt ik een peer. Daarom vandaag regen of niet wandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.