Ga naar inhoud

lovertje : 1 november 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik zie het allemaal wel laat het over me heen komen.vandaag vrij wil heel veel boodschappen halen en mijn huis een goed beurt geven. Mijn man zei doe maar niet teveel zodat je gestresst raakt voor de operatie. Ik kan ook de ramen wel wassen en boodschappen doen.Maar ja pff wil de eerste week dat we vooruit kunnen .Herkennen jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 28-10-2016 om 09:02 zei lovertje:

Ik zie het allemaal wel laat het over me heen komen.vandaag vrij wil heel veel boodschappen halen en mijn huis een goed beurt geven. Mijn man zei doe maar niet teveel zodat je gestresst raakt voor de operatie. Ik kan ook de ramen wel wassen en boodschappen doen.Maar ja pff wil de eerste week dat we vooruit kunnen .Herkennen jullie dat ook?

Heel herkenbaar, iets aan andere overlaten is heel lastig. Ik word er wel makkelijker in sinds ik hulp in de huishouding heb. De komende weken zul je ook de regie moeten loslaten. En so what als hij thuis komt met de verkeerde boter of nog een rondje moet maken omdat ze iets vergeten zijn. Laat jezelf maar lekker verwennen en probeer zo relax mogelijk je operatie in te gaan. Ik denk zeker dat het ook beter is voor je herstel, minder adrenaline. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Saturday, October 29, 2016 om 09:08 zei LiaLa:

Heel herkenbaar, iets aan andere overlaten is heel lastig. Ik word er wel makkelijker in sinds ik hulp in de huishouding heb. De komende weken zul je ook de regie moeten loslaten. En so what als hij thuis komt met de verkeerde boter of nog een rondje moet maken omdat ze iets vergeten zijn. Laat jezelf maar lekker verwennen en probeer zo relax mogelijk je operatie in te gaan. Ik denk zeker dat het ook beter is voor je herstel, minder adrenaline. 

Dus de eerste 2 weken ben je echt afhankelijk? Ben mijn koffiekopjes en glazen al uit de keukenkast aan het halen. Zet alles op de aanrecht zodat ik erbij kan. Nou vandaag begint het toch wel erg spannend te worden ben al paar keer naar het toilet gemoeten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei lovertje:

Dus de eerste 2 weken ben je echt afhankelijk? Ben mijn koffiekopjes en glazen al uit de keukenkast aan het halen. Zet alles op de aanrecht zodat ik erbij kan. Nou vandaag begint het toch wel erg spannend te worden ben al paar keer naar het toilet gemoeten. 

De eerste tijd mag je inderdaad niet reiken. Eigenlijk alles met je armen. Je merkt het snel genoeg hoor als je teveel doet. Heb je hulp de eerste dagen? Ik vond het reuze meevallen, moest echt blijven denken oja laat ik het maar even vragen of ze me helpen.

Morgen je grote dag. Je bent goed voorbereid. Gaat allemaal goed komen! Laat je het weten hoe het is gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liala ja ik laat het weten.En ja mijn man is ook thuis paar dagen. En ik heb een dochter van 18 als ze thuis is uit school kan ze me ook wel helpen.Nou hoop dat het allemaal meevalt.Vandaag nog een snipperdag om me voor te bereiden en de laatste dingetjes te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei lovertje:

@liala ja ik laat het weten.En ja mijn man is ook thuis paar dagen. En ik heb een dochter van 18 als ze thuis is uit school kan ze me ook wel helpen.Nou hoop dat het allemaal meevalt.Vandaag nog een snipperdag om me voor te bereiden en de laatste dingetjes te doen.

Lekker hoor nog een snipperdag, ik was ook vrij de dag voor mijn operatie. En ze zullen je maar al te graag helpen. Mijn oudste is net ook weer mee geweest boodschappen te doen. Nog een tipje voor je, neem een kussentje mee. Handig voor je terugreis naar reis om onder de autogordel te doen. Dan ontlast je het hele borstgebied en loopt de gordel langs je buik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou had goed geslapen en helemaal niet zenuwachtig op tijd in Rotterdam. Dr Nio heeft echt de tijd genomen om af te tekenen en te meten. Personeel parkkliniek allemaal super aardig. Toen werd ik weer wakker en zag twee mooi borsten fier omhoog op de plaats waar ze horen te zitten.Heb ze alleen van bovenaf gezien want kreeg compressievest aan. Pijn ook niet maar slik op tijd medicatie.heb wel mijn drains mee naar huis gekregen omdat ik nog veel wondvocht verlies.Vrijdag daarvoor terug.bloeddruk is wel aan de lage kant. Heb nu alleen wat pijn aan denk een drain aan de onderkant. Maar verder voel ik me goed en heb nog borsten.was zo bang dat ik niets over zou houden.Vergeten te vragen hoeveel eraf is gehaald maar dat doe ik vrijdag.hij zou er 2 a 3cupmaten afhalen.had ook nog foto laten zien van formaat en stand tepelhof die ik ong wilde hebben. Mijn oude protheses zaten wel erg ingekapseld maar alles was goed gelukt en mooi geworden . En zo ver als ik kan zien is dat ook lijk nu al slanker ook.nou vandaag nog lekker niks doen beetje film kijken en appen.hoop dat mijn herstel zo verder gaat. Ben wel blij lang over nagedacht maar niet voor niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lovertje:

Nou had goed geslapen en helemaal niet zenuwachtig op tijd in Rotterdam. Dr Nio heeft echt de tijd genomen om af te tekenen en te meten. Personeel parkkliniek allemaal super aardig. Toen werd ik weer wakker en zag twee mooi borsten fier omhoog op de plaats waar ze horen te zitten.Heb ze alleen van bovenaf gezien want kreeg compressievest aan. Pijn ook niet maar slik op tijd medicatie.heb wel mijn drains mee naar huis gekregen omdat ik nog veel wondvocht verlies.Vrijdag daarvoor terug.bloeddruk is wel aan de lage kant. Heb nu alleen wat pijn aan denk een drain aan de onderkant. Maar verder voel ik me goed en heb nog borsten.was zo bang dat ik niets over zou houden.Vergeten te vragen hoeveel eraf is gehaald maar dat doe ik vrijdag.hij zou er 2 a 3cupmaten afhalen.had ook nog foto laten zien van formaat en stand tepelhof die ik ong wilde hebben. Mijn oude protheses zaten wel erg ingekapseld maar alles was goed gelukt en mooi geworden . En zo ver als ik kan zien is dat ook lijk nu al slanker ook.nou vandaag nog lekker niks doen beetje film kijken en appen.hoop dat mijn herstel zo verder gaat. Ben wel blij lang over nagedacht maar niet voor niets.

Fijn te horen dat het goed gegaan is en je weer lekker thuis bent. Lekker slapen in je eigen bedje. Beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag gaan als het goed is de drains eruit. Vandaag ga ik ze helemaal zien. Heb nog steeds dat compressievest aan durf dat niet open te maken om te kijken. Mijn man zei ook laat maar dicht tot de drains eruit zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben super blij het zijn 2 meesterwerkjes geworden. Ga vd week fotoos maken.maar Nio heeft  het perfect  gemaakt vind ik dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lovertje:

Ik ben super blij het zijn 2 meesterwerkjes geworden. Ga vd week fotoos maken.maar Nio heeft  het perfect  gemaakt vind ik dan.

Fijn he! Zo valt er wel een last van je schouders af en dan bedoel ik niet alleen het gewicht. Het is zo spannend want we willen niet te klein maar ook niet te groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei lovertje:

Ik ben super blij het zijn 2 meesterwerkjes geworden. Ga vd week fotoos maken.maar Nio heeft  het perfect  gemaakt vind ik dan.

Wat fijn dat je tevreden bent.. we moeten tenslotte lekker in ons vel zitten. Bij mij is het nu precies een week geleden en ik vind dat het best snel geneest..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo net een douche genomen kon ik even dat compressievest uitwassen. Maar idd met foto maken voelde ik een straaltje vocht lopen. Je bent zo geneigd om meer te doen omdat het te goed gaat maar idd nu snap ik alle bewegingen trekken aan de littekens en dan gaan ze open.Straks even kijken hoe ik een album aan kan maken. Ook wat betreft de voorsituatie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

400cc rond hp eurosilicone voor de spier. Ja vind het ook mooi wel even wennen ze zijn zo anders als eerst. En denk dat ze nog best zullen veranderen na 3 mnd zijn ze pas hoe ze moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.