Ga naar inhoud

#Sammie# : 29 augustus 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast #Sammie#

Aanbevolen berichten

Ik heb je foto's bekeken!! Ziet er al super uit. Zo gek dat je in een paar dagen al verschil kan zien. Ik hou ook om de dagen foto's bij, dan zie je het pas echt goed, als ik elke dag in die spiegel kijk zie ik namelijk geen verschil meer.. Kijk er te veel naar denk ik. 

Ik ben vorige week op controle geweest. Alles was eigenlijk prima. Ik had zelf de pleisters er al afgehaald (oeps, vervelende patient)., maar ze zei dat het niet zoveel uitmaakte. Ik vind mijn littekens wel een beetje hard/bobbelig. Is dat bij jou ook zo?

 

Verder slik ik geen pijnstilling meer, sinds afgelopen woensdag of zo? Ik heb nog wel wat pijn maar dat ontstaat bij mij door de strakke tubigrip, en dan een soort van spierpijn gevoel. Maar dat kan ik wel aan zonder pijnstilling. 

 

Over dat te veel bewegen waar je het over hebt... Daar moet me ook aan gaan houden. Ik ben echt een zeer actief persoon en kan geen seconde stilzitten.

ik vind je borsten trouwens niet super ongelijk, misschien ligt het aan de foto! Maar ja, zulke dingen vallen je zelf toch altijd het meeste op haha. Ik heb je trouwens net aan mijn album toegevoegd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie
23 uur geleden zei mmile:

Ik heb je foto's bekeken!! Ziet er al super uit. Zo gek dat je in een paar dagen al verschil kan zien. Ik hou ook om de dagen foto's bij, dan zie je het pas echt goed, als ik elke dag in die spiegel kijk zie ik namelijk geen verschil meer.. Kijk er te veel naar denk ik. 

Ik ben vorige week op controle geweest. Alles was eigenlijk prima. Ik had zelf de pleisters er al afgehaald (oeps, vervelende patient)., maar ze zei dat het niet zoveel uitmaakte. Ik vind mijn littekens wel een beetje hard/bobbelig. Is dat bij jou ook zo?

 

Verder slik ik geen pijnstilling meer, sinds afgelopen woensdag of zo? Ik heb nog wel wat pijn maar dat ontstaat bij mij door de strakke tubigrip, en dan een soort van spierpijn gevoel. Maar dat kan ik wel aan zonder pijnstilling. 

 

Over dat te veel bewegen waar je het over hebt... Daar moet me ook aan gaan houden. Ik ben echt een zeer actief persoon en kan geen seconde stilzitten.

ik vind je borsten trouwens niet super ongelijk, misschien ligt het aan de foto! Maar ja, zulke dingen vallen je zelf toch altijd het meeste op haha. Ik heb je trouwens net aan mijn album toegevoegd :) 

Ah lief! Dankje!:D Ja echt gek dat het zo snel veranderd! Leuk dat je het om de dag bijhoud, dan zie je inderdaad echt goed het verschil! Leuke fotocollage van begin tot eind. Nee als je te vaak/veel kijkt zal het verschil je minder snel opvallen dus dan is om de dag (of ik zelfs om de 5 dagen) beter! Maar het is inderdaad wel heel verleidelijk om er telkens naar te kijken!!:rolleyes:

Mooi dat alles goed was! Haha ooh gewoon zelf al de pleisters verwijderen!:o Ja dat heb ik inderdaad ook. Vooral bij de linker borst zie ik dat er een bobbel zit. De littekens zien er wel al mooi uit, voel wel op een paar plekken nog de hechtingen maar links heb ik dus een beetje een bobbel.:blink: Dit trekt vanzelf weg, vooral door het in te smeren met littekencreme (als het goed is).:unsure: Hard zijn ze eigenlijk niet echt meer. Smeer jij ze ook al in?

Oh netjes! Jij bent al op tijd gestopt met je pijnstilling. Ik ga vanaf morgen proberen te minderen, hoop dat dat te doen is. Ik probeer sinds vandaag al telkens de pijnstilling wat later in te nemen (het een beetje uit te rekken) en dat lukt aardig, wel pijn (spierpijn maar ook drukkend gevoel). Moet nu wel gewoon door gaan zetten en het proberen want ik vind het geen heel fijn idee dat ik al twee weken lang 8 paracetamol per dag slik, kan nooit heel goed voor je zijn.:( Ik heb van mijn sport bh en borstband geen last meer, het zit nog wel strak maar ik ben eraan gewend en vind het nu eigenlijk wel prima zo! Houd je het vol in die tubigrip?! Die moet je ook zeker 6 weken dag en nacht aanhouden?:79:

Haha het ligt dus niet aan mij! Je doet al snel iets wat eigenlijk niet mag maar 6 weken zo goed als niks doen houd ik echt niet vol. Ik ga me dan snel vervelen, nu al eigenlijk maar probeer me nog af te leiden met films en series. Dat helpt wel!:) Maar het is zo ontzettend warm in huis en lekker weer buiten! Niet eerlijk!:angry: 

Aah fijn om te horen! Valt je zelf inderdaad altijd meer op dan een ander. Op de foto is het inderdaad ook niet heel erg te zien, wanneer ik mijn sport bh aan heb dan zie je het vanaf de bovenkant wel heel goed. Bij links sluit mijn sport bh heel mooi en goed aan terwijl aan de rechter kant de sport bh wat losser zit (er zit daar nog ruimte tussen).-_- Dat is nu ondertussen al een stuk minder geworden! Het is gewoon de 6 weken afwachten en daarna zal het ook nog veranderen maar een stuk minder! Geduld!:huh: Dankje, leuk ga meteen kijken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag keek ik na het douchen in de spiegel en zag dat de korstjes van mijn littekens er langzaamaan afkomen :) Ziet er al echt een stuk beter uit, dus daar ben ik blij mee. Ik ben inderdaad al begonnen met smeren, mijn chirurg had het over bio oil maar ik vind dat persoonlijk erg duur. Vooral omdat het een best klein flesje is. Nu heb ik een vitamine E olie van de tuinen gekocht. Las overal dat dat het belangrijkste bestandsdeel is. Smeer jij al? en met wat? ik vind het echt fijn om voor of na het slapen gaan rustig mijn borsten in te wrijven met die olie, m'n huid kriebelt namelijk suuuper erg haha! En na het smeren voelt het een stuk ontspannender. 

Ik was inderdaad vroeg gestopt met pijnstilling! Om dezelfde reden die jij geeft - had zo iets van, zo veel kan niet goed zijn voor je. Daarbij voel ik me altijd heel erg misselijk wanneer ik paracetamol moet slikken. En de pijn was dragelijk dus ik dacht, dit kan ik wel. Gisteren heb ik wel weer een pil genomen voor de middag, ik werd wakker met een beetje een zeurend gevoel en dat trok niet weg. Maar vandaag ging het weer helemaal goed. 

Hoeveel doe jij nu eigenlijk op een dag? En bij wat voor bewegingen merk je nog veel pijn? 

Worden je borsten al wat zachter nu? Ik ben echt zo ongeduldig eigenlijk, ondanks dat de tijd best snel gaat vind ik (17dagen PO al!!) maar ik kan niet wachten tot ze lekker soepel worden haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 september 2016 om 17:21 zei mmile:

Vandaag keek ik na het douchen in de spiegel en zag dat de korstjes van mijn littekens er langzaamaan afkomen :) Ziet er al echt een stuk beter uit, dus daar ben ik blij mee. Ik ben inderdaad al begonnen met smeren, mijn chirurg had het over bio oil maar ik vind dat persoonlijk erg duur. Vooral omdat het een best klein flesje is. Nu heb ik een vitamine E olie van de tuinen gekocht. Las overal dat dat het belangrijkste bestandsdeel is. Smeer jij al? en met wat? ik vind het echt fijn om voor of na het slapen gaan rustig mijn borsten in te wrijven met die olie, m'n huid kriebelt namelijk suuuper erg haha! En na het smeren voelt het een stuk ontspannender. 

Ik was inderdaad vroeg gestopt met pijnstilling! Om dezelfde reden die jij geeft - had zo iets van, zo veel kan niet goed zijn voor je. Daarbij voel ik me altijd heel erg misselijk wanneer ik paracetamol moet slikken. En de pijn was dragelijk dus ik dacht, dit kan ik wel. Gisteren heb ik wel weer een pil genomen voor de middag, ik werd wakker met een beetje een zeurend gevoel en dat trok niet weg. Maar vandaag ging het weer helemaal goed. 

Hoeveel doe jij nu eigenlijk op een dag? En bij wat voor bewegingen merk je nog veel pijn? 

Worden je borsten al wat zachter nu? Ik ben echt zo ongeduldig eigenlijk, ondanks dat de tijd best snel gaat vind ik (17dagen PO al!!) maar ik kan niet wachten tot ze lekker soepel worden haha! 

Ja die korsten en hechtingen maken het allemaal wat erger dan het is.:o Als dat weg is ziet het er al een stuk beter uit! Mijn korsten zijn ook zo goed als weg en ik voel nog maar een aantal hele kleine hechtingen zitten. De harde bobbel die ik had trekt ook langzaamaan weg. Bio oil, vitamine E en biodermal werden mij aangeraden. Ik gebruik de littekencreme van Biodermal. Smeert fijn en ruikt ook lekker fris. Ik smeer nu alleen nog mijn littekens twee keer per dag in. Als ik die mooi en zacht vind wil ik ook mijn hele borsten gaan insmeren. Zo leer je ze kennen en het kan zijn dat het daardoor sneller zachter/soepeler wordt.:lol: Ik heb ook last van jeuk maar dan alleen bij mijn littekens! 

Oke ligt dus niet aan mij dat ik zo over de pijnstilling denk!:) Iedereen zegt joh maak je niet druk het is maar paracetamol, dat kan geen kwaad. Maar vind het toch geen fijn idee om zo lang zo veel medicijnen te slikken. Ik ben vandaag begonnen met 4 paracetamol per dag te slikken. Ik ben langzaam van 8 naar 4 gegaan. Maar merk wel dat ik meer last krijg. Een paar uur na het innemen gaat het steeds slechter, des te langer na het slikken des te meer pijn ik krijg.:unsure: Ik baal hier wel van. Soms zijn het echt heftige steken of erge druk/spierpijn. Ik hoop snel over te stappen naar 2 per dag en dan dat even aan te kijken. En dan net zoals jou alleen nog te slikken als het echt nodig is. 

Ik doe niet super veel eerlijk gezegd.:blush: Zit veel op mijn telefoon, tv kijken, slapen en voor de beesten zorgen (heb zelf 4 katten en een hond, plus nu nog even een oppaskat waar ik naartoe moet). Voor de rest doe ik gewoon de dagelijkse/standaard dingen zelf (eten (maken), drinken, omkleden etc.) Ik doe geen extra dingen laat ik het maar zo zeggen. Dus niet veel naar buiten en niet te veel activiteit.:mellow: Dit wil ik rustig gaan opbouwen als ik (zo goed als) van de pijnstilling af ben. Kijken wat ik wel en niet aan kan. Ben bang dat ik door de pijnstilling anders te veel ga doen omdat het dan minder pijn doet. Ik heb vooral last als ik mijn armen te hoog beweeg, een lange tijd weinig/niet beweeg en dan ineens wil bewegen of te veel op een dag beweeg. Maar soms heb ik ook last van steken als ik gewoon even niks doe of als ik een normale (onder de schouders) beweging maak.:blink: Hoe doe jij het op een dag? Qua beweging en pijn?

Mijn borsten zijn nog redelijk hard. Niet meer van steen maar nog wel hard.:P Dit zal nog wel even duren denk ik. Misschien door het smeren dat het dan wat sneller soepeler wordt maar denk dat hier wel weken/maanden over heen gaan.:( Haha nee ik kan ook niet wachten op het eindresultaat! Lekker soepel, mooi en hopelijk wat gelijker en een meer eigen gevoel!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@Lolaboo Hoi hoi,

Super leuk om te horen dat je geopereerd gaat worden en waarschijnlijk hetzelfde krijgt als mij. Ik weet natuurlijk niet wat je voor situatie is dus het kan zijn dat het niet helemaal te vergelijken is met mijn eindresultaat. Ik voeg je toe aan mijn albums. Laat maar weten of de voorsituatie vergelijkbaar is of niet. Ben wel benieuwd!

Spannend dat het bijna zo ver is, nog maar 12 daagjes! Ben je zenuwachtig of heb je er zin in? Waar en door wie wordt je geopereerd? Wordt het dual plane of anders geplaatst? Hoe was je ontmoeting/passessie?

Je moet je gevoel volgen! Niet dat je straks spijt krijgt dat je te klein bent gegaan! Je kan beter iets groter nemen, wat in het begin misschien schrikken is maar het went zo ontzettend snel en dan wil je juist groot! Ik ben ontzettend blij met mijn boobs maar doordat ik zo snel was gewent, wil ik nu eigenlijk alweer groter!! En die 45 cc meer is niet zo'n verschil dat ik zou zeggen het is daardoor onnatuurlijk ofzo, het is best een klein verschil dus dan kan je (naar wat ik lees op het forum en mijn eigen ervaring) beter voor het grotere kiezen. 

Ik hoor graag meer van je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 27 november 2016 om 21:24 zei Sonja1985:

Ik ben ook wel erg benieuwd naar de foto's! Ik mag over 3 weken en krijg dan als t goed is 325 geplaatstst. 

Hoi hoi,

Ik heb je toegevoegd aan mijn albums!;)
Spannend! Het zal nu wel al bijna zo ver zijn, of het is al gebeurd.
Ben benieuwd hoe het met je gaat!?
325 cc is een hele mooie maat!^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28 november 2016 om 17:59 zei Lolaboo:

Hey @#Sammie#,

Bedankt voor het voegen bij je album. Jouw borsten zien er goed uit zeg! Ik wil ook graag 345 cc. Mijn voor situatie is beetje vergelijkbaar, maar denk dat de mijne iets wat groter is.. Ik laat het doen bij Kliniek Amstelveen, Dr. Koeijers op 9 december. Spannend allemaal!

Hoi hoi,

Geen dank! 
Ohh lief! Dankjewel!:blush:
345 cc is een goede maat! Ben er zelf ook erg blij mee!
Als je voor al iets meer had dan ik dan zal het zeker mooi worden!;)
Goede kliniek! Ben ik ook op consult geweest, alleen waren er toen door de drukte wat minpuntjes waardoor ik voor een andere kliniek koos. Maar Ik had ook Koeijers en hij was heel aardig en grappig. Stelde je echt op je gemak.:)
Ben benieuwd hoe het is gegaan! Je zit nu al op 2 weken PO!
Hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat de pijn mee valt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei #Sammie#:

Hoi hoi,

Ik heb je toegevoegd aan mijn albums!;)
Spannend! Het zal nu wel al bijna zo ver zijn, of het is al gebeurd.
Ben benieuwd hoe het met je gaat!?
325 cc is een hele mooie maat!^_^

Ik ben inmiddels een week verder na Mn operatie. Gaat allemaal goed hier en de genezing gaat naar behoren. 

Ik ga gauw even je foto's bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sammie,

Ik ben van plan om op consult te gaan bij deze kliniek. Heb al drie consulten gehad bij twee verschillende klinieken. Daar ben ik niet met een goed en vertrouwd gevoel weggegaan dus ik ben erg benieuwd hoe het bij Kliniek Heyendael zal verlopen.

Daarom is het fijn om jouw positieve verhalen te lezen!

Echt spannend zo'n dag. Kijk zelf ook wel op tegen de narcose.

Ik hoop in februari/maart geopereerd te kunnen worden. Het is nog even afwachten hoe het allemaal gaat verlopen :)

 

Ben benieuwd hoe het nu met je gaat, weer paar maanden later.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Gast #Sammie#
Op 23-12-2016 om 11:40 zei Sonja1985:

Ik ben inmiddels een week verder na Mn operatie. Gaat allemaal goed hier en de genezing gaat naar behoren. 

Ik ga gauw even je foto's bekijken

Heel fijn om te horen!!!

Gelukkig dat je herstel goed ging!

Je zit ondertussen al over de vier maanden po! 

Ben benieuwd of je er blij/tevreden mee bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast #Sammie#
Op 24-12-2016 om 14:10 zei Saj:

Hallo Sammie,

Ik ben van plan om op consult te gaan bij deze kliniek. Heb al drie consulten gehad bij twee verschillende klinieken. Daar ben ik niet met een goed en vertrouwd gevoel weggegaan dus ik ben erg benieuwd hoe het bij Kliniek Heyendael zal verlopen.

Daarom is het fijn om jouw positieve verhalen te lezen!

Echt spannend zo'n dag. Kijk zelf ook wel op tegen de narcose.

Ik hoop in februari/maart geopereerd te kunnen worden. Het is nog even afwachten hoe het allemaal gaat verlopen :)

 

Ben benieuwd hoe het nu met je gaat, weer paar maanden later.

 

xx

 

 

Hoi hoi!

 

Leuk om van je te horen!:)

 

Als het niet goed voelt moet je er niet naar toe gaan en inderdaad lekker verder zoeken!!

Hoop dat het bij kliniek Heyendael wel fijn was! En dat je met een goed gevoel bent weggegaan.

 

Aah bedankt! Ik hoop met mijn verhaal ook meiden te helpen, met zoeken en gewoon informatie op doen!;)

Ik heb er in mijn tijd toen ook heel veel aan gehad! Al die verhalen en foto's van andere meiden op het forum!

 

Ja zo'n dag is zeker spannend! Vooral omdat je zo graag wilt en er al zo lang naar uit kijkt!

Je wilt dan natuurlijk alles zo snel en goed mogelijk achter de rug hebben!!-_-

 

De narcose was ook mijn puntje van stress, maar dat is helemaal perfect gelopen!

Je hebt vaak meer stress dan dat nodig is maar probeer dat jezelf maar eens duidelijk te maken!:mellow:

Had ik toen ook hoor!

 

Ben benieuwd of je al geopereerd bent of dat je al een datum hebt gepland???

 

Ik ben pas geleden naar de eindcontrole geweest bij van Straten, ben nu inmiddels al 8 maanden po!, en alles was goed! Hij was er trots op en ik ben er zelf ook ontzettend blij mee!:wub:

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.