Ga naar inhoud

#Sammie# : 29 augustus 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast #Sammie#

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei #Sammie#:

Haha gelukkig maar! 

Ja heel fijn! Al het personeel was aardig inderdaad! Allemaal even begripvol en lief! Voelde me bij allemaal op mijn gemak en heb er daarom ook bijna 2 uur gezeten!:blush:

Haha kalm?? Hoe doe je dat? Ik denk dat ik hem die dag echt heel erg ga stressen!

Ja ben me goed aan het voorbereiden, kan het daar straks in ieder geval niet aan liggen! Ja ik woon nog bij mijn ouders dus die verzorging komt helemaal goed!

Het weer gaat nu inderdaad de goede kant op! Helaas dat ik er maar een week van kan genieten aangezien ik na de operatie niet mag zonnen! Maar dat komt wel goed! Heb het er allemaal voor over! 

Xx

Echt fijn dat je zo goed voelde daar.

Het was mijn eerste operatie die ik ooit heb gehad, maar juist doordat ik bang was heb ik mijn zenuwen onderdrukt en op mezelf lopen inpraten dat ik het op mijn eigen af moest laten komen en dat werkte.

Lekker dat je nog thuis woont kunnen ze je lekker vertroetelen en je mams lekker dichtbij vond ik erg fijn.

In ons kikkerlandje zal het na een week mooi weer wel weer regenachtig weer zijn denk ik hahaha

Na mijn operatie was t bloed geslagen heet heb veel binnen gezeten ook.

Geniet er nog maar lekker van dan doe ik t ook! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Lotte90:

Echt fijn dat je zo goed voelde daar.

Het was mijn eerste operatie die ik ooit heb gehad, maar juist doordat ik bang was heb ik mijn zenuwen onderdrukt en op mezelf lopen inpraten dat ik het op mijn eigen af moest laten komen en dat werkte.

Lekker dat je nog thuis woont kunnen ze je lekker vertroetelen en je mams lekker dichtbij vond ik erg fijn.

In ons kikkerlandje zal het na een week mooi weer wel weer regenachtig weer zijn denk ik hahaha

Na mijn operatie was t bloed geslagen heet heb veel binnen gezeten ook.

Geniet er nog maar lekker van dan doe ik t ook! 

Ja was heel fijn! Had niet het idee dat ik me zo op mijn gemak kon voelen bij een kliniek voor een operatie maar blijkbaar kan dat dus wel! Daarom is het ook zo verstandig om meerdere klinieken te bezoeken (goede tip die hier op het forum vaak wordt gegeven)!

Ik hoop dat ik ook zo rustig/kalm kan blijven en het maar op me af laat komen! Ik denk nu ook dat ik het zo moet aanpakken maar op het moment zelf is dat natuurlijk weer heel anders! Ben benieuwd hoe ik ga reageren!:huh:

Ja dat vind ik ook een fijn idee! Heb in ieder geval altijd iemand in de buurt en mijn mama kan me dan lekker helpen bij de dingen die ik nog niet (alleen) mag/kan doen. Zij heeft ook een bv gehad jaren geleden dus weet zij ook hoe het is/voelt! Dat scheelt ook een hoop, kan ze me mooi inlichten en geruststellen!

Haha daar heb je gelijk in!:76: Blijft nooit lang mooi weer in NL. Hoop wel dat het wat koeler is (dan de voorspelde hittegolf) dan zweet ik tenminste niet het huis uit. Binnen kan je je gelukkig ook vermaken! Maar het is natuurlijk wel minder leuk om dan alle verhalen/foto's te zien van zwemmende en zonnende vriendinnen. Maar dan moeten we maar zo denken; wij hebben straks prachtige boobies waar we ook heerlijk mee kunnen zwemmen/zonnen (pronken)!:136:

Zal ik doen. Bedankt! Geniet jij er inderdaad ook maar lekker van! en een goed herstel gewenst!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei HappyK:

Ik heb er 2 gekocht.. de triumph triaction workout omdat zij dat hebben aangeraden en heb van de week nog 1 met een voorsluiting gekocht bij de hunkemoller.. die is heavy support dus brede band etc en volgens de verkoopster erg geschikt voor bij een borstvergroting. Ik denk indd wel dat deze bh erg strak zit en ze omhoog en naar elkaar gedrukt gaan worden, maar dat is ff afwachten. Hoop dat ze sowieso passen. Heb beiden in D75 gekocht

Ik zat ook te denken om van beide soorten 1 te kopen. Een voorsluiting en een achtersluiting! Kan ik kiezen welke het fijnst zit! En kan ik afwisselen zodat de ander ook gewassen kan worden. Ik heb die van Hunkemoller ook gezien! Die waren heel mooi maar ik was bang dat die te strak zouden zitten, dus die ben ik van plan te gaan kopen na een aantal weken als het (wat) uitgezakt is. Ja de maten zijn erg lastig. Ik twijfel tussen de 75C/75D, mij werd aangeraden beide aan te schaffen in verband met eventuele zwellingen (dus dan de grotere nodig). Mocht er een niet passen kan het altijd nog binnen een week terug gebracht worden, dus dat is wel fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei #Sammie#:

Ja was heel fijn! Had niet het idee dat ik me zo op mijn gemak kon voelen bij een kliniek voor een operatie maar blijkbaar kan dat dus wel! Daarom is het ook zo verstandig om meerdere klinieken te bezoeken (goede tip die hier op het forum vaak wordt gegeven)!

Ik hoop dat ik ook zo rustig/kalm kan blijven en het maar op me af laat komen! Ik denk nu ook dat ik het zo moet aanpakken maar op het moment zelf is dat natuurlijk weer heel anders! Ben benieuwd hoe ik ga reageren!:huh:

Ja dat vind ik ook een fijn idee! Heb in ieder geval altijd iemand in de buurt en mijn mama kan me dan lekker helpen bij de dingen die ik nog niet (alleen) mag/kan doen. Zij heeft ook een bv gehad jaren geleden dus weet zij ook hoe het is/voelt! Dat scheelt ook een hoop, kan ze me mooi inlichten en geruststellen!

Haha daar heb je gelijk in!:76: Blijft nooit lang mooi weer in NL. Hoop wel dat het wat koeler is (dan de voorspelde hittegolf) dan zweet ik tenminste niet het huis uit. Binnen kan je je gelukkig ook vermaken! Maar het is natuurlijk wel minder leuk om dan alle verhalen/foto's te zien van zwemmende en zonnende vriendinnen. Maar dan moeten we maar zo denken; wij hebben straks prachtige boobies waar we ook heerlijk mee kunnen zwemmen/zonnen (pronken)!:136:

Zal ik doen. Bedankt! Geniet jij er inderdaad ook maar lekker van! en een goed herstel gewenst!

 

Dat is idd verstandig ik ben alleen bij heyendeal geweest en mijn gevoel was meteen goed en anders was ik misschien naar dr nio gegaan die staat ook super goed bekend.

Wel heel fijn dat je moeder het ook heeft mee gemaakt kan je daar genoeg steun krijgen. 

Ik was ook jaloers op andere die lekker konden zwemmen en zonnen maar zoals je zegt straks kunnen wij lekker pronken. Ik ga je volgen heel veel succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 augustus 2016 om 10:19 zei Sharon91:

Vandaag je boobies!! Hoe is het gegaan?

Het was een lange dag! Had toch best wat zenuwen maar kwam rustig over volgens de chirurg en assistenten. Helaas lang misselijk geweest waardoor ik ook daarvoor extra medicijnen toegediend kreeg (via infuus).:mellow: Waarschijnlijk kan ik niet goed tegen de narcose of de morfine die ze hebben toegediend. Ik ben in ieder geval blij dat ik weer thuis ben! Nu herstellen en bijkomen! Slik mijn medicijnen netjes op tijd maar desondanks toch nog veel last van mijn borsten!:huh: Ik zal zo een uitgebreid verslag neerzetten dan kan iedereen het hele verhaal lezen (als ze willen):D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 augustus 2016 om 10:26 zei Lhien:

Gefeliciteerd. Hoe gaat het? Xx Lien 

Dankje!!:D Behoorlijk pijnlijk nog ondanks de medicatie. Hopelijk wordt dat snel minder! Wel raar hoor om ineens borsten te hebben! Maar wel ontzettend leuk:D Ben heel blij!! Ben benieuwd hoe ze uit gaan zakken:wacko: Ik zal zo een uitgebreid verslag neerzetten van gister en vandaag. Dan kan je het hele verhaal lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei #Sammie#:

Dankje!!:D Behoorlijk pijnlijk nog ondanks de medicatie. Hopelijk wordt dat snel minder! Wel raar hoor om ineens borsten te hebben! Maar wel ontzettend leuk:D Ben heel blij!! Ben benieuwd hoe ze uit gaan zakken:wacko: Ik zal zo een uitgebreid verslag neerzetten van gister en vandaag. Dan kan je het hele verhaal lezen!

Das goed, wacht ik geduldig af. Gek he dat het gevuld is nu :lol: 

xx Lien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister was het dan zover! Eindelijk (ook al kon ik na anderhalve week al terecht) zou ik borsten krijgen!:136: Ik was best zenuwachtig de avond ervoor maar heb toch goed kunnen slapen. Mijn wekker ging helaas wel erg vroeg omdat we (ik en mijn ouders) om half 6 al moesten gaan rijden. Ik was er iets voor 7 uur, zelfs de assistente (waarbij je je moet melden) was er nog niet. Gelukkig kwam die niet veel later ook aan. Ik werd naar mijn kamer gebracht (ik kreeg een kamer voor mij alleen, wat natuurlijk heerlijk was!) en mocht mij vast gaan omkleden in de operatiekleding. Vervolgens mijn spullen gesetteld en rustig op het bed gaan zitten. De assistente kwam nog een vragenlijst doornemen en moest nog wat gegevens controleren. Ik kreeg pijnstilling voor de operatie en moest mijn navelpiercing uitdoen. Verder was ik gelukkig helemaal goedgekeurd, nadat alles opgemeten was! Ik zou rond half 8 opgehaald worden en naar de verkoeverkamer gebracht worden. Het werd iets later maar toen werd ik opgehaald en mochten mijn ouders nog een stukje meelopen aangezien er maar een assistente was om het bed te verplaatsen (dus mijn ouders hielpen even duwen). Op de verkoeverkamer werden nogmaals een aantal vragen gesteld en wat gegevens gecontroleerd. Ik kreeg mijn infuus ingebracht (waar ik het zenuwachtigst voor was!) en dat ging gelukkig in een keer goed. Ik kreeg antibiotica toegediend en moest wachten op Frans. Iets voor 8 uur kwam Frans en die ging ook nog eens de gegevens controleren en het operatiegebied aftekenen. Vervolgens werd ik naar de operatiekamer gebracht. Brrrrrrrr wat is het koud daar!:unsure: Een aantal assistenten kwamen nog even gedag zeggen en zich voorstellen (al weet ik niet meer hoeveel en wie er allemaal waren). Toen Frans binnenkwam liet hij nog even de protheses zien en toen kon de narcose toegediend worden. Ik kreeg een zuurstofkapje op wat helaas niet heel erg fijn was. Ik kreeg het daardoor benauwd en werd er misselijk van. Maar gelukkig werkte de narcose snel in en was ik binnen no time in dromenland. In de verkoeverkamer werd ik rustig wakker. Te langzaam naar mijn idee! Ik heb daar ook niet veel van mee gekregen. Ik weet dat ik wakker werd en dat er nog twee assistenten om mij heen stonden om te kijken of het goed ging. Er werden wat vragen gesteld waar ik nog wel een antwoord op wist te produceren (ondanks ik nog ontzettend moe was). Ik mocht zelfs een spiegeltje vasthouden om te kijken naar mijn borsten!! Maar helaas kan ik mij daarvan niet veel herinneren, alleen dat het gekleurd was (paars) en dat ik ineens borsten had! Maar ik heb verder niet goed gezien of het mooi/gelijk was. Ik weet nog dat ik daarna mijn sport BH aankreeg. Ik heb nog meegewerkt om dat aan te krijgen. Vervolgens ben ik denk ik weer weggevallen want ik herinner me dat ik wakker werd op mijn eigen kamer. Ik merkte dat er af en toe iemand binnenkwam (een assistente of een van mijn ouders) maar ik lag zo lekker te dromen dat ik lekker bleef slapen. Ik werd rond half 12 echt wakker. Ik heb toen snel mijn navelpiercing weer ingedaan. Toen kwam een assistente om alles op te meten en eten en drinken te brengen. Ik had echt wel honger! Maar ik voelde me zo misselijk dat ik met tegenzin de beschuitjes naar binnen heb gewerkt. Ik kreeg vast de pijnstilling, die moest ik om 1 uur en om 3 uur innemen. Ik heb geprobeerd zo lang mogelijk te blijven liggen en slapen. Ik had het idee dat dat wel zou helpen tegen de misselijkheid maar helaas bleek dat niet zo te zijn. Ik ben dus vanaf toen maar zo goed als wakker gebleven. Ik heb veel gedronken en heb nog wat gegeten. Ik moest van de assistente proberen op te staan en dat ging redelijk maar ik was erg wankel en duizelig dus moest snel weer gaan zitten. Ik heb toen maar gevraagd of ik iets kon krijgen tegen de misselijkheid want dat wilde maar niet minder worden. Ik had na de operatie blijkbaar ook al iets tegen de misselijkheid gehad dus ze wist niet zeker of ze me nog wel wat mocht geven. Na dat nagevraagd te hebben, mocht ik gelukkig nog wat medicatie krijgen! Daarna ging het snel beter!:D (Waarschijnlijk kan ik niet tegen de narcose of de morfine). Ik dronk meer, kon zelf zitten en staan en ben een paar keer naar de wc geweest. Ik kreeg nog cola light in de hoop mijn misselijkheid nog meer te verminderen en naderhand kreeg ik een heerlijk bouillon soepje! Daar knapte ik erg van op. Mijn pijnstilling heb ik netjes op tijd ingenomen en het was nu een kwestie van wachten tot Frans kwam voor de controle. Ik heb gezeten, gelegen en gelopen om mezelf bezig te houden. Ik merkte wel een enorme druk op mijn borst (zwaar, benauwd, alsof er een kudde olifanten op je zit), het lijkt inderdaad zoals sommigen zeggen op enorme spierpijn. Ik heb een paar keer gegluurd naar mijn borsten! Wat een raar idee dat ik ineens borsten heb! Het viel me wel op dat de linker wat voller is dan de rechter maar dit moet natuurlijk nog allemaal uitzakken. Ik ben ontzettend blij met hoe groot ze zijn, een mooi maatje!:wub: Rond kwart over 5 kwam Frans langs om te kijken hoe het ging. Nadat bleek dat ik in orde was, kreeg ik mijn borstband om, werd het infuus verwijderd en mocht ik naar huis. Ik kreeg nog van de assistente van de kliniek een bos bloemen mee (ontzettend lief!). De rit naar huis ging wel oke. Mijn vader reed rustig en voorzichtig en ik had een kussen tussen mijn borst en de riem. Thuis mocht ik meteen weer de volgende pijnstilling innemen. Ik heb nog wat gedronken en even tv gekeken. Daarna ben ik mezelf in bed gaan settelen, heb ik nogmaals pijnstilling ingenomen en ben ik in slaap gevallen. rond 3 uur en 7 uur ging mijn wekker weer om de pijnstilling in te nemen. Ik heb denk ik ruim 5 uurtjes kunnen slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei neen004:

Heel veel geluk en plezier met je nieuwe aanwinsten!:) Ik herken veel in je verslag en kan me helemaal inbeelden hoe het gegaan is daar, leuk om te lezen. Ik ben zelf op 15 augustus geopereerd door Straten en voelde me ook heel erg op mijn gemak. 

Dankjewel!! Goed om te horen dat je veel herkent in het verslag en dat je je ook zo op je gemak voelde!:) Gister ging het naar mijn idee wel goed. Ik heb wat gegeten (niet veel maar wil het rustig aan opbouwen) en veel gedronken. Pijnstilling netjes op tijd ingenomen. Ik ben zelfs nog even op familiebezoek geweest! Werd wel even misselijk tijdens de autorit maar verder ging het prima. Ik heb een langere nacht achter de rug, dit keer bijna 7 uur geslapen!:o Helaas had ik vandaag weer een terugval. Ik werd ontzettend misselijk wakker.:( Ik kreeg geen eten en drinken naar binnen en had nergens zin in. Het gevoel ging maar niet weg en ik durfde mijn pijnstilling niet in te nemen omdat ik bang was dat ik dat toch weer uit zou braken. Uiteindelijk de pijnstilling ingenomen maar de misselijkheid bleef. Ergens in de middag heb ik overgegeven en daarna was het gevoel eindelijk weg. Al was het overgeven geen fijn gevoel voor mijn borst (auwww!).:wacko: Daarna kon ik weer lekker rustig aan eten en drinken. Het lijkt wel of de druk en pijn eind van vandaag minder zijn geworden. Hopelijk is en blijft dat ook zo! Ik heb alleen wel het idee dat mijn BH te strak zit en mijn borstband ook. Ik kan nog een vinger tussen mijn borst en borstband steken (zonder veel te moeten trekken), dus dat lijkt me niet te strak. Toch? De sport BH zit net onder mijn littekens dus dat lijkt me goed. Alleen de onderste band krult af en toe om, dat is wel vervelend. Ik denk vooral dat het tussen mijn oren zit en dat het gewoon het idee is dat alles (wat er nu voor het eerst zit) bekneld wordt.:21: Heeft iemand tips over het goed dragen van de sport BH en borstband (wat is te strak en wat niet)? Het is in ieder geval niet zo dat ik geen adem meer kan halen ofzo.:P Verder ben ik benieuwd hoe lang iedereen doorgaat (of door is gegaan) met de pijnstilling? Kan ik beter alle pijnstilling opmaken of gewoon kijken wat er gebeurd als ik het ga afbouwen? Ik ben nu vooral bang dat ik weer misselijk zal worden en dan weer een halve dag uit de running ben! Ik hoor graag wat jullie ervaring hiermee is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @#Sammie# !

Ik herken me echt enorm goed in jouw verslag zeg! Zelfde dag, lengte, gewicht, en allebei om 7 uur melden. Het is dat ik op een andere plek geopereerd ben, maar anders zou ik denken dat ik mijn eigen verslag aan het lezen was!

Wat vervelend dat je zo misselijk bent, voel je je vandaag al beter? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1 september 2016 om 21:17 zei mmile:

Hoi @#Sammie# !

Ik herken me echt enorm goed in jouw verslag zeg! Zelfde dag, lengte, gewicht, en allebei om 7 uur melden. Het is dat ik op een andere plek geopereerd ben, maar anders zou ik denken dat ik mijn eigen verslag aan het lezen was!

Wat vervelend dat je zo misselijk bent, voel je je vandaag al beter? 

Hoi hoi,

Ontzettend leuk om te horen dat je zo veel (eng veel:P) herkent in mijn verslag! Waar ben jij geopereerd? En wat  voor prothese (soort, cc, etc.) heb je gekozen? Het gaat gelukkig een stuk beter!:) Ik ben nu langzaam aan het afbouwen met de pijnstilling. Ik merk wel dat ik dan meer pijn heb maar het is te verdragen.:mellow: Het kan zijn dat ik van de pijnstilling misselijk wordt dus vandaar dat mij werd aangeraden om toch te gaan afbouwen. Het slapen gaat nog steeds prima! Ik gebruik een voedingskussen en dat ligt heerlijk, echt een top uitvinding!:136: Ik heb mijn bandjes iets losser gedaan, had echt het idee dat het te strak zat. Nadat ik dat had gedaan voelde het een stuk beter aan, minder beklemmend en strak. Nu lijkt het weer iets strakker te gaan zitten maar ik durf er nu niet meer te veel aan te zitten.:21: Ik heb foto's van voor en direct na de operatie, die zal ik binnenkort uploaden. Ik heb daarna geen foto's meer gemaakt maar dat zal ik morgen wel weer gaan doen. Vind het wel leuk om het verschil te zien en het herstel en settelen op een rijtje te zetten. Ik zie nog steeds wel een groot verschil in borstgrootte. Links is veel voller/boller dan de rechter.:139: Er is daar ook meer ingebracht maar voor de operatie was die een stuk kleiner dus het was de bedoeling om ze daardoor (zo goed als) gelijk te krijgen. Ik hoop dat dit met de tijd toch nog gelijker gaat worden (helemaal precies kan/hoeft niet maar iets gelijker zou fijn zijn).;) Ik ben in ieder geval wel ontzettend blij met dat ik nu echt borsten heb!:wub: Het is nog steeds een raar gevoel en wennen maar denk dat dat snel goed gaat komen! Hoe gaat jou herstel? Ben je al gewend aan je nieuwe boobs? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@#Sammie# Ik ben geopereerd in het Amphia Ziekenhuis in breda via ABC Kliniek door dr. Lemmen. Ik heb Natrelle 320cc aan beide zijden, onder de spier, moderate profile. Ik hamerde er echt op dat ik zo natuurlijk mogelijk wilde, en ben enorm blij met het resultaat : ) Ik wil ook een foto uploaden in een privé album, maar moet nog even uitvogelen hoe dat werkt. 

Ik zie dat jij een sportbh-achtig iets draagt, kreeg je die direct na de operatie? Ik kreeg vanuit mijn kliniek een tubigrip en het zit zooo strak. Ik denk dat 60% van de pijn die ik ervaar door die top komt, maar ja, het zorgt ervoor dat de borsten mooi omlaag gaan en het vocht wordt afgevoerd. Ik moet hem 24/7 dragen maar neem elke dag een kwartiertje de tijd om dat ding even uit te laten.. en om naar m'n nieuwe borsten te kijken, haha

Heb je ook dat als je naar 'oude' foto's kijkt, je ineens ziet hóe klein je borsten waren voorheen? Dat had ik namelijk wel. Ik heb genoeg foto's in bikini en lage truitjes op mijn telefoon staan en als ik die nu zie denk ik, wow, nu zie ik pas hoe klein ze waren haha.  Best gek 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei mmile:

@#Sammie# Ik ben geopereerd in het Amphia Ziekenhuis in breda via ABC Kliniek door dr. Lemmen. Ik heb Natrelle 320cc aan beide zijden, onder de spier, moderate profile. Ik hamerde er echt op dat ik zo natuurlijk mogelijk wilde, en ben enorm blij met het resultaat : ) Ik wil ook een foto uploaden in een privé album, maar moet nog even uitvogelen hoe dat werkt. 

Ik zie dat jij een sportbh-achtig iets draagt, kreeg je die direct na de operatie? Ik kreeg vanuit mijn kliniek een tubigrip en het zit zooo strak. Ik denk dat 60% van de pijn die ik ervaar door die top komt, maar ja, het zorgt ervoor dat de borsten mooi omlaag gaan en het vocht wordt afgevoerd. Ik moet hem 24/7 dragen maar neem elke dag een kwartiertje de tijd om dat ding even uit te laten.. en om naar m'n nieuwe borsten te kijken, haha

Heb je ook dat als je naar 'oude' foto's kijkt, je ineens ziet hóe klein je borsten waren voorheen? Dat had ik namelijk wel. Ik heb genoeg foto's in bikini en lage truitjes op mijn telefoon staan en als ik die nu zie denk ik, wow, nu zie ik pas hoe klein ze waren haha.  Best gek 

Oh dat is een mooie maat!:) Hebben ze verteld op welke cupmaat je dan ongeveer uit gaat komen? Ik heb ook gezegd dat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde, het moet wel bij mijn bouw/profiel passen!;) Ik draag nu een sport bh maat 75C, waarschijnlijk zal ik uiteindelijk een volle C/kleine D krijgen!:wub: Waar ik natuurlijk erg blij mee ben! Ik moet ook nog even uitzoeken hoe zo'n foto album werkt, wil het inderdaad ook privé hebben. Dus daar ga ik deze week even achteraan!^_^

Ik draag inderdaad een sport bh. Deze moest ik zelf kopen en meenemen naar de operatie. Direct na de operatie is deze bij mij aan gedaan. Vanuit de kliniek kreeg ik een borstband, die kreeg ik eind van de dag om. Deze zit over de sport bh en zorgt ervoor dat de protheses op hun plek blijven (niet gaan draaien).:blink: Ik heb zelf geen idee hoe strak beide dingen moeten zitten dus het is gewoon zelf een beetje passen en meten. Het zat eerst zo strak dat ik beide iets losser heb gedaan. Nu begint het weer wat strakker te zitten dus waarschijnlijk zal ik het deze week weer iets losser moeten doen (niet te los want het moet wel zijn functie/doel uit kunnen voeren). Ik moet natuurlijk wel adem kunnen blijven halen!:P Ik kan mij voorstellen dat die tubigrip behoorlijk strak zit! Kan die niet iets losser of is dat een maat? Ik denk ook dat de pijn/druk vooral daardoor komt, merk ik bij mij ook, helaas hoort dat er wel bij want het zorgt er zoals je zegt wel voor dat het mooi op zijn plaats komt.:D Ik moet beide ook 24/7 aan. Alleen met douchen heb ik ze afgedaan en even gekeken. Verder laat ik ze wel zitten maar het is inderdaad wel een heerlijk (bevrijdend) gevoel als het uit is!:o 

Ja daar herken ik me helemaal in! Ik wist dat ze klein en ongelijk waren maar door te grote push up bh's te dragen viel dit een stuk minder op. Ik hield anderen daarmee voor de gek maar mezelf eigenlijk ook.:blush: Want zoals je zegt als ik nu terug kijk naar de voor foto's realiseer ik me pas hoe klein ze wel niet waren!:139: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cupmaat weet ik nog niet, maar als ik er zo naar kijk denk ik een gemiddelde D cup? Maar wie weet! Ik zit in ieder geval al volop bh's te kijken overal, kan niet wachten tot het zover is!! :P 

Mijn tubigrip is een vaste maat, dus die kan ik helaas niet wat losser zetten (was het maar zo. haha).

Hoe gaat het verder met de pijn nu? Kan bijna niet geloven dat het al een week geleden is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5 september 2016 om 11:46 zei mmile:

De cupmaat weet ik nog niet, maar als ik er zo naar kijk denk ik een gemiddelde D cup? Maar wie weet! Ik zit in ieder geval al volop bh's te kijken overal, kan niet wachten tot het zover is!! :P 

Mijn tubigrip is een vaste maat, dus die kan ik helaas niet wat losser zetten (was het maar zo. haha).

Hoe gaat het verder met de pijn nu? Kan bijna niet geloven dat het al een week geleden is

Ik denk ook dat je rond de D zit. Het is altijd afwachten want met het uitzakken kan de maat nog veranderen!:blink: Koop dus niet te vroeg al nieuwe bh's!:P Kan ik me voorstellen! Ik zit ook telkens de hunkemoller af te struinen op internet! Kijk er ook erg naar uit om lekker veel bh's te passen!! En te kopen!B)

Oh dat is wel balen! Zit het ondertussen al wat losser of nog steeds zo strak? Het lijkt mij in ieder geval dan wel goed tegen zwelling te helpen/voorkomen!;)

De pijn gaat goed. Ik zit nu alleen nog maar op de paracetamol. Ik heb alleen links wel wat meer pijn, die steekt ook af en toe.<_< De druk is gelukkig een heel stuk minder en ik begin er langzaam al aan te wennen! Hoe gaat het met jou pijn?

Nee de tijd vliegt! Ik heb morgen al mijn eerste controle! Ben zo benieuwd wat ze gaan zeggen!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je mij ook toevoegen aan het album? Ben razend benieuwd!! Ik zal morgen ook eens goed kijken, wilde van de week een album aanmaken maar snapte niet hoe ik het prive moest zetten. 

 

Hoe gaat het ondertussen met de pijn? Ik kan sinds vandaag zachtjes op mijn zij draaien in bed!! :) eindelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9 september 2016 om 22:31 zei mmile:

Kan je mij ook toevoegen aan het album? Ben razend benieuwd!! Ik zal morgen ook eens goed kijken, wilde van de week een album aanmaken maar snapte niet hoe ik het prive moest zetten. 

 

Hoe gaat het ondertussen met de pijn? Ik kan sinds vandaag zachtjes op mijn zij draaien in bed!! :) eindelijk...

Ik heb je toegevoegd! Ik ben ook benieuwd naar jou foto's!!:) Ik heb het protocol gevolgd. Bij algemene informatie over het forum kan je een heel uitgebreide en duidelijk uitleg vinden over het aanmaken van een fotoalbum!;) Zo ben ik er achter gekomen in elk geval. Ik ben zelf niet zo heel technisch dus dat was de ideale manier voor mij!:blush:

Gaat beter!:) Ik slik nog wel 8 paracetamol per dag want merk wel dat als ik een pil iets later inneem dat ik dan wel meer pijn heb.<_< Hoop dat ik dat deze week ook kan afbouwen! Slik jij nog pijnstilling? Ik heb in ieder geval niet meer zo'n drukkend/zwaar gevoel en ook geen last van misselijkheid meer gehad.^_^ Ben wel erg moe en na iets actiefs gedaan te hebben raak ik snel uitgeput!:( Hoe gaat het met jou? Ik lig met een voedingskussen daardoor draai ik s'nachts niet in bed. En het ligt ook heerlijk!:wub:

Ik ben donderdag op controle geweest en het ziet er mooi uit! De pleisters zijn er af gehaald en de wonden zijn echt klein en mooi! Knap staaltje werk van Frans!:136: Ik heb verteld dat ze niet helemaal gelijk zijn en dat noteerde ze. Ik moet het in de gaten houden maar pas na een paar maanden kunnen we echt vaststellen of ze gelijk zijn of niet.:mellow: Maar naar mijn idee worden ze nu al iets meer gelijk. Het lijkt wel of de linker al wat volume verliest aan de boven/binnenkant waardoor het meer overeenkomt met de rechter. De rechter is al wel wat meer gedaald en heeft onderin wat meer volume. Het is nu toch even door de vingers kijken! Geduld hebben en afwachten hoe het gaat dalen.B) Ik kreeg wel op mijn kop dat ik al te veel deed. Ik moet rustiger en minder doen omdat ik anders het risico loop dat de wonden weer open gaan. En dat wil niemand natuurlijk;) Dus ik doe braaf mijn best om zo min mogelijk te doen. Vanaf vandaag mag ik ook beginnen met het insmeren van de littekens, ben benieuwd hoe dat aanvoelt. Ben jij al op controle geweest of moet jij nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.