Anouk-88

Dalen implantaten nu wel of niet in?

Recommended Posts

Hoi allemaal,

ben afgelopen maandag geopereerd door dr van Zele in de wellnesskliniek, en na hier gelezen en overlegd te hebben was ik er van overtuigd dat de prothesen nog een flink stuk gaan zakken, maar nu heb ik ook een aantal artikelen gelezen waarin wordt gezegd dat dit helemaal niet het geval is?! 

Dus ik maak me nu een beetje zorgen. Ze zitten erg hoog, en mijn borst lijkt onder de tepel een stuk slapper waardoor het bijna lijkt alsof de tepel van het implantaat 'af gaat vallen' en veel te laag gaat komen. 

Ik heb 330 onder de spier. Bij elke beweging voel en hoor ik de spier ook over het implantaat bewegen... Het klinkt van een kant heel logisch dat die spier soepeler moet worden en dat de boel dan iets kan zakken maar door wat ik heb gelezen ben ik nu bang dat dit het uiteindelijke resultaat is.... Help.  

Ik wilde trouwens een foto plaatsen in mijn album maar het lukt me niet, kan iemand me daarmee helpen? Doe alles met mijn telefoon misschien ligt het daar aan?

x anouk

He meis,

Protheses dalen wel in, de eerste 6 weken vormt zich het kapsel, en tegelijk gaan dus dan ook de protheses heel langzaam indalen, door precies wat je zegt, de spier word soepeler.

Tijdens het indalen zul je dus zien dat de tepels meer omhoog komen, en de onderpool meer gevuld raakt.

Dit heeft echter tijd nodig, en duurt bij de 1 langer dan de ander, als je iedere week foto's maakt, kun je precies zien hoeveel je borsten veranderen, maar het is echt een kwestie van geduld hebben.

Tijdens je aanmelding heb je een prive bericht gehad, waar alles word uitgelegd over foto's plaatsen etc, dus eventjes je berichten lezen.

xxx

• Upvote 1

@Desert-Rose

dankjewel voor je reactie!

Goed om te horen. Maak me gewoon veel zorgen om het uiteindelijke resultaat, en dan helpt het soms niet om al die tegenstrijdige informatie te lezen... Had niet gedacht dat het ná de operatie ook nog zo'n emotionele achtbaan zou zijn haha. Ik zal geduld hebben. En ben begonnen met foto's maken! 

Heb dat bericht gelezen overigens, maar als ik klik op foto uploaden springt hij niet naar mijn foto's dus er gaat iets verkeerd. Probeer het straks eens op de pc anders... 

X Anouk. 

@Anouk-88

Klopt er is inderdaad vaak tegenstrijdige informatie te lezen, maar dit komt ook omdat iedere pc zijn of haar eigen informatie en adviezen geeft,dus daarom waarschuwen we altijd wel dat je de informatie en adviezen van je eigen pc moet volgen.

Het is heel vaak dat een bv word onderschat,maar het is en blijft een operatie, en er veranderend lichamelijk het nodige, maar ook in je koppie komt het soms goed binnen,en dan zit je meestal na een paar dagen in de emotionele rollercoaster, Jantje lacht, Jantje huilt, soort kraamtranen tijd.

Je krijgt natuurlijk een aantal beperkingen opgelegd,je hebt pijn,en soms weet je gewoon niet wat je met jezelf aan moet, ook is het heel vaak dat in het begin de borsten nog niet de vorm hebben die je je had voorgesteld, en dan begint vaak de ongerustheid,maar het enige is dan , geduld, wil je meestal niet horen, maar je zult zien, dat het wel loont.

xxx