Ga naar inhoud

Dominique_W : 18 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Dominique en ben 22 jaar jong. Ik ben een fanatieke sporten en ben dagelijks te vinden in de sportschool. Daarnaast speel ik voetbal in de eerste klasse.

Op 18 juli jongstleden heb ik een borstvergroting gehad bij Dr Frans Straten. Alles is goed gegaan. Ik ben nu 2.5 week verder en begin mij elke keer af te vragen of het herstel wel goed gaat, of ik de drukband goed draag, of mijn borsten mooi gaan worden. Vandaar mijn aanmelding op deze pagina zodat jullie me verder opweg kunnen helpen! 

Liefs, Do 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum. Ik ben ook de 18de geholpen door Frans. Waarom twijfel je of je herstel wel goed gaat? Dat het mooie borsten gaan worden hoef je je geen zorgen over te maken dat worden ze namelijk.

Of ie de borstband goed draagt zou je eens op YouTube kunnen kijken. Daar is vast wel een filmpje over te vinden.

Je kan als je wilt in mijn foto album kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben bang dat ze zo ver uit elkaar blijven staan. Voor mijn gevoel wijzen mijn tepels naar buiten. Maar nu ik wat meer op het forum kijk zie ik dat dit bij iedereen zo is in het begin. 

 

@pammetje Wat bijzonder dat jij ook de 18e bent geholpen, heb je helemaal niet gezien! Gaat het nu goed met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Dominique_W:

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben bang dat ze zo ver uit elkaar blijven staan. Voor mijn gevoel wijzen mijn tepels naar buiten. Maar nu ik wat meer op het forum kijk zie ik dat dit bij iedereen zo is in het begin. 

 

@pammetje Wat bijzonder dat jij ook de 18e bent geholpen, heb je helemaal niet gezien! Gaat het nu goed met je?

Ik lag op kamer 28. Ik mag niet klagen heb eigenlijk nergens last van. Ben sinds deze week ook alweer halve dagen aan het werk.

Je moet het echt de tijd geven hoor. Je botsten gaan nog zoveel veranderen de komende tijd.

Hoeveel cc heb je gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid.

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies.

Ik ben 12 juli geholpen door frans  an straten.

Fijn dat de operatie goed is gegaan.

Jou twijfels zijn normaal dat hebben wij ook. 

Toen ik op controle moest werd mij verteld dat bij de borstband het uiteinde van de klittenband moet komen op de rand van je bh ongeveer het beginstuk.

Ik had hem veelste strak zitten omdat ik bang was dat die anders te los zou zitten maar je moet wel gewoon kunnen ademen haha.

Hoeveel cc heb je? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei sharonnie88:

ik wil ook op gesprek bij straten, willen jullie fotos delen of liever niet.. ik nen zooo bang voor ballen en een snelweg tussen me borsten

Als je naar mijn profiel gaat zie je 3 vakjes en dan moet je op de laatste vakje drukken het poppetje. En dan staat er soort bijdrage en dan kun je op foto album drukken dan kun je even spieken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeeeeeeeh, ik stond vanmorgen onder de douche en ben zelf veel minder met mijn borsten bezig omdat ik momenteel even in een dipje zit. Maar goed, ik stond dus onder de douche en mijn vriend kwam binnen en keek heel lang naar mijn boobs. Dus ik vroeg me af wat er nou was. Zegt mijn vriend; Ja dootje, ze zijn echt heel erg veranderd!

OH MY GOD! Toen ging ik zelf kijken in de spiegel en nah verrek, ZE ZIJN ECHT VERANDERD :43:

en na al die dagen dat ik zo verdrietig was en er even helemaal klaar mee was, voel ik me vandaag o zo goed en zie ik eindelijk in dat het ook wel veranderd, maar gewoon wat langzamer.

Wilde dit mooie momentje even met jullie delen! :$ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik heb je laatste topic even bij deze gezet, anders krijg je zoveel topics en word het zowel voor jou als voor ons heel erg onoverzichtelijk, dus probeer alsjeblieft zoveel mogelijk alle updates hier in dit topic te schrijven.

Maar fijn dat je nu eindelijk kunt zeggen, Wauw!!! en de verandering gaat voorlopig echt nog wel even door,de eerste 6 weken veranderen ze het meeste maar zeker tot 3 / 6 mnd tot een jaar kun je nog veranderingen zien.

Geniet er maar lekker van.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.