Ga naar inhoud

Bovenrand prothese voelen


Aanbevolen berichten

Lieve meiden,

 

Ik ben toch zo ongerust. 3 weken geleden kreeg ik 245 cc voor de spier. Ik kreeg de speciale Mc ghan prothese met dunne bovenrand.

Helaas moet ik zeggen dat ik de rand nog steeds voel terwijl ik het gevoel heb dat mijn borst al flink gezakt zn ontzwollen is. Stilaan begin ik te vrezen dat ik ze zal blijven voelen.

Ben ik te ongeduldig? Kan ik hier iets aan doen? Of is het gewoon normaal. 

Akvast bedankt voor jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Denk dat ze nog moeten dalen want 3 weken is wel vroeg als ze nu al op hun plekkie zitten. Hiernaast zou je PC hiervoor niet kiezen als je zn dunne huid heb om ze voor de spier te plaatsen. Zou nog effe geduld hebben en afwachten tot ze goed zijn gezakt en je weefsel/huid herstelt is. Nou lees ik wel dat je soms de rand kunt voelen op plaatsen waar je huid dun is en meestal is dat aan de onderkant/zijkant. Je bent nu nog vroeg po dus wacht dit effe af!! 

En hiernaast kun je altijd bij twijfel gebruik kunnen maken van je nazorg en je PC om advies kunnen vragen. 

Fijn herstel nog xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai BrownieG,

Daar troost ik me inderdaad ook mee: De Meyere is heel kundig en ik ben inderdaad nog maar drie welen po.

Anderzijds kan er altijd iets misgaan. Misschien heb ik een enkel keertje mijn elleboog te hoog gehoffen? De borstband niet genoeg aangespannen? Ik word er helemaal gek van.

Ik dacht trouwens dat protheses voor de spier sneller op hun plek zaten. Wel een geruststelling dat ze misschien nog moeten dalen. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die twijfels en die onzekerheden in het begin zijn ook niet prettig! En al helemaal als je eigenlijk het proces niet begrijpt. Moet zeggen dat mijn PC eigenlijk ook niet duidelijk is geweest met het proces erna. Heb ook veel gehad aan BF :) en een hoop kennis kunnen op doen!! 

Misschien heb je wat aan onderstaand topic;

En bij iedereen daalt de prothese anders he, bij de een gaat het wat sneller als bij de ander. En je huid en weefsel moet zich nog hierop aanpassen. Bespreek het bij je controle nogmaals met de PC! Geeft je dan ook een geruster gevoel en iets meer zekerheid! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.