N..

Cup A 350 cc waar kom ik hierna op uit ??

Recommended Posts

Hallootjes,

ik heb vanmiddag mijn eerste consult gehad en hieruit bleek dat ik een korte onderpool heb. Dit is de lengte onder je tepel tot waar je borst eindigt. Ik heb nu een cup A en de chirurg adviseert mij maximaal 350 cc. Hiermee zou ik een cup C krijgen. Graag had ik zelf ietsje meer maar toch zit ik ermee in mijn gedachte. Het zou kunnen dat mijn tepels ver omlaag komen te staan of de siliconen zichtbaar zijn. Iemand ervaring hiermee? Heel erg bedankt. 

Hoi hoi

Welkom op het forum

Uhm, dit vind ik wel heel raar eigenlijk, als ik dat zeggen mag...
Een onderpool kan namelijk vergroot worden, het is een kwestie van je borstplooi verlagen en dat wordt heel vaak gedaan... Mag ik vragen bij wie je op consult geweest bent?
En is er gesproken van 'tubulaire borsten' toevallig?

Ik zou zeker nog eens ergens anders op consult gaan, geen genoegen nemen met wat 1 enkele pc zegt :)

xxx BB

Nee daar is niet over gesproken.. Ik ben bij de wellness kliniek in Genk geweest. De naam typ ik hier liever niet, als je zijn naam dan op Google intypt krijg je ons gesprek haha. 

Hallo, ik heb een cup A en mij is Aanbevolen 350cc te plaatsen? Nog andere die dit ook hebben gedaan? En waar komen jullie hiern op uit? Misschien foto's... Xxx

Welke cup a heb je (dus omvang erbij) en welke prothese krijg je (Mp/hp/uhp, welk merk, anatomisch of rond)

Hoi hoi

Ik heb even je twee topics samengevoegd omdat het anders zo onoverzichtelijk wordt. Beide gingen over die 350 cc, dus het kan wel samen in 1 topic :)
Mocht er iets zijn, je hebt een operatiedatum, of je wilt een andere titel, dan hoef je mij of desert rose daar maar van te verwittigen en dan maken wij het voor je in orde. Hoe meer je in 1 topic alles neerzet, hoe makkelijker het werkt voor jou en voor ons :)

Ik zou je toch aanraden om nog eens elders op consult te gaan.. Ga nooit over 1 nacht ijs.. Dat heb ik bij mijn eerste bv gedaan en dat is niet goed bevallen.. Ondertussen zit ik hier 4,5 jaar op het forum en mij is echt duidelijk geworden dat meerdere consults soms verwarrend kan werken, maar uiteindelijk, hoe meer je erover leert, hoe beter je gaat begrijpen waarom de ene pc dit adviseert en de ander dát .....

In wellnesskliniek, welke arts dan ook, worden niet zo gauw borsten gedaan die iets meer werk hebben..

Ik raad je aan, lees hier eens wat, lees je goed in en ga eens elders op consult. Zeker als je denkt dat die 350 cc niet genoeg is.. Ik heb al TIG dames gezien die niet tevreden naderhand, en dan is de goedkoopste kliniek nog duur, als het weer overnieuw moet ;) 

xx BB

Ja inderdaad, achter de spier. Ben er wel tevreden over. Wou niet dat iemand zag dat het nep was.

Ik raad je ook aan om op een ander consult te gaan. Mijn rechter borstplooi was hoger dan links. Deze is verlaagd zonder enkel probleem. ..

Eigenlijk wat @best_boobie zegt...

Succes!