Ga naar inhoud

M.S : 20 februari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Spannend he! Ben erg benieuwd wat je resultaat gaat zijn. Denk dat je juist gekozen hebt voor een natuurlijke maat wat bij je lichaam past. Ik wilde zelf ook nog bij Dr. van der Weij op consult gaan maar heb deze toen afgezegd omdat ik na een consult bij dr. van Selms meteen een goed gevoel had. 

Ik ga voor een borstlift zonder prothese en hoop ook op een 75C/D uit te komen.

Sterkte met aftellen!

Groetjes, Maaike

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Inmiddels ben ik 10 dagen na mijn operatie. De eerste week was ontzettend pittig. Het is maar goed dat je van te voren niet weet hoe je je naderhand zult voelen hahaha. 

 

Ik heb een uitgebreide buikwandcorrectie gehad en een borstlift met verkleining. 3 dagen geleden zijn de drains uit m'n buik verwijderd en de pleisters eraf gehaald. Echt rechtop staan is nog pijnlijk vanwege strakke hechtingen. Maar gaat elke dag een beetje beter. 

 

Wel ben ik heel verdrietig geweest en ergens maak ik me nog een beetje zorgen. Zoals ik het nu zie, zitten mijn tepels niet helemaal op dezelfde lijn...linker tepel iets hoger dan rechter tepel. Maar het kan zijn dan mijn linkerborst nog iets moet uitpakken vergeleken met rechts. Dat is nu nog een beetje moeilijk te zien omdat linkse beurser is dan rechts. Links doet ook echt wel zeer. En dat precies op de plek onder mijn borst waar de band van de sportbh zit. Steken, beurs, rauw gevoel, maar de hechtingen zien er keurig uit. Van der Weij is echt wel een kei in hechten. Linkerborst is wel mooi geel, rood met paars aan de onderkant. Maar ik zie het met de dag minder worden. Rechts heeft gewoon helemaal geen bloeduitstortingen. 

Ben overigens wel heel blij met de grootte van mijn borsten (weet de definitieve maat nog niet) en die zien er wel op het oog symmetrisch uit. 

 

Verder heb ik mijn controle (van 1 week) bij een andere arts gehad (Bakker), en dat vond ik een sympathieke man/arts. Mijn hechtingen en herstel gaan verder echt wel goed. Jeukerig zo nu en dan. 

Mijn buik is overigens nog wel opgezet. Omdat het vel (met vetlaag) los is geweest van de spieren blijkt er nu lucht tussen te zitten, dat hoort. Gaat vanzelf weg/over. Ben ontzettend blij dat ik van de drains af ben. Wat een rondingen. Was mij niet geheel duidelijk dat ik na de operatie met 2x 1,5 meter slang uit mijn buik met opvang-containertjes in een tasje naar huis zou gaan. 

En dat ik dus een week lang een tasje met me mee zou dragen bij elke stap die ik zette. Nou is het wel zo dat ik nauwelijks gelopen heb. Uit bed komen was de eerste 3 dagen zo pijnlijk dat ik bijna in drinkstaking zou zijn gegaan om onder  toiletbezoek uit te kunnen komen. Gelukkig knapte ik na dag 3 elke dag een beetje meer op.

 

Slaap wel belabberd. Alleen op m'n rug en dat is niks voor mij. Mijn nacht in de kliniek was een ramp omdat mijn buikband te strak zat. Kon niet diep en ontspannen adem halen en dus lukte slapen niet. 

Hij is smorgens door een verpleegkundige losser gedaan en dat was fijn. Nu kan ik het inmiddels zelf aanvoelen en regelen. 

 

Wel een valkuil vind ik het gebruik van mijn armen. Ik kan ze pijnloos gebruiken, ook boven m'n hoofd. Ik probeer eraan te denken dat ik ze laag houd, maar soms veeg ik zonder nadenken haar uit m'n nek enzo...

 

En verder, lang leven Netflix. Had op daag 3 helemaal rode geïrriteerde ogen van het beeldscherm kijken hahahahhaha. Oops. 

 

Nouja, dat was het even voor nu. Ik hoop alleen van harte dat mijn tepels een beetje recht trekken. Ik wacht het af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achjee, zie nu ineens allemaal mooie, goede en fijne nieuwe berichten hier en ik heb er helemaal niet op gereageerd. Ik kom er op terug. Ik had jullie berichten niet gezien ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zouden jullie doen ? Vandaag met mijn zus gemeten en er zit minimaal een cm verschil in de hoogte tussen mijn linker en rechter tepel. Mijn ene tepel 'kijkt' nu licht omhoog en de andere licht naar beneden. Denk niet dat dat nog bij trekt. Bovendien, als rechts zakt naar de hoogte van links, dan kijken ze dus beiden een beetje naar beneden...en daar kan ik me niet erg happy bij voelen. 

Heb zaterdag een mail met foto's gemaild naar de kliniek maar nog niks gehoord. Wat hadden jullie gedaan ? Het gaat gewoon niet goed komen. Links zal niet vanzelf omhoog komen...en als rechts zakt heb ik 2 lage tepels.

Ben bang dat van der Weij me niet serieus zal nemen. Omdat ik wel een formulier heb ondertekend waarop staat dat ze geen symmetrie kunnen garanderen. 

Maar heb wel bewijs (voor foto) dat het bij aftekenen al mis is gegaan. Daar kan je die cm verschil al zien...

Beetje verdrietig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.