Ga naar inhoud

M.S : 20 februari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi ! Ik ben een vrouw van halverwege de 30 en moeder van 2 kinderen. Ik heb altijd erg geschommeld met mijn gewicht (tussen maat 36 en 44) en na 2 zwangerschappen, stoppen met roken en afvallen voel ik me niet meer zo thuis in mijn eigen velletje. Op dit moment weer eens op dieet, want zit weer tegen de maat 42 aan (ik ben er alleen voor komen te staan met mijn kinderen en stress maakt dat ik enorm afval of aan kom)..

Mijn borsten hangen. En met mijn huidige gewicht heb ik nog iets aan volume onderin het 'zakje' maar als ik weeg wat ik wil wegen en gewogen heb, is er nauwelijks iets van over. Al hoop ik genoeg over te houden om een borstlift te kunnen ondergaan zonder extra 'vulling'. Al zou ik het wel heroverwegen als het me word aanbevolen. Maar bij voorkeur hou ik het zo 'natuurlijk mogelijk'. Heb zoveel liever een paar kleine borsten waar ze horen dan grote die er bij hangen...

Maargoed, de zwangerschap van mij laatste moppie heeft er daarnaast voor gezorgd dat ik 'zakjes' (vel) over heb in mijn liezen. Zo kan ik geen 'normaal' ondergoed of bikinibroekje aan zonder dat er flapjes onder vandaan komen. Niet echt charmant. Dus draag ik nagenoeg alleen maar boxertjes.

Dus eigenlijk zou ik het liefst een mommy makeover ondergaan. Extra vel (en striae) van mijn buik weg en een borstlift zodat de boel weer zit waar het moet zitten. Eigenlijk wil ik de borstcorrectie al vreselijk lang...maar mijn (nu ex) man was niet van plan daar zoveel geld aan uit te geven. Wel ben ik een beetje huiverig. Ik ben alleenstaande moeder met 2 kinderen, waarvan 1 op de basisschool en 1 op het voortgezet onderwijs sinds aankomen schooljaar en die leunen nog best op mij (vooral de jongste). Mijn moeder kan wel wat bijspringen qua zorg en huishouden maar onmogelijk alles op zich nemen.  Dus dat is mijn eerste zorg... Ten tweede vind ik het natuurlijk ook wel erg spannend, onder het mes gaan...en hoe zal het daarna gaan. Is het niet bijzonder zwaar als je en je buik en je borsten tegelijk laat doen ?

Maar aan de andere kant, ik moet zelf de 6 weken voor herstel voor mijn rekening nemen (heb uren gespaard met overwerk) en vind het dan ook zonde om het in 2x te doen. Dan ben ik 12 weken kwijt en ben ik 2x zo afhankelijk van hulp. Ben erg benieuwd of er hier iemand is die een mommy makeover heeft ondergaan met borstlift en ook kinderen thuis heeft (al zijn natuurlijk alle ervaringen welkom, heel graag zelfs).

Ik heb in mijn omgeving 2 vrouwen die naar de Boerhaave kliniek zijn geweest naar Dr, van der weij. Eén met een borstvergroting en één met een borstlift, beiden met erg mooi resultaat. Mijn voorkeur gaat ook naar deze arts en kliniek. Verder vraag ik me af hoe lang er ongeveer/gemiddeld tussen het eerste consult zit en de operatie datum... Ik heb gehoord dat je voor je geopereerd word, je op je ideale gewicht moet zijn voor het mooiste resultaat. En denk dat ik daarom pas in oktober/november een afspraak wil maken (ik wil er graag 10 kilo af). Het liefst zou ik in januari/februari 2017 geopereerd willen worden.

Ik sta inmiddels best wel weer open voor een nieuwe relatie, maar ik ga dat nooit aandurven met mijn huidige lijf en zelfbeeld. Ik ben strontonzeker en ga daardoor alle kansen op nieuw geluk uit de weg.

P.s. kan iemand mij vertellen waarom ik het foto topic niet kan bekijken ? Ben erg benieuwd naar borstlift foto's .

Groetjes M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi m.s.! 

 

Wat een beslissingen he?!, maar goed dat stap 1 ( informatie zoeken) is gezet! 

Ik lees dat je naar dr van der weij wil gaan, ik zou je dan ook aanraden om idd gewoon op consult te gaan ( ik deed dat ook al vrij snel), dan weet je wat meer waar je aan toe bent. ( heb je genoeg eigen weefsel voor alleen een borstlift of moet er toch n kleine prothese in), ook zijn er hier idd aardig wat leden die idd n mommy make over hebben ondergaan, dus zij weten precies hoelang je hulp in huis nodig hebt, ik dacht dat Ingridk ( als ik het goed zeg!) een mommy make over heeft ondergaan. 

 

Ik had de 1e 1,5 week hulp in huis ( wc schoonmaken, douche schoonmaken, bed opmaken, koken, vuilniszak weggooien enz) en ik heb de hele zomervakantie m'n kinderen niet. ( ik mis ze verschrikkelijk, maar wat zijn 6 weken op n mensen.eben he?!)

maar overal is n oplossing voor meid!

heb je geen hulp in huis, huur je iemand in.. Er is vast wel een of andere thuiszorg organisatie die een paar uur (paar keer ?) per dag kan langskomen om te koken, schoon te maken. Of n particulier iemand die kraamzorg doet. 

Ga eerst op consult en kijk dan wat je verder kan plannen ( wanneer komt het uit qua kinderen, qua werk enz enz) 

succes met alle beslissingen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Happymom,

Je hebt gelijk. Alles op zn tijd. Eerst informatie verzamelen, op consult gaan, in mijn geval er wat kilo's vanaf werken en komt tijd komt raad. Hoe lang duurde het voor je weer een beetje je eigen huishouden kon regelen ? En 6 weken je kinderen niet hebben, tjee. In tijden van herstel is het ook wel weer uitkomst. Zie je ze wel in die 6 weken of echt helemaal niet ? Heb je dat zo gepland vanwege je operatie ?

Sorry, hoop vragen he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Ank:

@M.S welkom

Heb je iets aan dit topic http://www.borstenforum.com/forum/154-mommy-make-over/

xx Ank

Dank je wel Ank, heb inmiddels al heel wat meer gelezen. Het valt me wel op dat er niet veel informatie te vinden is over de borstlift zonder protheses. Ik heb zelf (een slappe) 85 E en hoop genoeg eigen vulling te hebben (over te houden na gewichtsverlies) om het zonder af te kunnen. Ik vraag me af of een consult wel zin heeft voor ik mijn streefgewicht heb bereikt. Kan een pc er dan wel al wat over zeggen ? En stel dat ik wel heen ga en ik heb door het gewichtsverlies een tweede consult nodig, betaal je daar dan ook extra voor ? Vaak staat er, eerste consult gratis, vandaar.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi m.s. 

Als je nu n slappe e cup hebt, heb je na het afvallen vast en zeker genoeg over voor n mooie borst! Ik had n slappe b ( of c?) cup en heb denk ik ( zit nog in m'n sportbh fase haha) weer gewoon hetzelfde. Ze zien er in n hemdje in ieder geval hetzelfde uit als vroeger toen ze van nature nog mooi waren!

bij van der weij/ Boerhaave kliniek is een 2e consult ook gratis, ik ben ook 2 x geweest en moest uiteindelijk bij de operatie niets extra's betalen.

succes!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Zorg vantevoren dat je n goed vragenlijstje heb over wat je echt wil weten en stel die ook! Ik was bij m'n 1e consult een beetje overrompeld door de foto's, de metingen en gewoon het geit dat ik gewoon op consult was gegaan!!! Kortom: kortsluiting in m'n hoofd en naarmate de operatiedatum meer en meer op me afkwam ben ik nog even op consult geweest met n lijstje. ( ik voelde me echt de verslaggever van de schoolkrant maar goed..) 

veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Consult is 2 weken verplaatst omdat mijn oudste dochter thuis kwam met een uitnodiging voor een ouder-/informatie avond op haar nieuwe school, precies op die datum en die tijd. Dus heb de afspraak verzet. Dus nu niet half september maar eind september op consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi ms spannend allemaal! Ik heb vorige week donderdag borstverkleining laten doen. Ik heb een dochtertje van 3 1/2. Ik voed haar alleen op. In eerste instantie dacht ik als ze tm het weekend elders is dan kan ik haar vanaf maandag wel weer hier hebben. Maar daar ben ik van teruggekomen. Operatie is prima gegaan pijn valt mee maar ik ben echt dood en dood op. Denk door de narcose. Dus tm volgend weekend blijft ze nu uit logeren en dan weer hier. Ik heb verder veel hulp. Vriendinnen die langskomen en mijn haren wassen. Buren die helpen met vuilnis buigen zetten en bed verschonen. Andere buren die elke avond een bordje eten komen langs brengen. Zo red ik het tot nu toe prima. Dus ik zou je adviseren probeer iig de eerste week de kinderen onder te brengen. En praat met ze. Mijn dochter weet precies dat ze nu voorzichtiger met me moet doen dan normaal. 

 

Sterkte met je eerste gesprek! Groetjes liZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ja precies Happy, had gewoon nog iets meer voorbereidingstijd, geen probleem.

Lizzyj, wat heb jij het goed voor elkaar zeg met de mensen om je heen ! Goed om te horen ! Ik ben meestal hier degene die kookt voor de buren hahaha... Maar ben van plan om t.z.t. ook wat dingetjes in te vriezen. Mijn meiden gaan een weekje naar mijn ex-schoonouders (en gaan dan lekker een midweekje weg). Ik ga dat eerste weekje naar mijn moeder en daarna zien we wel weer.

Heb mijn operatie bewust gepland op de eerste maandag van een weekje schoolvakantie, zodat mijn ex-schoonouders geen rekening hoeven te houden met schooltijden, gymkleding, lunches, fruitdag, bso enzo...

Mijn meiden weten ook dat ik daarna hulp van hun nodig zal hebben en dat ze iets zelfstandiger moeten zijn en minder op me kunnen leunen dan anders. Met mijn oudste verwacht ik niet echt problemen (afgezien dat ze een giga sloddervos is), maar mijn jongste heeft er nogal moeite mee. Ze is overbezorgd en heeft al moeite opzich met groot worden, verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Dus tja...dat is afwachten. Maar na het weekje bij mijn moeder zal ik waarschijnlijk naar huis gaan en zal mijn moeder regelmatig hier inchecken.

Ik denk dat ik plan wat ik kan plannen en verder maar een beetje los moet laten. Ik heb mag van mijn werkgever niet de ziektewet in omdat het een cosmetische operatie is en niet medisch, dus heb 5 weken verlof opgespaard met overwerk en zal voor 1 week vakantie-uren opnemen. Ben echt van plan      om 6 weken thuis te blijven. Ik werk 27 uur per week op t kinderdagverblijf dus dat staat bijna gelijk aan topsport. Je staat de hele dag op je benen, je tilt en bukt...maakt schoon, legt op bed en verschoont, dat gaat aan 1 stuk door. En als ik er na 6 weken geen vertrouwen in heb dan ga ik niet aan de slag of ga het langzaamaan opnieuw opbouwen. Met kinderen werken kan je niet half doen...

Maareh...als ik eerlijk ben. Ik ben al zo lang zo druk en zo moe...dat ik er stiekem gewoon naar verlang om 6 weken te mogen slapen...hahhahaa...Natuurlijk ga ik geen 6 weken slapen, maar het idee dat dat zou kunnen...(als de kids op school zijn)...oww...wat heerlijk !

Ik hoop dat het je volgende week weer lukt met je meiske in huis. Gaat het wel lukken met naar school brengen enzo ? Mijn jongste moet ik ook nog brengen en halen en is lopend te ver. Moet wel fietsend. Dat ga ik ook niet doen de eerste weken. En weet nog niet hoe dat wel moet... Ik heb geen auto/rijbewijs.

liefs !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, vergeet ik helemaal te vertellen dat mijn operatie datum is op 20 februari. En dat mijn pc heeft geadviseerd om een borstlift te combineren met een borstverkleining voor het mooist blijvende resultaat. Lijkt me heerlijk om wat minder te hebben (dan een hangende 80 E)...en weer kan sporten/paardrijden zonder een sport-bh met 2 strakke topjes eroverheen...(en nauwelijks nog kunnen ademhalen omdat alles zo straks zit)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Spannend nu een datum hebt, ik heb gelijk je titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je gewoon verder al je updates, vragen en uiteraard na je operatie ook je verslag neerzetten.

Nog eventjes en dan kun je weer alles doen zonder last te hebben van je borsten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi  @M.S 

Een spannende tijd ga je tegemoet. Ik ben nog geen week geleden geholpen. Uiteindelijk is het bij mij een borstlift geworden. Ik kom af van 70G / 75F  na de operatie kreeg ik een 80C sportbeha aangemeten maar ik heb er inmiddels al een bij van hetzelfde merk in 75E .  Ik neem aan dat je inmiddels het fotoalbum in kunt zien om het resultaat te zien.  Ik heb de hele tijd getwijfeld over de maat en dacht eerst naar de C cup te gaan maar te kleine borsten zouden mij een peerfiguur geven dat gaf voor mij de doorslag om toch voor iets ruimer te gaan. Gelukkig had ik daar voldoende volume voor.

Ik heb ook altijd getobd met mijn gewicht, ik ben 167 op mijn zwaarst woog ik bijna ruim 86 kilo, momenteel schommel ik rond de 65 kilo. Tussendoor piekjes gehad van 79 en 76 kilo. Ik heb dus ook veel slappe huid. Mijn buik vind ik wel lelijk maar daar kan ik nog wel mee leven. Ben wel blij dat ik eindelijk de stap heb gezet om de borsten te liften. Heb nu eindelijk de borsten die bij me horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi LiaLa, bedankt voor je berichtje. Het is inderdaad spannend... Het duurt nog eventjes voor het zover is dus de spanning zal nog wel groeien naarmate de do-date dichterbij komt. Ik herken het hoor, dat schommelen in gewicht. Ik was ook 86 op mn zwaarst (afgezien van tijdens mijn zwangerschap, want toen was ik vast zwaarder) en 55 op mijn lichtst. En ik heb een garderobe tussen de 36 en 42 ongeveer. Maar ben nu wel 5 jaar onder de 70 gebleven, maar valt niet altijd mee. Vooral stressvolle periodes die veel energie kosten zijn mijn valkuil. Dan ben ik zo snel moe dat ik eerder een blik soep open trek ipv dat ik een gezonden verse soep maak, hetzelfde met pastasaus, lasagnes en pak sneller een plak ontbijtkoek ipv fruit en dan gaat mijn gewicht weer gestaag omhoog.

Ik snap dat je gekozen hebt voor een lift zonder verkleining voor je figuur. Heeft de pc met jou besproken dat er dan misschien de kans bestaat dat ze wederom kunnen gaan hangen ? Dat is de beweegreden van mijn pc, omdat hij me (dan hopelijk een) blijvend mooi resultaat wilt kunnen bieden. Maar als ik weeg wat ik wil wegen (ongeveer 57 kilo), dan is een 75 C/D gewoon in verhouding met mijn lichaam. Ik heb mijn hele leven grote borsten gehad en vond het altijd onhandig en niet prettig... Ook met sporten vind ik het vervelend. Ik vind het dus eigenlijk wel prettig om wat kleinere borsten te krijgen. Het ene waar ik me een beetje zorgen om maak is 'het model' van mijn borsten straks (en heb dat ook uitgesproken naar de pc toe). Ik heb hele brede borsten...van onder mijn oksel tot het midden van mijn borstbeen, geen gleufje niks tussen mijn borsten. Aan de vorm/breedte kunnen ze volgens mij niks doen, dus als hij veel zou verkleinen, ben ik bang om met hele brede platte borsten te komen zitten. Dat ik zeg maar nog steeds wel een D heb, maar de cup niet kan vullen ofzo waardoor ik naderhand geen enkele bh meer pas...dat is dus echt mijn nachtmerrie. Heb dat uitgesproken en hij wuifde het een beetje weg met 'daar hoef je niet bang voor te zijn"... Hij zal wel weten wat hij doet, maar toch zit daar nog wel stukje angst op... Ik moet toch nog voor een tweede consult terug en zal het dan nog eens voorleggen.

En heb trouwens net als jij ook het gevoel van 'met mijn buik kan ik leven, maar er moet iets met mijn borsten. Maar nu ik de kans heb gekregen om het beiden te laten doen, heb ik het toch met 2 handen aangegrepen. Buikwandcorrectie is ook weer cosmetisch en ik kan daarom niet de ziektewet in, ik moet dat met eigen uren (verlof/vakantiedagen/overuren) oplossen en dat kan ik maar 1x...daarom nu alles tegelijk anders 'kost' het me 12 weken... Al lijkt het me qua herstel wel heel erg heftig hoor.

LiaLa, hoe is het nu met de vorm van je borsten ? Op je foto ziet het er qua formaat mooi en compact uit, alleen de vorm moet nog een beetje indalen ? Is het je mee of tegen gevallen tot nu toe ? Benieuwd !

Groetjes :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend M.S ...de tijd gaat zo snel , dus ook jij bent snel aan de beurt .

Zelf ben ik in 2013 103 kg zwaar geweest , en nadat de eerste 30 kg eraf waren heb ik een bvk gehad .

Afgelopen jaar heb ik dan ook nog voor een BWC gekozen met navel verplaatsen .

Dat was toch wel de slagroom op de taart na 38 kg afgevallen te zijn .

Ik heb daar ook een blög over geschreven , is misschien wel leuk te lezen .

Any way ..nu nog steeds ben ik erg blij dat ik het heb laten doen ...zou het zo weer doen .

Enige nadeel ...het geld wat ik voor de bwc heb uitgegeven , heb ik nog steeds niet terug gespaard .

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei M.S:

Hoi LiaLa, bedankt voor je berichtje. Het is inderdaad spannend... Het duurt nog eventjes voor het zover is dus de spanning zal nog wel groeien naarmate de do-date dichterbij komt. Ik herken het hoor, dat schommelen in gewicht. Ik was ook 86 op mn zwaarst (afgezien van tijdens mijn zwangerschap, want toen was ik vast zwaarder) en 55 op mijn lichtst. En ik heb een garderobe tussen de 36 en 42 ongeveer. Maar ben nu wel 5 jaar onder de 70 gebleven, maar valt niet altijd mee. Vooral stressvolle periodes die veel energie kosten zijn mijn valkuil. Dan ben ik zo snel moe dat ik eerder een blik soep open trek ipv dat ik een gezonden verse soep maak, hetzelfde met pastasaus, lasagnes en pak sneller een plak ontbijtkoek ipv fruit en dan gaat mijn gewicht weer gestaag omhoog.

Ik snap dat je gekozen hebt voor een lift zonder verkleining voor je figuur. Heeft de pc met jou besproken dat er dan misschien de kans bestaat dat ze wederom kunnen gaan hangen ? Dat is de beweegreden van mijn pc, omdat hij me (dan hopelijk een) blijvend mooi resultaat wilt kunnen bieden. Maar als ik weeg wat ik wil wegen (ongeveer 57 kilo), dan is een 75 C/D gewoon in verhouding met mijn lichaam. Ik heb mijn hele leven grote borsten gehad en vond het altijd onhandig en niet prettig... Ook met sporten vind ik het vervelend. Ik vind het dus eigenlijk wel prettig om wat kleinere borsten te krijgen. Het ene waar ik me een beetje zorgen om maak is 'het model' van mijn borsten straks (en heb dat ook uitgesproken naar de pc toe). Ik heb hele brede borsten...van onder mijn oksel tot het midden van mijn borstbeen, geen gleufje niks tussen mijn borsten. Aan de vorm/breedte kunnen ze volgens mij niks doen, dus als hij veel zou verkleinen, ben ik bang om met hele brede platte borsten te komen zitten. Dat ik zeg maar nog steeds wel een D heb, maar de cup niet kan vullen ofzo waardoor ik naderhand geen enkele bh meer pas...dat is dus echt mijn nachtmerrie. Heb dat uitgesproken en hij wuifde het een beetje weg met 'daar hoef je niet bang voor te zijn"... Hij zal wel weten wat hij doet, maar toch zit daar nog wel stukje angst op... Ik moet toch nog voor een tweede consult terug en zal het dan nog eens voorleggen.

En heb trouwens net als jij ook het gevoel van 'met mijn buik kan ik leven, maar er moet iets met mijn borsten. Maar nu ik de kans heb gekregen om het beiden te laten doen, heb ik het toch met 2 handen aangegrepen. Buikwandcorrectie is ook weer cosmetisch en ik kan daarom niet de ziektewet in, ik moet dat met eigen uren (verlof/vakantiedagen/overuren) oplossen en dat kan ik maar 1x...daarom nu alles tegelijk anders 'kost' het me 12 weken... Al lijkt het me qua herstel wel heel erg heftig hoor.

LiaLa, hoe is het nu met de vorm van je borsten ? Op je foto ziet het er qua formaat mooi en compact uit, alleen de vorm moet nog een beetje indalen ? Is het je mee of tegen gevallen tot nu toe ? Benieuwd !

Groetjes :-)

Het is nog geen week geleden maar je ziet de vorm al veranderen. Ik ben nog nooit zo blij geweest met mijn borsten als nu. De PC heeft het er niet over gehad eigenlijk. Het gewicht van mijn borsten gewicht hing erg laag. Dat was de hoofdzaak voor de ingreep. Tijdens het eerste gesprek vroeg hij wel waar ik heen wilde qua maat maar ik vond dat moeilijk aan te geven. Met een C worden ze misschien wel te klein en met een D vallen ze misschien weer te groot. Vreselijk,ik heb dan ook lang gedubd en uiteindelijk net voor de ingreep tijdens het aftekenen besloten.

De maat van mijn borsten heeft mij altijd al gefrustreerd. Op de lagere school schaamde ik me voor mijn borsten. Ik was de eerste met een bh, doorgeschoven van mijn oudere zus. Kreeg dus niet de beste ondersteuning ben ik bang. Vreselijk vond ik gym, het douchen of mijzelf te vertonen in zwempak. Eenmaal volwassen was het anders, ben ze dankbaar geweest en heb beide kinderen borstvoeding gegeven. De laatste jaren ga ik zelfs graag naar de sauna en trok ik mijzelf er niets van aan. De meeste mensen zien er mooier uit in kleding dan zonder ;) Alleen de rugpijn en de de frustratie in de paskamer hebben mij er toch toe gezet de stap te nemen. En ik heb er geen spijt van. Tot nu toe valt de pijn mij erg mee. De pijn die ik heb zit meer aan de zijkanten en bovenop als van de hechtingen. Ik heb momenteel meer last van de narcose eigenlijk.

Met de tijd kunnen ze waarschijnlijk meer gaan hangen door het ouder worden.Maar als ik er niet aan had gedaan zouden ze toch ook nog meer gaan hangen......dan zouden ze bij de knieën geëindigd zijn :lol::lol: Ik wil in ieder geval wel een bh blijven dragen die goede ondersteuning biedt. De meeste mensen om mij heen vroegen zichzelf af waarom ik dit wilde. 70G waar laat je dat??? kreeg ik te horen. Maar het is het allemaal waard weet ik nu al. 

Je herstellingstijd straks benijd ik je niet je mag namelijk je armen niet belasten, dus ook niet leunen om op te staan enzo. Maar dan zit jij weer met je buik. Maar ik snap het wel hoor....een mooie strakke buik. Mijn vriendin is meer dan 40 kilo afgevallen en heeft ook veel overtollig huid.  Nog een paar maandjes geduld, oo wat spannend. Ik heb zelf ook wat nachten wakker gelegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Voor wie er mee leest...

Toen ik op consult ging bij de Boerhaave kliniek in september woog ik 65 kilo (op 161 cm). Ik vertelde de pc (L.P vd Weij) dat ik nog verder zou afvallen. Hij heeft zowel mijn borsten als buik bekeken omdat ik graag aan mommy makeover wil.

Hij adviseerde een borstlift met borstverkleining omdat ik zware borsten heb waardoor de kans bestaat dat ze na een lift opnieuw gaan hangen. Dus ben ik met deze dubbele ingreep duurder uit. Hij heeft aan het vel van mijn buik gevoeld (ik moet vooral mijn buik ontspannen) en zei toen dat ik een uitgebreide buikwand correctie nodig had met reven van de spieren (duurste optie). Het klonk allemaal aannemelijk op dat moment.

Inmiddels weeg ik 57 en kan ik toch echt wel heel duidelijk voelen dat mijn buikspieren gewoon zitten waar ze horen te zitten. Hij had het over dat ze niet goed terug gekomen waren na de zwangerschap of verslapt, maar voor mijn gevoel is dat helemaal niet aan de orde... Ga eerdaags een afspraak maken voor een tweede consult. Mijn borsten zijn namelijk ook minder zwaar inmiddels en mijn uitgebreide buikwand correctie....ik heb er zo mijn twijfels bij. Volgens mij kan ik het af met een gewone buikwandcorrectie.

Iemand nog advies ? Gewoon maar bespreken met de pc ? Hij heeft niet eens echt gevoeld naar mijn buikspieren, alleen getrokken aan vel. Ik heb wel een bolling op mijn buik waardoor het er misschien op lijkt  dat mijn buikspieren niet goed liggen/aansluiten, maar dat doen ze wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 8 oktober 2016 om 21:35 zei M.S:

Oja, vergeet ik helemaal te vertellen dat mijn operatie datum is op 20 februari. En dat mijn pc heeft geadviseerd om een borstlift te combineren met een borstverkleining voor het mooist blijvende resultaat. Lijkt me heerlijk om wat minder te hebben (dan een hangende 80 E)...en weer kan sporten/paardrijden zonder een sport-bh met 2 strakke topjes eroverheen...(en nauwelijks nog kunnen ademhalen omdat alles zo straks zit)..

Hoi hoi, ik heb even meegelezen. Ik heb zelf 23 feb een Mommy make over gepland staan dr van der weij, 3 dagen na jou operatie dus. De tijd kan mij niet snel genoeg gaan. 

Las ook dat je verlof op moest nemen. Ik dacht dat in eerste instantie ook, maar nadat mijn baas (die het mij overigens wel heel erg gunt) dit heeft uitgezocht, blijkt dat hij mij verplicht is de ziektewet in te doen. 

Wat betreft je bc zou ik idd gewoon nog even langs gaan, bij mij heeft ie idd wel gevoeld hoe m'n buikspieren stonden,,deze moeten wel aangespannen worden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook foto's van mijn borsten na bvk. Ik zit nu tussen maat 80D/75E. Ik ben vandaag langs Marlies Dekkers winkel geweest. Super mooie bh's maar ook super duur 70€!!!! 

Ik terwijfel over me maat!!! Vind ze groot, maar veel vrouwen zeggen dat ze goed bij mij lichaam Passen. Ik heb een fobie van grote borsten gekregen. Ik ga volgende week naar me pc kijken wat hij bedoeld over platte pannenkoeken als ik ze nog x klein laat maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.