Ga naar inhoud

Anouk-88 : 1 augustus 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

ik ben hier net lid geworden, even voorstellen dus. Ik ben Anouk, 27 jaar en mama van 2 lieve zoontjes. 

Eergisteren ben ik door dr van Zele geopereerd in de Wellness Kliniek in Genk. Heb 330cc geplaatst gekregen onder de borstspier. Ik mocht direct erna even snel kijken, vond het er prachtig uitzien maar meteen daarna werd ik strak ingetapet... En nu is het dus uitrusten en wachten! 

Ik vind het qua pijn best te doen, wel flinke spierpijn. Het moeilijkst vind ik om niet even te kunnen kijken, het ziet er met dat drukverband erom niet echt geweldig uit. Ben zo bang dat het er niet goed uit gaat zien! 

Hoe lang hebben jullie het drukverband om moeten hebben voordat je een sportbh mocht gaan dragen? En heeft er misschien iemand een tip hoe ik mijn haren kan wassen... Zonder dat dat drukverband nat wordt...

X Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Heb eergisteren m'n nieuwe borsten gekregen en ik was me net aan het omkleden, laat die bovenste plakrand van het drukverband los en het zakt praktisch af! Onderaan m'n borsten zit nu een hele dubbele laag tape. Lijkt me niet helemaal de bedoeling toch? Morgenvroeg meteen de pc bellen? 

Heb dus wel gelijk even kunnen kijken, links zag er goed uit maar de rechter zit erg hoog, waardoor mijn tepel daar heel laag lijkt te zitten. Kan het nu natuurlijk niet beoordelen omdat het pas dag 3 na de operatie is, maar vertel me asjeblieft dat ze nog gaan zakken... 330cc onder de borstspier...  

Bedankt aan iedereen die me een beetje moed wilt inpraten! 

X Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk-88

Hoi meis, 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Ik heb even je titel aangepast en topic verhuisd naar andere categorie, hier kun je al je verdere updates schrijven, en heb je alles bij elkaar staan.

En dat is al snel dat je verband afzakt,heb je geen noodnummer of email adres gekregen om te vragen wat je het beste kunt doen, want kan me voorstellen dat het nu niet comfortabel zit, en omhoog schuiven zal veel te gevoelig zijn, en je zult het ook niet zo goed om krijgen zoals hun het daar hebben gedaan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf nog niet geopereerd maar de eerste weken gaat er nog zoveel veranderen, inderdaad nog niet echt te beoordelen zo kort na de operatie. Het is allemaal heel nieuw dus snap dat je je overal druk om maakt! 

Nu nog nergens voor nodig, geef t wat tijd! :)

Wat betreft t verband, daar heb ik geen verstand van! Krijg je het niet zelf weer op zn plek? Hoelang moet je dat verband nog om?

Succes met je herstel!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meid toch, je bent 3 dagen po. Het kan nog heel lang gaan duren voordat het gaat zakken en/of soepel wordt. Ik ben 11 weken po en 2 weken geleden begon het pas een beetje te veranderen en wat soepel te worden. Meestal kan je vanaf 6 weken een beetje zien dat het echt veranderd (al kan je dat ook eerder zien, en dus ook later net zoals bij mij) er gaat nog zoveel veranderen. Ik had 1 kleinere borst na de bv, en ook na 9 weken werd deze pas een beetje gelijk. Het duurt helaas lang.... ze kunnen nog veranderen tot 1 jaar po dus je boobs hebben nog alle tijd! Door wie ben je geholpen? Heb je nu tape met plakrand of verband? Ik had namelijk tape en dat mocht er na 48 uur af :) verband weet ik niet, anders even bellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Desert-Rose!

nee het zit niet echt comfortabel, onder m'n borsten zit de tape helemaal dubbel en ik heb het wel zo goed mogelijk omhoog getrokken en die compressieband er weer om gedaan... Het is gelukkig niet zo gevoelig! Maar ik ben wel bang dat het niet goed is voor het uiteindelijke resultaat. 

Ik ga dr van Zele zo proberen te bellen... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daantje1234,

spannend, maandag! 

Ik vond het echt ontzettend meevallen! Iedereen was heel lief voor me en ik had een mooie rustige kamer, heb wel lang moeten wachten maar goed. Uiteindelijk werd ik om 15 uur opgehaald om naar de OK te gaan, ik kreeg een slaaproesje en dat voelt even vervelend in je armen maar duurt maar kort, dan ben je weg. Na de operatie mocht ik even kijken maar ik kreeg het echt maar half mee! 

Hiervoor had ik een kleine 75b, maar heb 2 kindjes lang borstvoeding gegeven dus het was echt niet veel meer! Nu heb ik over het drukverband een sportbh gepast in 75d en dat paste aardig, verwacht dat als m'n borsten wat gesetteld zijn dat ik een maatje groter ga. 

En qua pijn valt het me echt mee! Gisteren heb ik braaf alle pijnstillers gepakt, vandaag al veel minder. Het is vooral spierpijn! Ik vind het moeilijk om zoveel te rusten en niks te doen maar wel belangrijk natuurlijk voor het herstel. 

Hoeveel cc ga je krijgen? Ook onder de spier? Wens je alvast heel veel succes voor maandag!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Tos en Summer2,

Voel me gelijk een stukje beter! Ik had me erop voorbereid maar het is toch best moeilijk om af te wachten en niet goed te weten hoe het gaat worden! 

Summer2, ik ben ingetapet maar het zakt echt naar beneden, onder mijn borsten irriteert het ook flink omdat daar zo'n rol tape zit! Ik hijs het telkens wat op en doe die compressieband strakker maar het blijft afzakken. Zou de tape het liefst helemaal afhalen en een sportbh aantrekken. Mocht jij dan na 48 uur al een sportbh aan? Welke heb je als ik vragen mag? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Anouk-88:

Hoi Daantje1234,

spannend, maandag! 

Ik vond het echt ontzettend meevallen! Iedereen was heel lief voor me en ik had een mooie rustige kamer, heb wel lang moeten wachten maar goed. Uiteindelijk werd ik om 15 uur opgehaald om naar de OK te gaan, ik kreeg een slaaproesje en dat voelt even vervelend in je armen maar duurt maar kort, dan ben je weg. Na de operatie mocht ik even kijken maar ik kreeg het echt maar half mee! 

Hiervoor had ik een kleine 75b, maar heb 2 kindjes lang borstvoeding gegeven dus het was echt niet veel meer! Nu heb ik over het drukverband een sportbh gepast in 75d en dat paste aardig, verwacht dat als m'n borsten wat gesetteld zijn dat ik een maatje groter ga. 

En qua pijn valt het me echt mee! Gisteren heb ik braaf alle pijnstillers gepakt, vandaag al veel minder. Het is vooral spierpijn! Ik vind het moeilijk om zoveel te rusten en niks te doen maar wel belangrijk natuurlijk voor het herstel. 

Hoeveel cc ga je krijgen? Ook onder de spier? Wens je alvast heel veel succes voor maandag!

x

@Anouk-88 Gekukkig is het allemaal zo fijn verlopen voor je en waren de mensen aardig! Hopelijk is vandaag de last ook nog steeds niet veel, wat een geluk haha. Ik krijg 300cc dualplane. Ik heb nu ook een cup b maar niet heel vol, ben benieuwd waar ik op uit kom!

ben benieuwd naar je herstel houd ons maar op de hoogte :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.