Ga naar inhoud

Twijfel


Nietie

Aanbevolen berichten

Hoi hoi ,

Nietie is 51 jaar en al vanaf mijn pubertijd ontevreden over mijn te kleine borsten.

Overweeg nu vergroting , omgeving reageert negatief ( niet nodig op mijn leeftijd )

Na 3 kids en gezien mijn leeftijd is mijn lichaam natuurlijk niet meer superstrak.

Zouden nieuwe borsten wel bij mijn lichaam passen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nietie

He meis, en welkom

Het is zo jammer dat je omgeving negatief reageert, maar dat zou ik naast me neerleggen hoor meis,  Als jij al jaren niet tevreden bent, en je kunt er wat aan laten doen, dan laat je je hopelijk niet beinvloeden door negatieve reacties uit je omgeving, zogezegd omdat je dat voor je leeftijd niet meer nodig hebt ? Meis, je bent PAS 51.

Waarom zouden nw borsten niet bij je lichaam passen,ik denk juist dat je door mooie ( nieuwe ) borsten te krijgen alleen maar trots kunt gaan worden op jezelf, en weer lekker in je vel komt te zitten, en een jarenlange droom werkelijkheid kunt laten worden.

Ik zou me als ik jou was lekker in gaan lezen hier,en dan kijken of er een pc uitkomt waarvan jij denkt, daar zou ik graag een consult plannen, en dan gewoon de stoute schoenen aantrekken en een afspraak maken.

En heb je vragen,gewoon stellen.

Heel veel zoek en leesplezier.

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reaktie, ben normaal ook niet iemand die mij iets aantrekt van de omgeving.

Vindt het prettig om hier te lezen ja !

In september ( ! ) heb ik een 1e consult bij Kliniek Veldhoven.

Zitten qua prijs goed ( tussen 2550 en 2800 eurie ) lijkt mij wel weinig in vergelijking met anderen...

Maar zit ook vlakbij mijn woonplaats , is wel zo handig.

Iemand ervaringen met Veldhoven / oa chirurg Koeijers ; Schietecatte , Derks , Kerckhove ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het eens met @Desert-Rose, de meeste hebben hoe dan ook een mening. Wat je ook doet! Kies voor jezelf, het is jouw leven. Succes hierin!;)

Ik heb ervaring met Koeijers, geweldige PC! Lees mijn topic anders maar, staat mijn operatieverslag van vandaag! Ik ben zelf via Kliniek Amstelveen gegaan. Ik heb het als ontzettend fijn ervaren!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, dan moet je nu ook proberen om alle meningen langs je heen te laten gaan, en is soms moeilijk voor jezelf opkomen, maar eens je die keuze hebt gemaakt, zul je zien dat je je al beter voelt, en dat mensen om je heen ook duidelijk zien dat het niet zomaar een" bevlieging" is, want waarom zou je op iets oudere leeftijd niet mooi mogen zijn.

Moeder natuurlijk hoeft niet altijd te winnen.

Geweldig dat je al een consult hebt, Koeijers staat goed bekend.

Schiettecatte ook wel, maar hij is een pc die al heel snel een lift aanraad, dus als je ook maar iets hangende borsten hebt, zou ik hem niet gelijk aanraden.

De andere artsen ben ik niet echt bekend mee.

Andere pc's die ik je ook aan kan raden zijn: Dr. Nio, OLVG west,  Amsterdam en Dr. Straten, maar dan wel via zijn eigen Kliniek Heyendael, en niet via Diana Gabriels.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.