Ga naar inhoud

Mom4 : 3 augustus 2016 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Gast Mom4

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Susannah:

BHoi! Ik vroeg me af hoe het met je gaat? Is de operatie goed verlopen?

 

50 minuten geleden zei KoKo:

Ik ben ook heeeeel benieuwd! 

He ladies!

ja ik wilde nog iets posten! Het kwam er niet van.

jee waar zal ik beginnen.

nou, ik hoefde dus niks mee te nemen, gemakkelijke kleding, een vestje met rits had ik aan en joggingbroek, bril, geen make up, helemaal incognito ;-)))

wat een fijne mensen werken daar, ik werd zo lief ontvangen, begeleid, alles liep zo soepel en helemaal nergens te lang wachten. 

ik was er om 11u en rond 12 ging ik naar de operatiekamer. Van tevoren kwam dr van Tits nog aftekenen en een praatje maken, ik vind hem erg vriendelijk en professioneel. Ook de anesthesist was aardig, geen stress.

toen ik wakker werd, lag ik zo lekker te slapen, echt jammer dat ze me wakker maakten. Het deed ook flink pijn, inderdaad alsof er een blok beton op me lag. Ik kreeg nog wat pijnmedicatie en mocht rustig wakker worden. Dat ging vrij snel en toen kreeg ik de sportbeha aan. Ik kreeg een kop thee en wat te eten. Een uur nadat ik bewust wakker werd, mocht ik al naar huis. Het ging super! De pijn viel me enorm mee. 

'S avonds heb ik een morfinetabletje ingenomen samen met de andere bulk en ben ik gaan slapen tot ik om 6u moest plassen en jee toen had ik echt pijn. Dus maar weer wat medicijnen ingenomen en netjes op de tijden die ervoor staan blijven nemen. Het gaat best goed, maar het is erg moeilijk om de rust te pakken. 

Ik heb ook de beha nog even uitgedaan in de avond, maar toen werd ik draaierig en heb ik m gauw weer aangetrokken. Vandaag hetzelfde, los is echt een onaangenaam gevoel. Mijn borsten zijn mooi en subtiel, ik heb natuurlijk een shirt aan, mijn kinderen hebben het nog niet eens gezien. Het valt dus niet zo enorm op, maar ik ben er heel tevreden mee! 

Al met al, de pijn valt me heel hard mee, rustig aan doen valt niet mee!

ik heb twee hele mooie vrienden erbij, maar moet nog douchen. Ik wil het roze spul eraf halen, maar ik vind het doodeng zonder beha...!

ik weet niet hoe ik foto's kan plaatsen en in kan stellen dat niet iedereen ze kan zien, maar ik probeer dat nog uit te zoeken.

verder ja, 295cc, ik vind het echt top! Heel blij met het resultaat!

Dames, het forum is ook echt een verademing voor alles wat ik me afvraag, het staat er allemaal op!

als jullie nog iets willen weten, hoor ik het graag, dank jullie wel voor al het meeleven en positiviteit :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te horen ben je een positieve ervaring rijker. En dat rose spul eraf halen had ik ook. :D. Alleen om daarvoor de borsten uit de verpakking te halen is nog een te groot offer hè? Dan nog maar even 'vies' zijn. Knop om. Je kunt ook een foto in dit topic zetten. Dan vind ik makkelijker dan een album maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.