Ga naar inhoud

Mom4 : 3 augustus 2016 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Gast Mom4

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben nieuw hier op het forum, dus wil ik mezelf graag even voorstellen en hoop ik wat gesprekspartners te vinden!

Na de zwangerschappen en het voeden van mijn 4 kinderen, ben ik gehecht geraakt aan mijn grotere cupmaat. Helaas is die al snel weer verdwenen en zit ik terug op 75A :-( zo oneerlijk! Ik ben 37 jaar en werk in het onderwijs. 

Het was een grote drempel om over te moeten, maar vandaag ben ik bij de plastisch chirurg geweest in een privé kliniek en is besproken hoe en wat er mogelijk is. Ik zag er erg tegenop om uit de kleren te moeten en opgemeten te worden. Besproken is dat we voor 295cc druppelvormige protheses gaan, volgens de dual plane techniek (plaatsen onder de spier). Ik begreep dat 150cc nodig is om 1 maat groter te komen, dus zou ik naar een C (!) gaan. Dit alles kan begin augustus al gebeuren, wat voor mij wel zo handig is ivm vakantie. Manlief kan me dan goed helpen :-) Ze waren daar heel vriendelijk en ze stelden me echt op het gemak. 

De stap is gezet...

ik ben zo benieuwd naar jullie verhalen, en zoek iemand om mee te sparren die nu ook in deze situatie zit...! Wat ik zo al lees op het forum zijn jullie allemaal heel positief en een steun voor iedereen die aan een bv denkt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, welkom op het forum!  :viannen_01:

Leuk dat je deze stap gaat zetten en wat fijn dat het in de zomervakantie kan, dan ben je al lekker vrij!

bij welke kliniek en pc ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mom4Ik heb 275cc op het moment en dat vond ik vanaf het begin af aan al te klein. Helaas kon er volgens mijn pc destijds echt niet meer in. Dus vandaar nu de wissel. 9 jaar later. Helaas is 600cc weer het maximale (ben niet snel tevreden haha) dus hopen dat het nu wel mooi word

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Mom4:

@Mamalisa wauw, ze gaan verdubbelen! Ik ben benieuwd! Je weet dus al wel wat je te wachten staat. spannend! 

Nou ja het is toch alweer 9 jaar geleden. En een andere pc, ander ziekenhuis dus toch allmaal wel weer een beetje 'nieuw' en ik ben bovendien zo iemand die niet eens meer weet wat ze gisteren heeft gegeten, dan is een gebeurtenis van 9 jaar geleden terughalen wel erg lastig hoor haha. 

Dus voor mij ook weer kriebeltjes nu het bijna zover is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Oh jee wat een stress. Morgen is het tijd! Vandaag heeeeel wat was nog weggewerkt, nu nog wat eten nu het nog mag.

Ik ben net nog even een lekker stuk gaan hardlopen door de regen, dat is voorlopig ook voorbij..

ik zal kijken of het lukt morgen een verslagje te schrijven.

spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Heel veel succes morgen!! Ik voeg hier even je voorsteltopic toe, dan heb je dat een beetje bij elkaar staan. Hoe meer topics je hebt, hoe meer het een wildgroei wordt en dus onoverzichtelijker.
Probeer het bij dit topic tte houden en hierin te updaten in het vervolg :)

Bij wie wordt je eigenlijk geopereerd? Dan zet ik dat ook nog ff in je titel erbij!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Hey

Heel veel succes morgen!! Ik voeg hier even je voorsteltopic toe, dan heb je dat een beetje bij elkaar staan. Hoe meer topics je hebt, hoe meer het een wildgroei wordt en dus onoverzichtelijker.
Probeer het bij dit topic tte houden en hierin te updaten in het vervolg :)

Bij wie wordt je eigenlijk geopereerd? Dan zet ik dat ook nog ff in je titel erbij!

xxx BB

Oh dank je wel, wat allert!

De naam is van Tits!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes en ook alvast genieten van het resultaat straks.

onze situatie heeft wel wat raakvlakken. Qua leeftijden kinderen hebben etc. Ik heb m'n BV op 19/7 gehad. M'n man zegt dat m'n borsten nu de maat hebben van destijds met borstvoeding. Ik kan me voorstellen dat je na het voeden van maarliefst 4 kids, je gewend bent geraakt aan de aanwezigheid van een mooie borstpartij. Nog even en hij zit er definitief! :1boobs:

Ik ben benieuwd naar jouw ervaring straks over een paar uur! Succes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes !!! ik denk aan je & duim voor je !!! Kijk nog maar eens goed naar je 'oude' boobs ! Want die ga je na de operatie niet meer zien ;) Steek je armen maar eens een paar keer de lucht in en doe de gekste dingen!!! 

want strax word je wakker met een stel nieuwe tieten ! Prachtige tieten ! ;) En dan kan je natuurlijk niet je armen omhoog doen en gekke dingen doen :45: ! Nu niet te veel stressen komt helemaal goed bij je ! xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Susannah:

Heel veel succes en ook alvast genieten van het resultaat straks.

onze situatie heeft wel wat raakvlakken. Qua leeftijden kinderen hebben etc. Ik heb m'n BV op 19/7 gehad. M'n man zegt dat m'n borsten nu de maat hebben van destijds met borstvoeding. Ik kan me voorstellen dat je na het voeden van maarliefst 4 kids, je gewend bent geraakt aan de aanwezigheid van een mooie borstpartij. Nog even en hij zit er definitief! :1boobs:

Ik ben benieuwd naar jouw ervaring straks over een paar uur! Succes. 

Oh susannah, wat een lief berichtje! Ja die kids eisen hun tol van je lichaam. Ik ben echt blij dat we deze beslissing hebben genomen.

hoe gaat het met jou nu? En wat heb je 'gekregen'? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Bayleef:

Succes vandaag! Nog een paar uurtjes en dan word je wakker met je droomboobs.:43:

Gekke gedachte eigenlijk hahah. Wens je een goed herstel alvast!

Droomboobs, dat klinkt goed, ha ha!! Ik ga straks wel even verslag uitbrengen! Kom net onder de douche vandaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Miss.S:

Succes !!! ik denk aan je & duim voor je !!! Kijk nog maar eens goed naar je 'oude' boobs ! Want die ga je na de operatie niet meer zien ;) Steek je armen maar eens een paar keer de lucht in en doe de gekste dingen!!! 

want strax word je wakker met een stel nieuwe tieten ! Prachtige tieten ! ;) En dan kan je natuurlijk niet je armen omhoog doen en gekke dingen doen :45: ! Nu niet te veel stressen komt helemaal goed bij je ! xxxxx

Ja super he!! Ik heb hier lekker gestoeid met de kinderen, dat vind ik zo moeilijk! Dat dat straks even niet kan. Ik zal hard zwaaien :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Mom4:

Ja super he!! Ik heb hier lekker gestoeid met de kinderen, dat vind ik zo moeilijk! Dat dat straks even niet kan. Ik zal hard zwaaien :-)

Haha denk dat ik hetzelfde zal doen hoor :P hahaha mijn dochter nog eens heel goed knuffelen voor ze naar bed gaat ook want denk dat dat ook niet meer zo goed zal gaan de eerste dagen :o 

hihi komt helemaal goed ;) succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Mom4:

Oh susannah, wat een lief berichtje! Ja die kids eisen hun tol van je lichaam. Ik ben echt blij dat we deze beslissing hebben genomen.

hoe gaat het met jou nu? En wat heb je 'gekregen'? 

 

Ik heb 450 eurosilicone 85% gevuld dual plane. Bij m'n operatieverslag topic staan foto's van voor en na. Hoe laat wordt je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.