Ga naar inhoud

neen004 : 15 augustus 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Saturday, April 15, 2017 om 17:28 zei neen004:

Mijn zorgenkindje is nog steeds niet helemaal gelijk, maar wel meer gezakt. Mijn voorsituatie was ook niet helemaal gelijk (heb bij de laatste controle foto's gezien). 

Hai neen004, ik heb je foto's gezien in je prive album maar man man wat zijn die mooi zeg!!!! Ik ben nog lang niet zo ver (vandaag 25 dagen po) maar ik hoop dat die van mij net zo mooi worden als die van jou :33:

 

Heb jij nog iets met je littekens gedaan? Pleisters of smeersels? Kan het echt nog zolang duren voordat je boobie volledig gezakt is? En vanaf wanneer werden ze bij jou wat zachter en soepel? En op welke bh maat zit je nu? Wat een vragen hè...sorry hoor maar ik ben gewoon benieuwd hihi.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Schildpad:

Hai neen004, ik heb je foto's gezien in je prive album maar man man wat zijn die mooi zeg!!!! Ik ben nog lang niet zo ver (vandaag 25 dagen po) maar ik hoop dat die van mij net zo mooi worden als die van jou :33:

 

Heb jij nog iets met je littekens gedaan? Pleisters of smeersels? Kan het echt nog zolang duren voordat je boobie volledig gezakt is? En vanaf wanneer werden ze bij jou wat zachter en soepel? En op welke bh maat zit je nu? Wat een vragen hè...sorry hoor maar ik ben gewoon benieuwd hihi.

 

Liefs

Ahh lief, dankjewel nogmaals!

Ik heb op dit moment littekencreme van Biodermal. Eerst had ik Bio Oil. 
Het duurt inderdaad een hele tijd, geduld geduld :) 
Ze zijn pas sinds ongeveer 2 maanden zachter aan het worden. Maar ze zijn nog echt wel tegen de harde kant. Ik heb vanaf het begin 70E gehad. 
Je mag zoveel vragen als je wilt hoor! :) Hoe gaat het bij jouw herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@neen004 Ja dat geduld wordt flink op de proef gesteld ppfff haha

 

Ik heb nu nog kleine korstjes op mn littekens maar als die weg zijn dan begin ik ook met smeren.

 

Verder gaat het best goed nu. Ze voelen nog beurs en zien er nog te nep uit. Ook ik moet nog steeds wennen aan de grootte maar ben er al wel happy mee :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Schildpad:

@neen004 Ja dat geduld wordt flink op de proef gesteld ppfff haha

 

Ik heb nu nog kleine korstjes op mn littekens maar als die weg zijn dan begin ik ook met smeren.

 

Verder gaat het best goed nu. Ze voelen nog beurs en zien er nog te nep uit. Ook ik moet nog steeds wennen aan de grootte maar ben er al wel happy mee :33:

 

Vanaf nu gaat het alleen nog maar de goede kant op :):) het wordt steeds leuker!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@neen004. Wat een leuk verslag en de foto's die je hierin hebt gedeeld zien er al heel goed uit! Happy new boobies! Maar mag ik ook even in je album kijken? Ik heb 15 juni mijn eerste consult bij Straten... Kan niet wachten! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-6-8 om 23:51 zei Anouk12:

@neen004. Wat een leuk verslag en de foto's die je hierin hebt gedeeld zien er al heel goed uit! Happy new boobies! Maar mag ik ook even in je album kijken? Ik heb 15 juni mijn eerste consult bij Straten... Kan niet wachten! :)

Dankje :) 
Ik voeg je toe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@neen004 Mag ik ook toegang tot je album? Ik heb dezelfde voorsituatie (plank met twee erwtjes) en krijg aan de ene kant 390cc en andere kant 345cc, anatomisch ook bij Dr Straten. Ben dus erg benieuwd! Wel jammer dat je zelf geen foto van de voorsituatie hebt, of heb je die nog gekregen uiteindelijk? Zou het fijn vinden om te kunnen vergelijken want ik twijfel nog of ik groter wil gaan haha. Wat heerlijk dat je zo blij bent met je borsten, en dat je operatiedag zo goed was verlopen. Hopelijk heb ik dat straks ook....17 juli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 15-8-2016 om 22:58 zei neen004:

Hoi allemaal! 

Jaja, ik heb ze!! Wat gek, maar ik ben zooo blij! 
Om 13:00 moest ik me melden in Heyendael, we waren er om 12:45. Ik mocht meteen door naar mijn kamer. Meteen maar het bed uitgetest (ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen, dus dat was wel gek). Ik had een tweepersoons kamer met twee tv's. Toen duidelijk werd dat ze een beetje achter op schema liepen, hebben we maar beide tv's aangezet en heeft mijn vriend de Olympische spelen gekeken en ik TLC (heerlijk tijdverdrijf waar je niet bij hoeft na te denken). Ik kreeg een vragenlijst en ze zouden me melden wanneer ze iets hoorden. Om 14:00 mijn paracetamol en Celebrex ingenomen en om 14:30 kwamen ze me halen, als een prinses op mn bed naar de zaal gebracht (heel gek als je normaal altijd alles zelf wilt doen en nu niks 'mag'). Op de zaal werd ik vriendelijk welkom geheten door twee verplegers, weet hun namen helaas niet meer (was zo happy dat het eindelijk zo ver was), maar heb gezellig met ze gekletst. Het infuus ging er meteen al snel in, geen last van gehad. Hun gespreksonderwerp was vooral: schnitzel en biefstuk. Ik zei dat dit erg fijn was, gezien ik al vanaf 00:00 nuchter was :D Toen zeiden ze dat ik niet het goede weer had uitgekozen, want het was eindelijk zonnig (ja helaas, maar de zon boeide met natuurlijk nu even niets, normaal wel hoor!!). Rond 14:50 kwam dokter Straten me aftekenen en de anesthesist kwam nog een gesprekje met me houden. Ze waren een beetje verbaast hoe relaxt ik erbij lag. 
Rond 15:00 werd ik naar het operatiekamertje gereden (was kleiner dan ik dacht). Wat handjes schudden hier en daar. Een verpleegster liet me de siliconen zien en toen zeiden ze: weltrusten, slaap lekker. Een verpleger ging nog tegen me kletsen, maar ik weet echt niet meer waarover... 
Ik he heerlijk gedroomd. Ik hoorde iemand in de verte tegen me praten en toen werd ik wakker.. Ze hadden al heel fijn m'n bril opgezet (service van de zaak!), zodat ik meteen alles goed kon zien. EINDELIJK borsten!!! Van niks na een 75C (bleek later, toen we de sportbh aandeden).. Zo onwerkelijk, zo fijn en zo blij!! Het ging heel goed met me en na een klein halfuurtje mocht ik al naar mijn kamer. Twee beschuitjes met pure hagelslag en een koffie bestelde ik, wat had ik zin in koffie! 
Rond 16:45 moest ik plassen, de verpleegster kwam me helpen. Ik vond dit niet nodig. Joggingbroek aan en gaan met die banaan! Ze waren verbaast hoe goed dit ging, maar ik had werkelijk nergens last van. Nog een yoghurt, cola en een banaan besteld. Ik dacht hoe beter ik eet, hoe sneller ze me laten gaan (wilde graag naar buiten). Het infuus werd rond 19:00 verwijderd. Om 19:45 gaf ik aan dat ik naar huis wilde en dat mocht! 
Heerlijk om buiten te zijn, na zo'n ziekenhuisluchtje (vind het op de een of andere manier nooit lekker ruiken in ziekenhuizen). Hup de auto in! Daar ging het na een kwartier even niet zo goed; misselijk, het zweet brak me uit! We zijn even uitgestapt 15 min, mijn vriend gaf me een cola (die had ik meegenomen) en toen ging het weer.  Frisse lucht was even hard nodig. 
Daarna ging het goed. Tussendoor gestopt bij het tankstation om water en chocola (voor mijn gevoel moest ik suiker hebben) te halen. Medicijnen ingenomen en om 21:20 was ik thuis! 

Het is me 200% meegevallen. Heb wel pijn, maar is goed te doen. Ik denk dat mijn blijdschap een goede pijnbestrijding is. Daarnaast heb ik in mijn leven vaak heftige migraine-aanvallen gehad, die zo'n pijn deden dat dit eigenlijk niks voorstelt. Ik vind het wel een gek gevoel, hele erge spierpijn. Het voelt alsof ik 200 push ups gedaan heb of een hele dag op mn armen gesteund heb. 

Wel benieuwd naar de nacht; ik ben absoluut geen rugslaper... :( Maar ook dat komt goed!!!

@Jasmijn_ Heb 'm gevonden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei neen004:

Dankje!

Heb het zelf ook even gelezen, haha grappig. Merk wel dat ik toen onder de pijnstillers zat, met de spellingsfouten :P

Haha moet leuk zijn om terug te lezen! En die spellingsfouten zie ik bij bijna iedereen wel terug haha. Het hoort erbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.