Ga naar inhoud

neen004 : 15 augustus 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Een album maken lukt me op de een of andere manier niet, dus bij deze hier een foto van 1 dag PO. 390 cc anatomisch.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei neen004:

Een album maken lukt me op de een of andere manier niet, dus bij deze hier een foto van 1 dag PO. 390 cc anatomisch.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er al mooi uit!! Word de komende weken alleen maar mooier. En heb jij ook geen gevoel in je tepels? Ik durf er niet eens aan te zitten hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Ayaa:

Ziet er al mooi uit!! Word de komende weken alleen maar mooier. En heb jij ook geen gevoel in je tepels? Ik durf er niet eens aan te zitten hahaha 

Dankjewel! Gevoel in de tepels heb ik wel, maar minder dan voor de operatie. Hoe gaat het met jou? Nog steeds weinig pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei neen004:

Dankjewel! Gevoel in de tepels heb ik wel, maar minder dan voor de operatie. Hoe gaat het met jou? Nog steeds weinig pijn?

Ja nog steeds weinig pijn noem het meer spierpijn heb er voor de rest geen last van zie dat jij je ook al beter voel fijn hoor! Moet jij ook volgende week donderdag op na controle? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ayaa:

Ja nog steeds weinig pijn noem het meer spierpijn heb er voor de rest geen last van zie dat jij je ook al beter voel fijn hoor! Moet jij ook volgende week donderdag op na controle? :)

Wat fijn zeg! Ik had gister echt een hele pijnlijke dag, werd er gek van! Vooral mn rechterborst doet pijn; lijkt een beetje zenuwpijn te zijn. Hoop dat het snel verdwijnt! 

Ja, volgende week donderdag om 12:15 moet ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei neen004:

Wat fijn zeg! Ik had gister echt een hele pijnlijke dag, werd er gek van! Vooral mn rechterborst doet pijn; lijkt een beetje zenuwpijn te zijn. Hoop dat het snel verdwijnt! 

Ja, volgende week donderdag om 12:15 moet ik.

Oei dat is wel minder! Neem je wel 4x perdag de celebrex en paracetamol in? Ik doe het zoiezo ook al voel ik bijna geen pijn. Ik moet om 13.15 komen we mekaar niet tegen denk ik :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Ayaa:

Oei dat is wel minder! Neem je wel 4x perdag de celebrex en paracetamol in? Ik doe het zoiezo ook al voel ik bijna geen pijn. Ik moet om 13.15 komen we mekaar niet tegen denk ik :P

Ja die neem ik braaf! Het ergste heb ik gelukkig gehad denk ik. Gewoon rustig aan doen en me laten vertroetelen. Is ook best leuk op z'n tijd hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk gedoucht! Gisteren durfde ik dat nog niet. Wat is dat eng zo, de eerste keer na de operatie :o. Ook nu een foto gemaakt. Deze is niet heel scherp, maar wil m toch delen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat zijn ze al veranderd zeg! Vind ze er nu al mooi uit zien, maar gaat alleen nog maar mooier worden. 

Hoe voel je je verder? Heb je veel pijn of ongemakken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Bayleef:

Wauw wat zijn ze al veranderd zeg! Vind ze er nu al mooi uit zien, maar gaat alleen nog maar mooier worden. 

Hoe voel je je verder? Heb je veel pijn of ongemakken? 

Dankjewel! Ben er ook erg blij mee. Heel gek om opeens borsten te hebben, haha! 

Na de operatie voelde ik me super, had nergens last van. Eenmaal thuis heb ik toch wel 2 dagen flinke spierpijn gehad en veel last van mijn rug. Slapen op de rug vind ik niet fijn. Nu is de meeste pijn weg, heb alleen in mijn rechterborst last van pijntjes nog. Gisteren al een stukje gewandeld met mijn vriend, dus dat gaat de goede kant op. Heb het er allemaal voor over, ben zo blij!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.