Ga naar inhoud

neen004 : 15 augustus 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@neen004, succes morgen. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht. Want de komende nachten zullen wat minder zijn. Maar komt vast goed. 

Ik wil ook nog even iets zeggen over een opmerking, die je eerder maakte over dat anatomische protheses er natuurlijker uit zouden zien. Dat klopt niet helemaal hoor. Want ook ronde protheses, die dual plane geplaatst zijn zien er na verloop van tijd heel natuurlijk uit, omdat de prothese aan de bovenkant achter de borstspier zit, waardoor je ook een soort anatomische vorm krijgt. En het voordeel van ronde protheses is dat ze niet snel draaien... en als ze al draaien, dan zie je dat praktisch niet. De kans op draaien is bij anatomische protheses weer groter. Ach... en zo heeft alles zijn voor- en nadelen. Je moet gewoon doen wat je hart je ingeeft en waar je je zelf het fijnst bij voelt. 

Heel veel succes iig morgen. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 3 augustus 2016 om 21:34 zei sharonnie88:

ja ik dus ook... maar ze zeggen dat ik met rond ook een natuurlijke look kan behalen en het scheelt 600 euro. lastig zeg. ik mag 1.september bij hem op gesprek. gisteren bij diana gabriels geweest en vandaag bergman, voelde erg goed maar vind bergman echt te duut. hoop dat het bij straten ook zo goed voelt

Ik ga ook 1 september op gesprek..... Misschien zien we elkaar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal! 

Jaja, ik heb ze!! Wat gek, maar ik ben zooo blij! 
Om 13:00 moest ik me melden in Heyendael, we waren er om 12:45. Ik mocht meteen door naar mijn kamer. Meteen maar het bed uitgetest (ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen, dus dat was wel gek). Ik had een tweepersoons kamer met twee tv's. Toen duidelijk werd dat ze een beetje achter op schema liepen, hebben we maar beide tv's aangezet en heeft mijn vriend de Olympische spelen gekeken en ik TLC (heerlijk tijdverdrijf waar je niet bij hoeft na te denken). Ik kreeg een vragenlijst en ze zouden me melden wanneer ze iets hoorden. Om 14:00 mijn paracetamol en Celebrex ingenomen en om 14:30 kwamen ze me halen, als een prinses op mn bed naar de zaal gebracht (heel gek als je normaal altijd alles zelf wilt doen en nu niks 'mag'). Op de zaal werd ik vriendelijk welkom geheten door twee verplegers, weet hun namen helaas niet meer (was zo happy dat het eindelijk zo ver was), maar heb gezellig met ze gekletst. Het infuus ging er meteen al snel in, geen last van gehad. Hun gespreksonderwerp was vooral: schnitzel en biefstuk. Ik zei dat dit erg fijn was, gezien ik al vanaf 00:00 nuchter was :D Toen zeiden ze dat ik niet het goede weer had uitgekozen, want het was eindelijk zonnig (ja helaas, maar de zon boeide met natuurlijk nu even niets, normaal wel hoor!!). Rond 14:50 kwam dokter Straten me aftekenen en de anesthesist kwam nog een gesprekje met me houden. Ze waren een beetje verbaast hoe relaxt ik erbij lag. 
Rond 15:00 werd ik naar het operatiekamertje gereden (was kleiner dan ik dacht). Wat handjes schudden hier en daar. Een verpleegster liet me de siliconen zien en toen zeiden ze: weltrusten, slaap lekker. Een verpleger ging nog tegen me kletsen, maar ik weet echt niet meer waarover... 
Ik he heerlijk gedroomd. Ik hoorde iemand in de verte tegen me praten en toen werd ik wakker.. Ze hadden al heel fijn m'n bril opgezet (service van de zaak!), zodat ik meteen alles goed kon zien. EINDELIJK borsten!!! Van niks na een 75C (bleek later, toen we de sportbh aandeden).. Zo onwerkelijk, zo fijn en zo blij!! Het ging heel goed met me en na een klein halfuurtje mocht ik al naar mijn kamer. Twee beschuitjes met pure hagelslag en een koffie bestelde ik, wat had ik zin in koffie! 
Rond 16:45 moest ik plassen, de verpleegster kwam me helpen. Ik vond dit niet nodig. Joggingbroek aan en gaan met die banaan! Ze waren verbaast hoe goed dit ging, maar ik had werkelijk nergens last van. Nog een yoghurt, cola en een banaan besteld. Ik dacht hoe beter ik eet, hoe sneller ze me laten gaan (wilde graag naar buiten). Het infuus werd rond 19:00 verwijderd. Om 19:45 gaf ik aan dat ik naar huis wilde en dat mocht! 
Heerlijk om buiten te zijn, na zo'n ziekenhuisluchtje (vind het op de een of andere manier nooit lekker ruiken in ziekenhuizen). Hup de auto in! Daar ging het na een kwartier even niet zo goed; misselijk, het zweet brak me uit! We zijn even uitgestapt 15 min, mijn vriend gaf me een cola (die had ik meegenomen) en toen ging het weer.  Frisse lucht was even hard nodig. 
Daarna ging het goed. Tussendoor gestopt bij het tankstation om water en chocola (voor mijn gevoel moest ik suiker hebben) te halen. Medicijnen ingenomen en om 21:20 was ik thuis! 

Het is me 200% meegevallen. Heb wel pijn, maar is goed te doen. Ik denk dat mijn blijdschap een goede pijnbestrijding is. Daarnaast heb ik in mijn leven vaak heftige migraine-aanvallen gehad, die zo'n pijn deden dat dit eigenlijk niks voorstelt. Ik vind het wel een gek gevoel, hele erge spierpijn. Het voelt alsof ik 200 push ups gedaan heb of een hele dag op mn armen gesteund heb. 

Wel benieuwd naar de nacht; ik ben absoluut geen rugslaper... :( Maar ook dat komt goed!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@neen004, van harte gefeliciteerd met je boobs. Wat fijn dat je er gelijk al zo blij mee bent. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen innemen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een voorspoedig herstel. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehoe!! Super nice en welcome to the plastic fantastic's hahaha.

Ben blij voor je en hoop dat je net als mij een super herstel hebt! Ik ga je volgen en ben benieuwd naar de eerste fotos als je die van plan bent te delen. :)

Welterusten :100:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!! 
Zie je bovenaan een +nieuw staan?
Daar op klikken: nieuwe afbeelding, spreekt voor zich...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.