Ga naar inhoud

neen004 : 15 augustus 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Over een kleine twee weken is het zover! Ik krijg mijn langverwachte borstvergroting; 15 augustus is de grote dag! 
Ik kan niet wachten en tel de dagen af, heb zelfs een dagen-aftel-app :). Ik ga van een cup AA naar een cup C (of D, ligt er een beetje aan).
Ik krijg 390 cc,  anatomisch. Ik word geopereerd door dr. Straten bij Kliniek Heyendael. Zijn er meiden die in een vergelijkbare situatie zitten of hebben gezeten en van een cup AA naar een cup C zijn gegaan? Dan zou ik hier graag meer over willen horen / lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!! Spannend!

Ik zal je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar een andere categorie. Op die manier kun je dit topic blijven gebruiken, ook ná je operatie, en heb je alles handig bij elkaar staan.

Ik heb geen vergelijkbare situatie, dus daar heb je niks aan.

Veel aftelplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid.

We hebben al even contact gehad, maar je bent echt in goede handen bij frans van straten! 

Spannend het komt nu steeds dichterbij ik zal je even toevoegen in mijn foto album dan kun je even kijken. Als je nog vragen heb oid kan je mij altijd een berichtje sturen! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei sharonnie88:

heeft dr straten je anatomisch geadviseerd? ik zit erg te twijfelen over rond en anatomisch.. wil ook op consult bij dr straten

Ja en ik wilde zelf graag anatomisch, vindt zo natuurlijk mogelijk het mooist. Dit is natuurlijk erg persoonlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lotte90:

Hee meid.

We hebben al even contact gehad, maar je bent echt in goede handen bij frans van straten! 

Spannend het komt nu steeds dichterbij ik zal je even toevoegen in mijn foto album dan kun je even kijken. Als je nog vragen heb oid kan je mij altijd een berichtje sturen! 

X

Dankjewel! Ik zal je foto's zo bekijken, bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei neen004:

Ja en ik wilde zelf graag anatomisch, vindt zo natuurlijk mogelijk het mooist. Dit is natuurlijk erg persoonlijk. 

ja ik dus ook... maar ze zeggen dat ik met rond ook een natuurlijke look kan behalen en het scheelt 600 euro. lastig zeg. ik mag 1.september bij hem op gesprek. gisteren bij diana gabriels geweest en vandaag bergman, voelde erg goed maar vind bergman echt te duut. hoop dat het bij straten ook zo goed voelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei sharonnie88:

ja ik dus ook... maar ze zeggen dat ik met rond ook een natuurlijke look kan behalen en het scheelt 600 euro. lastig zeg. ik mag 1.september bij hem op gesprek. gisteren bij diana gabriels geweest en vandaag bergman, voelde erg goed maar vind bergman echt te duut. hoop dat het bij straten ook zo goed voelt

Rond is toch altijd meer onecht dan anatomisch.. Kost inderdaad wel meer. Straten is een erg rustige, fijne man. Succes alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei sharonnie88:

spannend zeg hou ons op de hoogte. hoe was je gesprek met hem? wat deed hij allemaal in dat gesprek?

Eerst krijg je een vragenlijst die je moet invullen en wordt uitgelegd wat een borstvergroting inhoudt. Dit wordt allemaal door de assistente gedaan. Daarna krijg je het consult. Je vertelt dan waarom je er bent, wat jouw wensen en vragen zijn. Dan bekijkt hij je borsten en krijg je een pasbh aan. Er worden verschillende siliconen ingedaan, om te zien hoe het uit gaat zien. Straten geeft je het advies wat hij zou doen en legt dan uit waarom. Wil je meer, dan kan hij dit wel doen, maar zal hij het waarschijnlijk wel afraden. Hij was heel rustig, duidelijk en erg vriendelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Escada1992:

Heb jij al een email gehad met wanneer je je moet melden etc?  Ik heb verder nog niks gehoord van heyendael namelijk 

Hoor je een weekje van tevoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Mijn tijd is bekend! Ik word volgende week maandag om 13:00 verwacht! Nu is het aftellen echt begonnen!!! :D:D hoop dat het lukt met het nuchter zijn tot 13:00, ben er niet zo goed in om 's ochtends niet te eten. Maar is voor een goed doel he! B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.