Ga naar inhoud

Branderig gevoel door zakken protheses?


Zonne

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Jaydee:

 

@Zonne, als je me wil toevoegen, graag. En niet iedereen hier op het forum heeft mooie borsten hoor; ik loop al vanaf vorig jaar 13 mei met een double bubble rond. Ik ga nu 10 juli naar Nio voor een hersteloperatie. Ik heb geen album op het forum, gewoonweg omdat ik amper zelf naar mijn borsten kan kijken, zo lelijk vind ik ze. Maar als je toch wil weten waar ik het over heb, dan kan ik je wel een pb-tje sturen. Laat maar ff weten. 

 

Veel liefs, Jaydee 

@Jaydee ahh wat klote zeg!! Wil je eigen arts er niets aan doen of heb geen vertrouwen meer?

En wat verdrietig dat je er niet naar kan kijken zeg:139:  en je loopt er al zolang mee, ik hoop dat het goedkomt maar dat zal vast wel als je naar Nio gaat, daar heb ik alleen goeie verhalen over gelezen

Dikke knuffel :54:

 

Als jij  het niet erg vind zou ik het wel willen zien , maar anders hoeft het niet hoor...

Xxx Zonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

@Zonne

 

Als je iemand wilt citeren druk je 1 keer op citeren en dan ga je onder dat blok staan, en daar geef je dan je commentaar, etc, als je iemand citeert, hoef je diegene niet te taggen, want dat is dubbelop.

 

Wil je zelf een update geven, dan kun je gewoon onderaan dit topic bij "reageer op deze discussie "gaan schrijven, je hoeft hier dan dus niet op de knop citeren te drukken etc.

 

Heb je topic een beetje opgeruimd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei BrownieG:

@Zonne

 

Gaat ie lekker met citeren :45::45: wat een zooitje joh :45::45: 

 

Kan aan je spier liggen die maar niet wil ontspannen of dat je pocket niet juist op maat is gemaakt of je zit idd in een supervertraging met herstel ( dat laatste heb ik eerlijk gezegd wel mijn vraagtekens bij mja, ben geen PC ) Ze zaten er sowieso al hoog in vanaf het begin.

 

Gaat wel goedkomen hoor maar kan wel inleven dat je het onderhand een beetje beu bent. Hoop ook op een wonder en dat ze naar beneden knallen haha.

ja...mailen naar je PC!!

 

xx

 

Hahaha o man wat erg zeg...ik weet niet wat ik allemaal aan het doen ben:14:, ik denk dat ik maar niet meer citeer...

Ik zie dat er nu ook weer iets misgaat, er staat ineens:citaat. Geen idee hoe ik dat heb gedaan...en ik zit voor mijn werk achter de pc, kun je nagaan:P

Ik probeer naar mogelijke oorzaken te zoeken om mezelf gerust te stellen geloof ik, maar ben pas echt gerustgesteld als ze op hun plek zitten....

 

Citaat

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Zonne:

Hahaha o man wat erg zeg...ik weet niet wat ik allemaal aan het doen ben:14:, ik denk dat ik maar niet meer citeer...

Ik zie dat er nu ook weer iets misgaat, er staat ineens:citaat. Geen idee hoe ik dat heb gedaan...en ik zit voor mijn werk achter de pc, kun je nagaan:P

Ik probeer naar mogelijke oorzaken te zoeken om mezelf gerust te stellen geloof ik, maar ben pas echt gerustgesteld als ze op hun plek zitten....

 

:45: oefening baart kunst!! Als je iemand wil taggen doe dan @naamvaniemanderachter  dan kom je er ook. Bijv @BrownieG  ( mijn naambalkje wordt dan zichtbaar hihi) 

 

wacht gewoon mailtje af en vandaaruit positief verder xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.