Ga naar inhoud

Branderig gevoel door zakken protheses?


Zonne

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Lindasch:

In ben nu bijna 3 weken en de pijntjes die jij omschrijft heb ik exact hetzelfde. Zeker na vandaag meer gelopen enorm brandend gevoel aan onderkant. En jeuk zal wel genezing zijn. Geloof hele normale gevoelens maar bij jou wellicht pas laat door die band. Ik had hem vanaf dag 1 vandaar. Onding. Zal nodig zijn en als ik m'n beha en band af doe te lang dan krijg ik enorm pijn boven in m'n rug tussen schouderbladen. Alsof ik MEGA borsten heb wat ook wel mee valt hahaha. Dus het is de ene of de andere pijn momenteel zeg maar :) 

Haha dat gevoel herken ik, last van de rug, en dan denk ik ook; zulke grote tieten heb ik toch niet :Dhoeveel had jij nou?ah 3 weken pas, ik moet zeggen dat ik toen eigenlijk alles wel weer kon,maar het niet deed omdat dat niet verstandig is, ze waren toen ook nog wel heel gevoelig.  Fijn om te lezen dat jij dit herkent en ik ga er maar vanuit dat het nog goed komt.  Al ben ik die langwerpige tieten nu wel zat hiHi ,ik voeg je toe aan mijn album. 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei Zonne:

Haha dat gevoel herken ik, last van de rug, en dan denk ik ook; zulke grote tieten heb ik toch niet :Dhoeveel had jij nou?ah 3 weken pas, ik moet zeggen dat ik toen eigenlijk alles wel weer kon,maar het niet deed omdat dat niet verstandig is, ze waren toen ook nog wel heel gevoelig.  Fijn om te lezen dat jij dit herkent en ik ga er maar vanuit dat het nog goed komt.  Al ben ik die langwerpige tieten nu wel zat hiHi ,ik voeg je toe aan mijn album. 

 

Xxxx

Ik heb 345 cc. Ga je foto's bekijken. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hoi Dames 

 

Ik kom even een update geven; het is nu bijna 9 maanden geleden dat ik geopereerd ben.

Helaas zitten de protheses nog steeds hoog, ik ben blijkbaar 1 van de weinige waarbij het heel langzaam gaat....

Ik heb in januari een extra consult gehad. Er werd toen gezegd dat ze idd nog hoog zitten. De arts bekeek samen met mij foto's  die ik zelf had gestuurd in augustus en kwam tot de conclusie dat ze wel iets gezakt waren. Hij bekeek echter alleen de foto van vooraanzicht. 

Er is amper verandering en volgens de arts kan het bij sommige langer duren. Toen ik zei dat ik bang was dat ze niet meer zouden zakken werd dit weggewuifd en zei hij; ik heb nog nooit meegemaakt dat ze zijn blijven zitten.

Het komt allemaal goed volgens hem. Toen ik vroeg hoelang het gaat duren werd er gezegd dat het bij iedereen verschillend is. Ik vroeg ook nog: als het na een jaar nog steeds niet goed is gaat u dan opnieuw opereren. Het antwoord was: misschien wel,misschien niet.

Jullie snappen dat mijn onzekerheid hiermee niet is weggenomen:(

 

Ik Google me suf om te kijken of er mensen met soortgelijke ervaringen zijn maar die kom ik niet tegen....

Wat ik wel las was over een meisje wiens protheses te hoog geplaatst  waren, alleen zij kon de onderkant van de borst helemaal indrukken  tot de tepel, omdat daar niets zat. Ik voel aan de onderkant  van mijn borsten wel de prothese zitten. 

Ik wordt hier zo onzeker van.......Ik kan dus nog steeds niet zeggen dat ik blij ben met mijn nieuwe borsten. Ik had zo gehoopt dat ik nu mooie borsten had......Ik ben nu 9 maander verder.....pffff ik baal er echt van. Het zijn nog steeds van die langwerpige tieten 

Zou het echt goedkomen?

Wat denken jullie;  @BrownieG  @Lindasch  @best_boobie en natuurlijk alle anderen die willen reageren:D

 

X Zonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zonne

 

Hoi hoi, inmiddels 9 maanden verder en zijn nog steeds niet gezakt? Keek effe in je album maar zag geen foto van nu? Effe om te vergelijken vanaf de zijkant. Heeft je PC nog iets gezegd over toepassing van borstmassage naast de borstband? Heb je last aan je borsten? 

 

Mag ik vragen door welke PC je bent geholpen? Het kan idd soms voorkomen dat het bij de een langer duurt dan bij de ander maar op een gegeven moment kan een PC wel vaststellen dat een hersteloperatie aan een pocket ( jasje =waarin je prothese zit) verholpen dient te worden. 

 

En de opmerking; misschien wel of niet... zou mij ook onzeker maken hoor. Wil wel graag weten waar ik aan toe ben in mijn garantieperiode. En wat de eventuele mogelijkheden zijn als ze niet helemaal indalen dus zou er persoonlijk wel een mail aan wagen en je ongerustheid nogmaals kenbaar maken. 

 

Xx

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BrownieG:

Zie trouwens dat het taggen niet was gelukt dus tagg @best_boobie nog effe voor je. Als je een foto plaatst kan ze misschien ook meekijken met je :) Wel dan goed taggen anders missen we dit!!  Xx

 

1 uur geleden zei BrownieG:

@Zonne

 

Hoi hoi, inmiddels 9 maanden verder en zijn nog steeds niet gezakt? Keek effe in je album maar zag geen foto van nu? Effe om te vergelijken vanaf de zijkant. Heeft je PC nog iets gezegd over toepassing van borstmassage naast de borstband? Heb je last aan je borsten? 

 

Mag ik vragen door welke PC je bent geholpen? Het kan idd soms voorkomen dat het bij de een langer duurt dan bij de ander maar op een gegeven moment kan een PC wel vaststellen dat een hersteloperatie aan een pocket ( jasje =waarin je prothese zit) verholpen dient te worden. 

 

En de opmerking; misschien wel of niet... zou mij ook onzeker maken hoor. Wil wel graag weten waar ik aan toe ben in mijn garantieperiode. En wat de eventuele mogelijkheden zijn als ze niet helemaal indalen dus zou er persoonlijk wel een mail aan wagen en je ongerustheid nogmaals kenbaar maken. 

 

Xx

 

 

 

 

 

Nee er is niks gezegt over massage of wathever, ik moet geduld hebben......

Ik heb ook helemaal geen last van mijn borsten.

Ik ben geholpen door dr Janssen via Mediconsult, ik vroeg ook nog aan hem of er misschien iets mis was met de pockets, te klein of te groot maar dat ontkende hij.

 

Ik ga nu foto's  toevoegen van vandaag!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BrownieG:

Zie trouwens dat het taggen niet was gelukt dus tagg @best_boobie nog effe voor je. Als je een foto plaatst kan ze misschien ook meekijken met je :) Wel dan goed taggen anders missen we dit!!  Xx

Hm wat gek, ik dacht dat het wel gelukt was:huh: bedankt voor het alsnog taggen ':D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zonne zit tussendoor op het werk te reageren ( erg he haha) maar zie de naam van je PC ( GPPG Jansen?) in het begin staan idd. Bedacht me dus dat als je PC je niet kan geruststellen, je wellicht een so kunt doen bij zijn collega Koeijers? Zag op de site van ze dat hij daar ook werkte. Als we het over de juiste PC hebben! 

 

Ga zo effe kijken in je album :35: 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei BrownieG:

@Zonne zit tussendoor op het werk te reageren ( erg he haha) maar zie de naam van je PC ( GPPG Jansen?) in het begin staan idd. Bedacht me dus dat als je PC je niet kan geruststellen, je wellicht een so kunt doen bij zijn collega Koeijers? Zag op de site van ze dat hij daar ook werkte. Als we het over de juiste PC hebben! 

 

Ga zo effe kijken in je album :35: 

x

Schandalig ja:P Haha nee hoor, doe ik ook vaak hoor in de baas zijn tijd internetten...:D

 

Ja die is het idd....overigens heeft Koeijers al een keer eerder waargenomen voor Janssen omdat hij er niet was....nou daar kwam  ik ook niet verder mee, zijn advies was; de armen meer gebruiken zodat ze konden zakken:wacko:

 

Ik ben nog ff bezig met het uploaden vd foto's  hoor......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha thanks @BrownieG

 

Sja.... je borsten @Zonne

Ze zitten idd nog niet laag genoeg, die prothesen en eigenlijk zijn ze ook wel bizar hoog geplaatst destijds hè.  Heb jij überhaupt littekens onder je borsten of heeft ie ze gewoon via je neus ingebracht?

 

Zonder gekheid, ze zijn een heel stuk ingedaald, maar nog echt niet ver genoeg helaas..... je zou kunnen proberen om te masseren. Ik zal ff het filmpje van YouTube erbij zoeken zometeen. Dat zou je dan wel 2xdgs moeten doen (of had je dat al gedaan?)

 

Wel raar dat ie je geen zekerheid geeft, daar heb je dan echt drie keer niks aan. Maar ga er maar vanuit, dat als het niet goed komet,  dat er uiteindelijk een revisie zal komen. Mediconsult wil echt geen foute review :)

 

Ik ga ff filmpje zoeken, hoop dat ik het vind op gsm...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff, @Zonne, wat vervelend dat je na 9 maanden nog steeds niet de borsten hebt, die je voor ogen had. Ik kan je foto's niet zien, maar ik vind het erg vervelend voor je dat ze na negen maanden nog steeds niet helemaal gezakt zijn. Probeer wel dat er iets aan gegaan wordt binnen de garantieperiode, anders kom je straks misschien ook nog voor onvoorziene kosten te staan. Ik wens je heel veel succes. Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor je probleem. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier issie.

NOOIT masseren voordat iemand 6 weken po is, dit even erbij zeggen, want je hebt altijd mensen die denken dat dat wel mag.

Dit is een Amerikaans filmpje, die gebruiken andere implantaten dus andere regels.

Maar NA de eerste 6 weken po, kan dit geen kwaad meer voor het kapsel :)

 

Maar voor jou zou het wellicht kunnen helpen zonne

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even je topic doorgelezen en Jezus meid wat balen is dat?! Ik weet natuurlijk niet hoe het er uit ziet maar als ik zo lees zou ik zeggen dat ze te hoog zijn geplaatst? Mij lijkt het sowieso al een rotsituatie als het na al die tijd nog niet is wat je wilt laat staan als de pc en zijn collega's er zo nonchalant over doen. 

 

Hoop dat er of snel beweging in komt bij die boobs van je of een oplossing vanuit de kliniek. 

 

Succes ermee meid, ga je verhaal zeker volgen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Zonne:

Schandalig ja:P Haha nee hoor, doe ik ook vaak hoor in de baas zijn tijd internetten...:D

 

Ja die is het idd....overigens heeft Koeijers al een keer eerder waargenomen voor Janssen omdat hij er niet was....nou daar kwam  ik ook niet verder mee, zijn advies was; de armen meer gebruiken zodat ze konden zakken:wacko:

 

Ik ben nog ff bezig met het uploaden vd foto's  hoor......

 

Lang leve de wifi :P 

 

Heb je foto's bekeken en idd nog vrij hoog voor 9 maanden po. Zie je niet vaak maar komt wel eens voor. Zou sowieso de borstmassage erbij proberen!! Kan geen kwaad ook al ben je verder in het proces. 

 

Wat je kunt doen is een brave maar duidelijke mail uitsturen naar je PC. Geef aan dat je onzeker voelt en graag wilt weten wat de volgende stap is binnen je garantietermijn daar je er geen fijn gevoel bij hebt. Je vertrouwt zijn kennis en kunde maar stuur toch je foto's mee want daarop is het duidelijk zichtbaar. Heeft hij zicht vanaf de zijkant ;) Wacht zijn schriftelijke reactie nog eens af.

 

Geloof wel in een goeie afloop maar begrijp je onzekerheid in deze en je PC is toch echt degene die effe duidelijk moet communiceren naar je! Geeft je ook rust!! 

 

Hou ons op de hoogte!

xx

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei best_boobie:

Haha thanks @BrownieG

 

Sja.... je borsten @Zonne

Ze zitten idd nog niet laag genoeg, die prothesen en eigenlijk zijn ze ook wel bizar hoog geplaatst destijds hè.  Heb jij überhaupt littekens onder je borsten of heeft ie ze gewoon via je neus ingebracht?

 

Zonder gekheid, ze zijn een heel stuk ingedaald, maar nog echt niet ver genoeg helaas..... je zou kunnen proberen om te masseren. Ik zal ff het filmpje van YouTube erbij zoeken zometeen. Dat zou je dan wel 2xdgs moeten doen (of had je dat al gedaan?)

 

Wel raar dat ie je geen zekerheid geeft, daar heb je dan echt drie keer niks aan. Maar ga er maar vanuit, dat als het niet goed komet,  dat er uiteindelijk een revisie zal komen. Mediconsult wil echt geen foute review :)

 

Ik ga ff filmpje zoeken, hoop dat ik het vind op gsm...

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Zonne:

 

Omg ik moet het forum nog ff onder de knie krijgen geloof ik, het citeren en taggen lukt me nie t helemaal:D

@best_boobie; haha ja ik heb wel littekens onder mijn borsten, die er overigens heel netjes uitzien, dat dan weer wel.

Ik snap ook niet waarom ze zo hoog geplaatst zijn, ze zitten bijna tegen mijn sleutelbeen aan. Ik zie dat ze idd wel al een stuk gezakt zijn op de foto, in de spiegel  zie ik dat dus niet. En ik heb lange tijd geen foto's  gemaakt omdat ik er alleen maar verdrietig van werd als ik ze zag, ik kijk er het liefst niet te vaak naar. Maar met dit tempo van zakken zitten ze als ik 50 ben pas op hun plek:blink:

 

Masseren had ik nog niet gedaan, is me ook niet aangeraden.

Ik ga er nu wel mee beginnen, bedankt voor je filmpje!

 

Ik ga er ook wel vanuit dat de kliniek mij tegemoet komt, ik hoop het althans, het  lijkt mij idd niet dat ze slechte reviews willen. 

Zal het aan de spier kunnen liggen ofzo? Ik zeg maar wat hoor......pffff ben het wachten beu...

Bedankt voor je reactie xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Jaydee:

Pffff, @Zonne, wat vervelend dat je na 9 maanden nog steeds niet de borsten hebt, die je voor ogen had. Ik kan je foto's niet zien, maar ik vind het erg vervelend voor je dat ze na negen maanden nog steeds niet helemaal gezakt zijn. Probeer wel dat er iets aan gegaan wordt binnen de garantieperiode, anders kom je straks misschien ook nog voor onvoorziene kosten te staan. Ik wens je heel veel succes. Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor je probleem. 

 

Xx Jaydee 

@Jaydee bedankt voor je reactie! Ik ga maar weer contact opnemen ja. De arts vond het de laatste x dat ik daar was voor extra controle niet nodig om een vervolgafspraak te maken omdat ze zeker zakken volgens hem. Als er iets was kon ik wel bellen.  Hij is er blijkbaar vast van overtuigd dat het goedkomt. Ik ben zeker van plan om voor er een jaar voorbij is en het resultaat hetzelfde blijft bevestiging te vragen dat er een kosteloze herstel komt.....

Ik wil je best toevoegen aan het album hoor. 

Ik kan niet wachten om net als iedereen hier op het forum mooie borsten te hebben....

Xxx Zonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei best_boobie:

Hier issie.

NOOIT masseren voordat iemand 6 weken po is, dit even erbij zeggen, want je hebt altijd mensen die denken dat dat wel mag.

Dit is een Amerikaans filmpje, die gebruiken andere implantaten dus andere regels.

Maar NA de eerste 6 weken po, kan dit geen kwaad meer voor het kapsel :)

 

Maar voor jou zou het wellicht kunnen helpen zonne

Xxx

@best_boobie: het proberen waard!! Thanks xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Jillla:

Heb even je topic doorgelezen en Jezus meid wat balen is dat?! Ik weet natuurlijk niet hoe het er uit ziet maar als ik zo lees zou ik zeggen dat ze te hoog zijn geplaatst? Mij lijkt het sowieso al een rotsituatie als het na al die tijd nog niet is wat je wilt laat staan als de pc en zijn collega's er zo nonchalant over doen. 

 

Hoop dat er of snel beweging in komt bij die boobs van je of een oplossing vanuit de kliniek. 

 

Succes ermee meid, ga je verhaal zeker volgen x

Hej @Jillla; thanks meid, ik hoop het ook!

Ze zitten nog heel hoog, en zijn idd ook heel hoog geplaatst....Ik baal er erg van. Dit had ik niet verwacht. 

Geduld hebben ok maar dit is wel heel erg lang. Hopelijk gebeurt er een wonder en knallen ze ineens naar beneden haha

Ik moet eerlijk zegen dat ik er niet zo meer in geloof....

 

Xxx Zonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei BrownieG:

 

Lang leve de wifi :P 

 

Heb je foto's bekeken en idd nog vrij hoog voor 9 maanden po. Zie je niet vaak maar komt wel eens voor. Zou sowieso de borstmassage erbij proberen!! Kan geen kwaad ook al ben je verder in het proces. 

 

Wat je kunt doen is een brave maar duidelijke mail uitsturen naar je PC. Geef aan dat je onzeker voelt en graag wilt weten wat de volgende stap is binnen je garantietermijn daar je er geen fijn gevoel bij hebt. Je vertrouwt zijn kennis en kunde maar stuur toch je foto's mee want daarop is het duidelijk zichtbaar. Heeft hij zicht vanaf de zijkant ;) Wacht zijn schriftelijke reactie nog eens af.

 

Geloof wel in een goeie afloop maar begrijp je onzekerheid in deze en je PC is toch echt degene die effe duidelijk moet communiceren naar je! Geeft je ook rust!! 

 

Hou ons op de hoogte!

xx

 

Citaat

 

@BrownieG, Ja hè! Waar zou dat mee te maken hebben dat het zo langzaam gaat, ik heb het gevraagd aan de arts maar kreeg niet echt een antwoord helaas.

 

Ik ga de massage zeker toepassen ja, baat het niet........

Ik ga dat maar doen ja, foto's erbij...en dan ben ik benieuwd naar de reactie.

Bedankt voor het meedenken!

 

Ik hou jullie zeker op de hoogte ja.

 

Hopelijk kan ik ook snel pronken met mijn nieuwe tieten, ik kan niet wachten:1bouncingboobs:

 

Xxx Zonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Zonne:

@Jaydee bedankt voor je reactie! Ik ga maar weer contact opnemen ja. De arts vond het de laatste x dat ik daar was voor extra controle niet nodig om een vervolgafspraak te maken omdat ze zeker zakken volgens hem. Als er iets was kon ik wel bellen.  Hij is er blijkbaar vast van overtuigd dat het goedkomt. Ik ben zeker van plan om voor er een jaar voorbij is en het resultaat hetzelfde blijft bevestiging te vragen dat er een kosteloze herstel komt.....

Ik wil je best toevoegen aan het album hoor. 

Ik kan niet wachten om net als iedereen hier op het forum mooie borsten te hebben....

Xxx Zonne

 

@Zonne, als je me wil toevoegen, graag. En niet iedereen hier op het forum heeft mooie borsten hoor; ik loop al vanaf vorig jaar 13 mei met een double bubble rond. Ik ga nu 10 juli naar Nio voor een hersteloperatie. Ik heb geen album op het forum, gewoonweg omdat ik amper zelf naar mijn borsten kan kijken, zo lelijk vind ik ze. Maar als je toch wil weten waar ik het over heb, dan kan ik je wel een pb-tje sturen. Laat maar ff weten. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zonne

 

Gaat ie lekker met citeren :45::45: wat een zooitje joh :45::45: 

 

Kan aan je spier liggen die maar niet wil ontspannen of dat je pocket niet juist op maat is gemaakt of je zit idd in een supervertraging met herstel ( dat laatste heb ik eerlijk gezegd wel mijn vraagtekens bij mja, ben geen PC ) Ze zaten er sowieso al hoog in vanaf het begin.

 

Gaat wel goedkomen hoor maar kan wel inleven dat je het onderhand een beetje beu bent. Hoop ook op een wonder en dat ze naar beneden knallen haha.

ja...mailen naar je PC!!

 

xx

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.