Ga naar inhoud

roosYU : 15 oktober 2016 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Haha Jaaa... Het is zo jammer dat je nog even geduld moet hebben voor je eindresultaat! Maar je ziet nu al iig 2 mooie rondingen zitten! Lijkt me zo vreemd! Ik heb 7-11 mijn eerste consult maar ben nergens anders meer mee bezig haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei SanneB32:

Haha Jaaa... Het is zo jammer dat je nog even geduld moet hebben voor je eindresultaat! Maar je ziet nu al iig 2 mooie rondingen zitten! Lijkt me zo vreemd! Ik heb 7-11 mijn eerste consult maar ben nergens anders meer mee bezig haha 

Jaa precies, kan niet stoppen met naar beneden kijken hahah. Oehh spannend hoor! Waar ga ja naartoe? En heb je zelf al iets in je hoofd qua maat en plaatsing? Had ik ook hoor, m'n leven ging even alleen om mijn BV en leefde er helemaal naartoe hahaha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei roosYU:

Jaa precies, kan niet stoppen met naar beneden kijken hahah. Oehh spannend hoor! Waar ga ja naartoe? En heb je zelf al iets in je hoofd qua maat en plaatsing? Had ik ook hoor, m'n leven ging even alleen om mijn BV en leefde er helemaal naartoe hahaha! 

Ik ga naar faceland, naar dokter Esther Bodde. 

Ik heb 70A en wil naar kleine D. Ik denk dat ik Ze dual plane wil laten plaatsen omdat ik vrij tenger ben.

ik ben 1,68 lang en weeg 56 kilo.

alleen ben ik alleenstaande mama van 2 kids en moet nog even kijken hoe ik dat ga doen:o

 

hoe voel je je vandaag??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei SanneB32:

Ik ga naar faceland, naar dokter Esther Bodde. 

Ik heb 70A en wil naar kleine D. Ik denk dat ik Ze dual plane wil laten plaatsen omdat ik vrij tenger ben.

ik ben 1,68 lang en weeg 56 kilo.

alleen ben ik alleenstaande mama van 2 kids en moet nog even kijken hoe ik dat ga doen:o

 

hoe voel je je vandaag??

Dat zal vast goed staan in verhouding!

Oeh, dat is wel pittig.. Je ouders die toevallig kunnen bijspringen of vrienden die zo lief zijn om dit even voor je te doen? Zal wel echt nodig zijn namelijk (maar komt vast goed)

Gaat steeds beter, dus hopen dat het gauw nog iets beter gaat want moet helaas maandag weer naar school.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei roosYU:

Dat zal vast goed staan in verhouding!

Oeh, dat is wel pittig.. Je ouders die toevallig kunnen bijspringen of vrienden die zo lief zijn om dit even voor je te doen? Zal wel echt nodig zijn namelijk (maar komt vast goed)

Gaat steeds beter, dus hopen dat het gauw nog iets beter gaat want moet helaas maandag weer naar school.

Ja dat gaat wel goed komen! Ik ga proberen te regelen dat ik op een vrijdag geopereerd kan worden, en dat mijn kinderen dan dat weekend bij hun vader is, kan ik iig 2 dagen op bed liggen als dat nodig is, daarna komt een vriend mij 2 dagen helpen met de kids. 

 

Maandag weer naar school.. Hoe lang ben je dan vrij geweest? En denk je dat je het dan weer gaat redden allemaal? 

Heb jij dual plane eigelijk?

 

liefs Sanne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei SanneB32:

Ja dat gaat wel goed komen! Ik ga proberen te regelen dat ik op een vrijdag geopereerd kan worden, en dat mijn kinderen dan dat weekend bij hun vader is, kan ik iig 2 dagen op bed liggen als dat nodig is, daarna komt een vriend mij 2 dagen helpen met de kids. 

 

Maandag weer naar school.. Hoe lang ben je dan vrij geweest? En denk je dat je het dan weer gaat redden allemaal? 

Heb jij dual plane eigelijk?

 

liefs Sanne 

Ohh dat zou wel heel fijn zijn dan! 

Ik ben dan 9 dagen vrij geweest (inclusief operatie dag dan). Laat ik zeggen dat ik hoop dat het lukt en anders meld ik me ziek totdat het wel gaat haha, zal gewoon even naar mn lichaam moeten luisteren.

Klopt inderdaad, ik heb een dual plane plaatsing en qua pijn is het mij (tot nu toe) nog redelijk meegevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Swiper:

Hoi hoi hoelaat ben jij geholpen afgelopen zaterdag? 

Ik rond 1 uur door Hupkens in Amstelveen. Het benauwende gevoel herken ik wel. Knap dat je maandag weer naar school gaat, ik doe het nog even rustig aan ^_^

11 uur werd ik geholpen en ben er tot ong. half 2 geweest dus misschien dat ik je wel gezien heb! (niet dat ik heel veel heb meegekregen zo stoned na de narcose hahaha) Hoe gaat het met jou nu? Een naar gevoel he die benauwdheid! Heb jij dat ook nog steeds? 

Ik kijk het even aan zondag en beslis dan of ik maandag ga, zou natuurlijk fijn zijn als het wel kan, zo niet dan blijf ik nog lekker thuis 'uitzieken' haha. Hoe lang mag jij nog thuis blijven? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we elkaar hebben afgewisseld op de verkoeverkamer :D was ook zo'n lopende band werk daar haha 

rond 1 uur ben ik naar boven gebracht. 

Het benauwde gevoel kwam eigenlijk vannacht nog wat erger opzetten.. voelt echt mega opgezet ineens. Vandaag wel minder pijnlijke wonden bij het lopen. Heb het emotioneel wel even zwaar te verduren gehad. Ben niet het type dat snel om hulp zal vragen maar in deze situatie kun je de eerste dagen echt helemaal niets :o

ik ben zowiezo 2 weken helemaal vrij van m'n werk en daarna weer rustig opbouwen met dingetjes die lukken dus heb het best luxe. 

Ze zijn me vanuit de kliniek vergeten te bellen zondag dus ik heb net een afspraak gemaakt voor de 29e voor controle. Wanneer moet jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Swiper:

Ik denk dat we elkaar hebben afgewisseld op de verkoeverkamer :D was ook zo'n lopende band werk daar haha 

rond 1 uur ben ik naar boven gebracht. 

Het benauwde gevoel kwam eigenlijk vannacht nog wat erger opzetten.. voelt echt mega opgezet ineens. Vandaag wel minder pijnlijke wonden bij het lopen. Heb het emotioneel wel even zwaar te verduren gehad. Ben niet het type dat snel om hulp zal vragen maar in deze situatie kun je de eerste dagen echt helemaal niets :o

ik ben zowiezo 2 weken helemaal vrij van m'n werk en daarna weer rustig opbouwen met dingetjes die lukken dus heb het best luxe. 

Ze zijn me vanuit de kliniek vergeten te bellen zondag dus ik heb net een afspraak gemaakt voor de 29e voor controle. Wanneer moet jij?

Jaa, ik schrok er eigenlijk wel een beetje van hoe het er aan toe ging pff.

Jaa had ik ook! Ook alsof die BH ineens 3 maten te klein is :blink: Red je het wel? Je lekker laten vertroetelen hoor! 

Dat is wel heel fijn! 

Hmm slecht hoor.. Ik was juist 2x gebeld haha. Ik heb de 1e van november een afspraak maar die kreeg ik al gelijk mee in een envelop toen ik naar huis mocht zaterdag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn ogen ook uitgekeken in de kliniek en vond het allemaal wel grappig. Het was voor mij in ieder geval goed dat er zo luchtig gedaan werd, daardoor was ik zomaar op m'n gemak. 

De bh zit mij nu ook behoorlijk strak en knelde zelfs een beetje onder m'n arm. Ik zou het niet erg vinden als ze deze grootte aanhouden :wub: 

het gaat vandaag alweer een stuk beter dan vannacht dus emotioneel ben ik er alweer aardig bovenop gelukkig. Wat kan een mens zich ellendig voelen Hihi 

Ze hadden mijn recept zaterdag ook niet klaar liggen dus ergens ging er iets mis denk ik. Maar goed, ik kon m'n medicijnen wel ophalen en had ook nog niet echt behoefte aan dat telefoontje dus van mij krijgen ze nog geen strafpunten :) 

ik moest het van de telefoniste nog wel even zeggen tijdens het consult want zij vond het wel heel kwalijk.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Swiper:

Ik heb mijn ogen ook uitgekeken in de kliniek en vond het allemaal wel grappig. Het was voor mij in ieder geval goed dat er zo luchtig gedaan werd, daardoor was ik zomaar op m'n gemak. 

De bh zit mij nu ook behoorlijk strak en knelde zelfs een beetje onder m'n arm. Ik zou het niet erg vinden als ze deze grootte aanhouden :wub: 

het gaat vandaag alweer een stuk beter dan vannacht dus emotioneel ben ik er alweer aardig bovenop gelukkig. Wat kan een mens zich ellendig voelen Hihi 

Ze hadden mijn recept zaterdag ook niet klaar liggen dus ergens ging er iets mis denk ik. Maar goed, ik kon m'n medicijnen wel ophalen en had ook nog niet echt behoefte aan dat telefoontje dus van mij krijgen ze nog geen strafpunten :) 

ik moest het van de telefoniste nog wel even zeggen tijdens het consult want zij vond het wel heel kwalijk.. 

Al dat gekakel daar van die meiden daar kon ik wel om lachen haha. 

Ik kan niet wachten tot ze gaan zakken en een beetje naar elkaar toe gaan, kan me niet snel genoeg gaan. :11:

Goed om te horen! Ja, bizar hé! 

Hmm, apart. Wel fijn dat je uiteindelijk wel die pijnstilling hebt kunnen krijgen natuurlijk. Hahah ik had het ook niet eens zo erg gevonden hoor, ik vind het alleen niet zo netjes van ze tegenover jou. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker hectisch inderdaad, de 1 erin de ander eruit. Een heuse tietenfabriek :61:

Wachten duurt lang he, maar ben blij dat ze nog dagelijks een beetje veranderen. Tot nu toe heeft iedereen hier gelijk gehad wat betreft de pijn en het veranderen dus ik wacht de rest ook maar rustig af. 

Wel mega veel zin om nieuwe kleren te shoppen :wub:

ze mogen van mij wel een paar tientjes terug storten voor het gemiste consult :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Swiper:

Lekker hectisch inderdaad, de 1 erin de ander eruit. Een heuse tietenfabriek :61:

Wachten duurt lang he, maar ben blij dat ze nog dagelijks een beetje veranderen. Tot nu toe heeft iedereen hier gelijk gehad wat betreft de pijn en het veranderen dus ik wacht de rest ook maar rustig af. 

Wel mega veel zin om nieuwe kleren te shoppen :wub:

ze mogen van mij wel een paar tientjes terug storten voor het gemiste consult :P 

Precies de goede omschrijving inderdaad hahaha!

Gisterenavond ineens zo'n pijn gehad aan mn linkerwond dus maar weer even pijnmedicatie genomen, was als de dood voor een infectie ofzo, maar gaat nu gelukkig weer beter. 

Jaa, kan niet wachten! Ook van die mooie topjes/shirts waar ik lekker mn nieuwe aanwinsten in kan laten zien, was ik altijd zo jaloers op hihi. En natuuurlijk BH's, ga me daar zo in uitleven :rolleyes:

Of een paar honderdjes :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn kan inderdaad zo weer erger zijn als de dag er voor <_< maar over het algemeen kloppen alle kwaaltjes wel en maken we ons teveel druk..

Oeh daar kan ik ook niet op wachten :wub: eindelijk in verhouding voelen en alles aan kunnen B)

een paar honderd zou wel goed voor m'n nieuwe garderobe zijn hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Swiper:

De pijn kan inderdaad zo weer erger zijn als de dag er voor <_< maar over het algemeen kloppen alle kwaaltjes wel en maken we ons teveel druk..

Oeh daar kan ik ook niet op wachten :wub: eindelijk in verhouding voelen en alles aan kunnen B)

een paar honderd zou wel goed voor m'n nieuwe garderobe zijn hahaha

Vooral in de avond pff. Jaa klopt, mijn moeder steekt mij een beetje aan met al dat angstige gedoe :4: Ben zelf vaak zo nuchter als wat hahaha.

Precies! :123:

Voor de mentale schade he, kan je het verdriet even wegshoppen :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.