Ga naar inhoud

roosYU : 15 oktober 2016 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, ik ben Roos en ben 18 jaar. Lange tijd zit ik er al over te denken om een borstvergroting te doen en ben er nu vrijwel zeker van dat ik het wil. Op dit moment heb ik een A cup en zou graag rond de C willen gaan zitten. Ik ben al een keer op consult geweest bij Velthuis kliniek (Dr. Mooijen) en dat trok me eigenlijk over de streep om het te doen, alleen ben ik er nog niet zeker van bij welke kliniek ik het nou wil laten doen want och, wat zijn het er veel. Op mijn lijstje staan nu Velthuis kliniek, kliniek Heyendael, kliniek Amstelveen en Kliniek Veldhoven. Iemand die ervaring heeft met een van deze klinieken en zo ja hoeveel cc/ voor of achter de spier laten plaatsen/ ronde of anatomische implantaten? Als er foto's zijn dan zijn die natuurlijk meer dan welkom! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi meid,

Wat fijn dat je nu achter je besluit staat om een borstvergroting te doen.

Het is idd lastig omdat er zoveel klinieken zijn. Je zou in de zoekbalk de namen van de klinieken in kunnen voeren en dan kan je wellicht informatie vinden over de meiden die er zijn geweest.

Ik ben zelf 12 juli geopereerd bij kliniek heyendeal en heb 345 c anatomische. Ik wou graag anatomische omdat ik het zo natuurlijk mogelijk eruit wou laten zien. 

Je kan op mijn naam klikken en mijn verslag even lezen. Ik ben heel erg tevreden. Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lotte90:

Hooi meid,

Wat fijn dat je nu achter je besluit staat om een borstvergroting te doen.

Het is idd lastig omdat er zoveel klinieken zijn. Je zou in de zoekbalk de namen van de klinieken in kunnen voeren en dan kan je wellicht informatie vinden over de meiden die er zijn geweest.

Ik ben zelf 12 juli geopereerd bij kliniek heyendeal en heb 345 c anatomische. Ik wou graag anatomische omdat ik het zo natuurlijk mogelijk eruit wou laten zien. 

Je kan op mijn naam klikken en mijn verslag even lezen. Ik ben heel erg tevreden. Succes x

Ga ik zeker even doen, alvast bedankt iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roos, wat fijn dat je de knoop doorgehakt hebt!

Ben je ook al bij de andere klinieken langs geweest? En heb je ook al boobies gezien van verschillende artsen?

Ikzelf ben ook via dr. Frans van Straten geopereerd op 11 juli. Ik kom van cup 70A met een lengte van 1,60 en gewicht van 59 kg. Ik heb 400cc ronde implantaten dual plane geplaatst. Ik heb in mijn topic van dag tot dag foto's, maar als je van het snelle kijken bent heb ik ook de weekcollages in mijn album staan.:P;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Fuchsbau:

Hoi Roos, wat fijn dat je de knoop doorgehakt hebt!

Ben je ook al bij de andere klinieken langs geweest? En heb je ook al boobies gezien van verschillende artsen?

Ikzelf ben ook via dr. Frans van Straten geopereerd op 11 juli. Ik kom van cup 70A met een lengte van 1,60 en gewicht van 59 kg. Ik heb 400cc ronde implantaten dual plane geplaatst. Ik heb in mijn topic van dag tot dag foto's, maar als je van het snelle kijken bent heb ik ook de weekcollages in mijn album staan.:P;) 

 

Jouw maten komen dicht bij mij in de buurt dus ik ga zeker even lezen wat jouw ervaring is/was en het resultaat bekijken dan natuurlijk :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roos,

Wat spannend allemaal zeg! Het is altijd moeilijk maar kijk veel foto's dan kom je er vanzelf achter wat je wilt. Ik zou niet zomaar een maat noemen want dan heb je ze achteraf misschien te klein. Ik heb nu een Volle C /kleine D op het oog. (In bh maat al een E)  

Ik kom van een 70AA en heb 390 cc anatomisch high profile voor de spier geplaatst gekregen.  Ben 1.68 lang en weeg 54 kg.

Je kunt al wat foto's bekijken maar nog niet alles. Als je wilt dat ik je toe voeg dan moet je me ff een een berichtje sturen. Veel succes met alle voorbereidingen. Liefs lovelife 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-8-2016 om 14:56 zei lovelife:

Hoi Roos,

Wat spannend allemaal zeg! Het is altijd moeilijk maar kijk veel foto's dan kom je er vanzelf achter wat je wilt. Ik zou niet zomaar een maat noemen want dan heb je ze achteraf misschien te klein. Ik heb nu een Volle C /kleine D op het oog. (In bh maat al een E)  

Ik kom van een 70AA en heb 390 cc anatomisch high profile voor de spier geplaatst gekregen.  Ben 1.68 lang en weeg 54 kg.

Je kunt al wat foto's bekijken maar nog niet alles. Als je wilt dat ik je toe voeg dan moet je me ff een een berichtje sturen. Veel succes met alle voorbereidingen. Liefs lovelife 

Ik zit nu inderdaad heeel veel foto's te kijken van verschillende borstvergrotingen wat heel goed helpt inderdaad.

Wist niet dat het zicht en de daadwerkelijke cupmaat zo kon verschillen, wel handig om te weten! Thanks daarvoor, ik dacht namelijk een cupmaat is gewoon een cupmaat haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-8-2016 om 15:24 zei Fuchsbau:

Wat @lovelife zegt is zeker een goede, ik zou ook geen maat noemen, maar lekker wat verschillende maten passen en vooral kijken wat mooi in verhouding staat met jouw lichaam en waar je je uiteraard het prettigst bij voelt. :) 

Passen gaat wel heel leuk/ spannend worden denk ik hihi. Hoop snel een afspraak te kunnen maken maar zit helaas nog met een druk schema van werk op dit moment en dan straks weer beginnen met school :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei roosYU:

Passen gaat wel heel leuk/ spannend worden denk ik hihi. Hoop snel een afspraak te kunnen maken maar zit helaas nog met een druk schema van werk op dit moment en dan straks weer beginnen met school :wacko:

Je gaat het leuk vinden, weet ik zeker, haha! Ik zou als je gaat ook lekker foto's laten maken van de passessie's kan je ze nog even in alle rust terug kijken en ondertussen glunderen, haha. 
 

Gaat snel hé, die vakanties... :P 

Wanneer moet je beginnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 

Hoe was je consult bij velthuis dan? heb je wel gepast en wat zei mooijen wat bij jou zou passen,

ik heb in sept daar een consult, maar ben ook aan het verdiepen in andere klinieken, is zo moeilijk.

maar ook de keuze die jij voor legt voor of achter de borstspier, zou ik ook nog niet weten..

xfem 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fuchsbau ik zit nu al met de BH van m'n zus (die dan wel weer is gezegend met grote boobies van zichzelf) en dan sokken er in proppen om te kijken hoe het staat hahaha, ziet er wel gek uit hoor dan :blush:

Jaa, al helemaal als je de hele vakantie werkt! Pff.. Maarja, die boobies komen er helaas niet vanzelf haha. 

De 29e van augustus moet ik weer beginnen, dus ik hoop eigenlijk dat ik één van de vakanties kan gebruiken om het dan te laten doen.

Helaas staan mijn moeder, zus en beste vriendin er (nog) niet achter ivm mijn leeftijd.. Maar ik weet gewoon dat er niks meer zal gaan veranderen aan mijn lichaam/borsten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei roosYU:

@Fuchsbau ik zit nu al met de BH van m'n zus (die dan wel weer is gezegend met grote boobies van zichzelf) en dan sokken er in proppen om te kijken hoe het staat hahaha, ziet er wel gek uit hoor dan :blush:

Jaa, al helemaal als je de hele vakantie werkt! Pff.. Maarja, die boobies komen er helaas niet vanzelf haha. 

De 29e van augustus moet ik weer beginnen, dus ik hoop eigenlijk dat ik één van de vakanties kan gebruiken om het dan te laten doen.

Helaas staan mijn moeder, zus en beste vriendin er (nog) niet achter ivm mijn leeftijd.. Maar ik weet gewoon dat er niks meer zal gaan veranderen aan mijn lichaam/borsten :(

Kan mij goed voorstellen dat je het zo doet hoor, je bent toch nieuwsgierig naar dat meer. 

Wat voor werk doe je? En komt vast goed, ik gok dat je er al lekker voor aan het sparen bent, voor je het weet heb je het bedrag bij elkaar. ;) 

Ik weet niet hoe je situatie verder is, maar zou wel aanraden om het in een wat langere vakantie te doen dan enkelt een week, als ik jou was. Ikzelf merkte toch wel echt zo'n 2 á 3 weken echt nodig te hebben met verschillende taken. Begin nu ook weer voor het eerst een beetje meer te durven met 25 dagen po. :P 

Wel balen dat ze er niet achterstaan, maar het is natuurlijk wel een grote ingreep. Kan mij ook zeker voorstellen dat je moeder het misschien ook wel een beetje eng vind, of valt dat wel mee? Mijn moeder gilde als eerst over lekkende implantaten, haha. Toen maar uitgelegd dat dat anno nu toch wel anders zit dan vroeger. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei fem4kids:

Hoi 

Hoe was je consult bij velthuis dan? heb je wel gepast en wat zei mooijen wat bij jou zou passen,

ik heb in sept daar een consult, maar ben ook aan het verdiepen in andere klinieken, is zo moeilijk.

maar ook de keuze die jij voor legt voor of achter de borstspier, zou ik ook nog niet weten..

xfem 

Hi Fem!

Consult beviel me wel, Mooijen kwam heel vriendelijk en professioneel over. Geeft ook wel echt goed advies wat bij je lichaam/wensen past. 

Dat heb ik dus ook, zoveel klinieken en zoveel mooie resultaten overal. Wil nog wel een aantal consulten aanvragen bij andere klinieken om foto's te bekijken en te informeren etc. 

Ja precies, ook daarin is nog zoveel keuze, als je dan al een kliniek hebt gekozen ook nog al die opties oftewel: luxeproblemen haha. Ben een enorme weegschaal daarin hoor, pff..

Ik wil dat het wel 'natuurlijk' oogt (op zekere hoogte dan natuurlijk want het blijft nep haha) maar ook weer niet te klein, wil wel echt resultaat zien. 

Dus keuzes, keuzes, keuzes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Fuchsbau:

Kan mij goed voorstellen dat je het zo doet hoor, je bent toch nieuwsgierig naar dat meer. 

Wat voor werk doe je? En komt vast goed, ik gok dat je er al lekker voor aan het sparen bent, voor je het weet heb je het bedrag bij elkaar. ;) 

Ik weet niet hoe je situatie verder is, maar zou wel aanraden om het in een wat langere vakantie te doen dan enkelt een week, als ik jou was. Ikzelf merkte toch wel echt zo'n 2 á 3 weken echt nodig te hebben met verschillende taken. Begin nu ook weer voor het eerst een beetje meer te durven met 25 dagen po. :P 

Wel balen dat ze er niet achterstaan, maar het is natuurlijk wel een grote ingreep. Kan mij ook zeker voorstellen dat je moeder het misschien ook wel een beetje eng vind, of valt dat wel mee? Mijn moeder gilde als eerst over lekkende implantaten, haha. Toen maar uitgelegd dat dat anno nu toch wel anders zit dan vroeger. :P 

Ik werk op dit moment in een callcenter, dus niet bepaald actief werk haha. Heb het bedrag al bijna bij elkaar dus dat is al heel fijn! 

Hmm, dat is wel handig advies want het blijft toch wel een zware operatie natuurlijk.. Ben van mezelf best wel actief dus dat gaat nog wel pittig worden dan. Jeetje 25 dagen alweer! Nog steeds blij mee? En verloopt het herstel ook een beetje soepel? Veel pijn gehad?

Jaa, mijn moeder dus ook over de lekkende implantaten hahaha! Daarnaast dat je in een gezond lichaam niet moet snijden en al dat soort overbezorgdheid. Weet heus wel dat ze het goed bedoelen maarja ik blijf bij mijn keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei roosYU:

Ik werk op dit moment in een callcenter, dus niet bepaald actief werk haha. Heb het bedrag al bijna bij elkaar dus dat is al heel fijn! 

Hmm, dat is wel handig advies want het blijft toch wel een zware operatie natuurlijk.. Ben van mezelf best wel actief dus dat gaat nog wel pittig worden dan. Jeetje 25 dagen alweer! Nog steeds blij mee? En verloopt het herstel ook een beetje soepel? Veel pijn gehad?

Jaa, mijn moeder dus ook over de lekkende implantaten hahaha! Daarnaast dat je in een gezond lichaam niet moet snijden en al dat soort overbezorgdheid. Weet heus wel dat ze het goed bedoelen maarja ik blijf bij mijn keuze

Werk is werk toch? :P Ik ben caissiere, ook niet zo denderend hoor. 

Ik vlieg ook altijd allerlei kanten op, maar hier wilde ik toch wel even de tijd voor nemen om meerdere redenen : gezondheid, het risico op complicaties zoveel mogelijk beperken, herstelperiode en vóóral het kost zoveel geld dus waarom zo gehaast doen? Is zo zonde als alles dan weer opnieuw moet, dan zit je ook weer met de herstelperiode en kosten.:12:

Het verschilt natuurlijk per persoon hoe snel je hersteld, maar ik had een heel lijstje aan dingen die ik niet mocht doen. En ik kon onderhand mijn eigen lijstje opsommen met wat ik niet zelf kon doen. Ik heb gevochten met zeeppompjes, als het moest kon ik nog niet eens een deuk in een pakje boter slaan. :P 

Mijn herstel gaat goed hoor, alleen de eerste vier dagen best wel pijn (lees: enorm veel pijn), maar again, dat verschilt per persoon en de manier van plaatsing ook. Ik heb dual-plane. Nu is het vooral niet te veel willen doen, als ik dat doe kan ik een zeurderige borst krijgen (steken). 

Ik denk ook niet dat je keuze moet veranderen als je hier volledig in staat. Ik vind het argument van in een gezond lichaam snijden zulke onzin. Natuurlijk het zou fijner zijn als het niet hoefde, maar ik stel mijn geestelijke gezondheid ook erg op prijs. Dan is voor mij toch de overweging snel gemaakt. -_-

Misschien dat als het allemaal op gang komt je moeder ook een beetje bijdraait. Jij zal dan tegen die tijd ook weer veel meer weten en misschien wat kunnen uitleggen. Dat werkte bij mij wel, tenminste. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Fuchsbau:

Werk is werk toch? :P Ik ben caissiere, ook niet zo denderend hoor. 

Ik vlieg ook altijd allerlei kanten op, maar hier wilde ik toch wel even de tijd voor nemen om meerdere redenen : gezondheid, het risico op complicaties zoveel mogelijk beperken, herstelperiode en vóóral het kost zoveel geld dus waarom zo gehaast doen? Is zo zonde als alles dan weer opnieuw moet, dan zit je ook weer met de herstelperiode en kosten.:12:

Het verschilt natuurlijk per persoon hoe snel je hersteld, maar ik had een heel lijstje aan dingen die ik niet mocht doen. En ik kon onderhand mijn eigen lijstje opsommen met wat ik niet zelf kon doen. Ik heb gevochten met zeeppompjes, als het moest kon ik nog niet eens een deuk in een pakje boter slaan. :P 

Mijn herstel gaat goed hoor, alleen de eerste vier dagen best wel pijn (lees: enorm veel pijn), maar again, dat verschilt per persoon en de manier van plaatsing ook. Ik heb dual-plane. Nu is het vooral niet te veel willen doen, als ik dat doe kan ik een zeurderige borst krijgen (steken). 

Ik denk ook niet dat je keuze moet veranderen als je hier volledig in staat. Ik vind het argument van in een gezond lichaam snijden zulke onzin. Natuurlijk het zou fijner zijn als het niet hoefde, maar ik stel mijn geestelijke gezondheid ook erg op prijs. Dan is voor mij toch de overweging snel gemaakt. -_-

Misschien dat als het allemaal op gang komt je moeder ook een beetje bijdraait. Jij zal dan tegen die tijd ook weer veel meer weten en misschien wat kunnen uitleggen. Dat werkte bij mij wel, tenminste. :P 

Dat is waar, en dan hopen dat ik zoveel mogelijk in de watten gelegd zal worden daarna hahaha :P Zou meer dan zonde zijn natuurlijk als ik niet genoeg rust zal nemen en het dan alsnog verkeerd gaat of het resultaat verpest. En ach die paar daagjes/paar weken die ik rustig aan moet kan opzich ook geen kwaad, is juist misschien wel goed voor me haha :rolleyes:

Goed om te horen dat het nu wel wat beter gaat dan. Blijft toch wel een ingrijpende operatie, vooral bij dual plane natuurlijk. Maar hé, die pijn (voor even) is het vast en zeker waard geweest! Zal waarschijnlijk met die vreselijke pijn wel even anders gevoeld hebben, lees: waaar ben ik aan begonnen haha

Klopt, dat vind ik dus ook. (Gelukkig) zullen zij nooit snappen hoe het is om kleine borsten te hebben en wat voor gevoel het met zich mee kan brengen. 

Ik denk als ze me zo gelukkig zal zien en de operatie goed is verlopen dat ze dan wel bij zal draaien inderdaad, hoop ik dan haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei roosYU:

Dat is waar, en dan hopen dat ik zoveel mogelijk in de watten gelegd zal worden daarna hahaha :P Zou meer dan zonde zijn natuurlijk als ik niet genoeg rust zal nemen en het dan alsnog verkeerd gaat of het resultaat verpest. En ach die paar daagjes/paar weken die ik rustig aan moet kan opzich ook geen kwaad, is juist misschien wel goed voor me haha :rolleyes:

Goed om te horen dat het nu wel wat beter gaat dan. Blijft toch wel een ingrijpende operatie, vooral bij dual plane natuurlijk. Maar hé, die pijn (voor even) is het vast en zeker waard geweest! Zal waarschijnlijk met die vreselijke pijn wel even anders gevoeld hebben, lees: waaar ben ik aan begonnen haha

Klopt, dat vind ik dus ook. (Gelukkig) zullen zij nooit snappen hoe het is om kleine borsten te hebben en wat voor gevoel het met zich mee kan brengen. 

Ik denk als ze me zo gelukkig zal zien en de operatie goed is verlopen dat ze dan wel bij zal draaien inderdaad, hoop ik dan haha!

Dat is ook wel handig ja, haha. Een beetje hulp met sommige dingen. Gewoon proberen wat bezigheidstherapie te regelen, Netflix, boeken, vanalles wat je leuk vind om te doen. :P Ik merkte wel dat ik nu ik even rustig moest doen het ook wat rustiger werd in mijn hoofd hoor, dat was wel erg fijn. :) 

Absoluut, ik denk dat er best wel wat het fysieke/mentale onderschatten. Máár, wat jij ook net zegt, de pijn is het absoluut waard geweest (ook al voelen ze nog een beetje alien aan :75:). 

Ik denk dat veel mensen (vooral wat oudere generaties) het niet begrijpen dat je zo kan zitten met onzerkheden over je borsten. Best jammer, maar is niet anders. Ik ben ervan overtuigd dat je je eigen geluk moet maken. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
16 minuten geleden zei Desert-Rose:

@roosYU

He meis, 

Ik zie toevallig net in een ander topic dat je een datum hebt, dus ik heb gelijk je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, in dit topic kun je nu verder al je updates, vragen en dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten als je dat leuk vind.

Nu lekker aftellen.

xx

Bedankt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@roosYU Ik ben 2 dagen geleden geopereerd door dr. Moojen en ben daar zeer tevreden over. Ik was bang dat het te groot zou worden maar heb haar uiteindelijk volledig vertrouwd op wat zij vond dat bij mijn lichaam past. Ik ben 1,66m en 56 kilo en heb 375cc anatomisch dual plane laten plaatsen. Wat adviseerde dr. Moojen jou?

Succes met het maken van je beslissing! 

Liefs M

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Welkomborsten Succes met het herstel dan! Ik hoorde van haar dat ze een speciaal herstelprogamma heeft voor een dual plane plaatsing, heb jij daar nou veel profijt van al qua herstel/pijn? Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om niet naar Velthuis kliniek te gaan want het was voor mij echt te duur. Nu heb ik dus mijn operatie staan 15okt. bij kliniek Amstelveen waar ik ook veel mooie resultaten heb gezien, nog 2 weekjes met spanning wachten hihi. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Jaja, afgelopen zaterdag 15 oktober was het zo ver: boobie dag! De avond ervoor was ik heel nerveus maar toen de dag eenmaal zelf aangebroken was was ik (heel vreemd) totaal niet nerveus, had er zelfs wel heel erg zin in. Eenmaal uit de OK en 'wakker' natuurlijk gauw even spieken, en WAUW wat een verandering. Nu op dag 5 gestopt met de pijnstillers want veel pijn valt er niet meer te stillen. Wel enorm opgezwollen, zowel mn buik als borsten (wat soms wel een benauwd gevoel geeft). Iemand toevallig tips daarvoor? Morgen rustig aan dingetjes voor school oppakken/schoolwerk maken op de laptop en wil eigenlijk proberen om even een frisse neus te halen, mits dat gaat natuurlijk. Foto's zullen volgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei SanneB32:

Wat een spannende dag zal het geweest zijn! Nu hopen op een voorspoedig herstel, en genieten van je nieuwe boobies :D

Jaa precies! En dat ze snel wat natuurlijker zullen ogen ipv 2 van die ronde schijven haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.