Lisaah

Hydrogel (bijv. Monobloc) of Cohesief (bijv. Mc Ghan 410)

Recommended Posts

Goed om te weten een prothese scheurt niet zomaar hoor, zelfs niet tijdens een ongeluk.

Kan een druk hebben van 800 kilo.

Waarom denk je dat ze vaak levenslange garantie geven op stukkende protheses..dat marketingspraatje verkoopt super, maar stuk gaan ze bijna nooit..

Ze kunnen wat leger zijn na bijvoorbeeld 10 jaar (slijtage of zweten) maar dat zit niet bij de garantie ze zijn immers niet stuk

McGhan en Mentor zijn de enigste siliconen protheses in Amerika die gebruikt mogen worden.

Dat geeft aan in een schadeclaimgevoelig land hoe betrouwbaar deze protheses zijn.

Ze noemen zich zelf de mercedes en zelf rolls roys van de protheses

Je moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt.

Monoblock is in ieder geval 1000 x beter dan gewone zoutwater protheses

Dat is zeker een heel verschil!

Nou is het zo dat er klinieken zijn die enkel met 1 soort prothese werken enkel anatomisch of enkel rond.

Of die enkel achter de spier werken en nooit voor de spier..

De vraag is wil je zelf anatomisch protheses?

Als ik jou borst zie zijn ze nu al prachtig trouwens!

450cc lijkt mij flink veel in jou fijne borst.

Maar goed mischien wil je ook wel een flinke vergroting?

Hadden ze trouwens dual plane geadviseerd?

Welke pc/klinieken ben je eigenlijk geweest als ik vragen mag?

Hey Lisaah,

ik had die hydrogel prothese en na 7 jaar inderdaad lek, gelukkig is ze bij mij slechts leeggelopen en geen zwelling gehad. Was wel heel content van de protheses en bijna geen rimpelvorming, enkel voelbaar aan de onderkant maar zeker niet storend hoor. Nu heb ik toch gekozen voor siliconegel, wil namelijk niet om de 7j onder het mes, maar ja je weet natuurlijk nooit hé. Ik kreeg wel mijn prothese en operatie gewoon vergoed, had 10j garantie op lekkage!

Veel succes met je keuze.

Hoe lang duurde het eigenlijk dat je weer geopereerd werd?

Kan me voorstellen dat je niet heel lang met 2 ongelijke borten wilt lopen?

Hoi Morgan, gelukkig dat het bij jou toch goed gegaan is, ondanks het lekken na 7 jaar. En dan heb je dus toch voor siliconen gekozen. Dat zet mij weer tot nadenken...

En ja Butterfly, ik vind de vorm van mijn borsten heel mooi, maar op de foto met truitje lijken ze wel echt groter dan ze in werkelijkheid zijn. (ik heb de foto gisteren aan een vriendin laten zien en zij beaamde dit :-)

Maar nu ik weet dat een bv je borsten qua vorm niet veranderen, maar alleen qua grootte, ben ik overstag gegaan om het toch te laten uitvoeren. Ik heb een echte haat-liefde verhouding met ze... Stiekem vind ik ze prachtig, maar ze mogen wel iets meer 'aanwezig' zijn

12 aug ga ik naar een 3e pc voor nieuw advies in Den Haag,ik ben reeds in Oisterwijk (Janssen) en in een ziekenhuis in Breda (Kolkman) geweest. Reden voor deze twee is omdat ik via via over deze heren geadviseerd ben.

ps. Mijn 3e bezoek wordt bij Medisch Centrum Scheveningen (pc: Stevens)

Ja ik zie wel dat ze klein zijn hoor

Maar NA een bv worden deze dan ook prachtig

Hoi Butterfly,

nu pas je reactie gelezen!

Inmiddels is het NA de BV en zijn mijn borsten veel groter dan voorheen!

Ik ben er superblij mee. Al zou een vreemde ze misschien nog steeds 'klein' noemen, ik vind het geweldig dat de vrouwelijke zichtbare rondingen inmiddels bij mij horen en niet meer de vullingen zijn die mij zo in de weg zaten en tegelijktijd onmisbaar waren als ik ze niet in had...

Liefs,

Lisa