Ga naar inhoud

Halloo iedereen


Wensboob

Aanbevolen berichten

Ik ben Denise, 28 jaar en ik heb na de geboorte van mijn dochter voor mezelf de knoop doorgehakt; het is tijd voor 'andere' boobies.

Ik ben 1.66 lang, weeg 71 kilo en heb eigenlijk altijd veel te kleine borsten gehad met ook nog eens een aanzienlijk verschil met links en rechts. Iets waar ik me dus altijd voor heb geschaamd en wat zeker afdoet aan het gevoel van 'vrouwelijkheid'. 

Zelfs borstvoeding ging zeer moeizaam, omdat de rechterborst nagenoeg geen klierweefsel heeft. Dus buiten het feit om dat aanhappen met zo een kleine borst heel lastig ging, kwam er ook nauwelijks melk uit. 

Mijn dochter is nu 3 maanden oud en ik ben mezelf rustig aan, aan het oriënteren betreft de mogelijkheden. Zodoende kwam ik op dit forum terecht :D. 

 

Groetjes!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Welkom en wat goed dat je heel rustig aan informatie aan het verzamelen bent, en inderdaad, hier op het forum is zeker genoeg te vinden, via de zoekbalk kun je ook op pc of kliniek zoeken, en verder staat er in de categorie: operatie verslagen borstvergrotingen ook heel veel informatie.

Zo is het ook dat je eerst moet ontzwangeren voordat de meeste pc's aan een bv gaan beginnen, en over het algemeen staat daar 6 maanden voor.

Heb je al enigszins een idee/voorkeur voor een bepaalde pc?

Kijk lekker rond hier, en heb je vragen, just shoot.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Denise, fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en straks mooie boobies hebt. Zal nog even overheen gaan maar dat is inderdaad een mooie gelegenheid om alles goed uit te zoeken en van je dochter te genieten. Als ze 6 maanden is tegen de tijd dat je geopereerd mag worden, kan ze nog niet lopen en hoef je er nog niet achteraan te rennen maar hoor wel van meiden dat het lastig is dat je je kindje ook een tijdje niet kunt tillen. Ook daar misschien goed in informeren hoe anderen dat doen en je partner misschien ook vrij laten nemen tegen die tijd. Heel veel succes met alles uitzoeken meid. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.