Ga naar inhoud

voorstellen


boobiesx

Aanbevolen berichten

Hallo dames! J

Ik zou me even voorstellen! Ik ben 23 jaar en ik onderga binnenkorteen borstvergroting… spannend!! Ik heb last van asymmetrische borsten en daarnaast ben ik de afgelopen jaren veel afgevallen, waardoor mijn borsten van een flinke E/F cup naar een B cup zijn gegaan.  Ik heb inmiddels al twee consulten gehad; bij dr. Straten en bij dr. Nio. Beide artsen zeiden precies hetzelfde. Uiteindelijk heb ik gekozen voor dr. Straten, omdat ik daar toch een beter gevoel bij heb. Nu moet ik alleen nog kiezen hoeveel jaar nazorg ik wil en hoeveel CC ik wil. Ik twijfel tussen de 1 en 3 jaar nazorg. Het verschil in bedrag is ongeveer 300 euro. Heeft iemand hier tips voor of ervaring mee? Daarnaast twijfel ik enorm over het aantal CC! In mijn kleinere borst komt 50CC extra, om de asymmetrie te verminderen. Nou gaf dr. Straten aan dat 375CC en 325CC mooi zou zijn en dat dit er natuurlijk uit zou komen te zien. Daarna ben ik op consult geweest bij dr. Nio en hij adviseerde mij om 500CC en 450CC te nemen, omdat dan het verschil tussen beide borsten minder zou opvallen! Hij zei dat hoe meer CC je neemt, des te minder de asymmetrie opvalt! Binnenkort ga ik nog een keer extra passen. Ik ben bang dat 375CC-325CC te weinig is, vooral omdat ik graag zo min mogelijk asymmetrie wil! Maar ik ben ook bang dat 500CC-450CC te groot gaat worden…. Heeft iemand hier ook ervaring mee of tips voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, welkom,

Het ligt er helemaal aan hoeveel verschil er tussen je borsten zit, maar heel vaak zie je toch wel dat het inderdaad over het algemeen word opgeheven door een verschil van 50 a 60 cc ( ligt ook aan de protheses die je krijgt) 

Beide pc's staan hier goed bekend, maar het gaat er tenslotte om bij welke arts jij je het best op je gemak voelt.

Ik zou zeker nog eens gaan passen, en dan eens kijken met grotere protheses,het hangt er natuurlijk ook helemaal vanaf wat voor cup jij in gedachte hebt waar je op uit wilt gaan komen, en daar komt bij dat protheses borsten altijd kleiner ogen.

Neem voorbeeld foto's mee, want dat kan ook echt helpen bij je keuze,ook leert de praktijk dat er heel veel dames achteraf zeggen, had ik maar iets groter genomen,dat is dus echt een reden om er goed over na te denken,want het went heel snel.

Wat betreft de nazorg,heel vaak word er toch gekozen voor 3 jaar,juist omdat het in bedrag niet zo heel veel duurder is,er zijn ook een aantal topics over, dus je kunt altijd nog iets meer info daarover op zoeken.

Kijk verder lekker rond hier, via de zoekbalk kun je ook heel veel info vinden, en heb je nog meer vragen, kun je deze gewoon hier in je topic stellen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.