Ga naar inhoud

foto bilvergroting


Aanbevolen berichten

Jee Pat, jij durft zeg! Ik ben hier nieuw, en ik lees net wat je allemaal hebt laten doen. Zelf zou ik het niet aandurven, het zou financieel en praktisch ook helemaal niet kunnen, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar de resultaten van je operaties. Je borsten heb ik al bekeken en ik vind ze heel erg mooi geworden. Ik denk dat je wel opvalt!

Lang geleden kwam ik in Den Haag een vrouw tegen en we raakten aan de praat over borstcorrecties. Ze vertelde me wat ze allemaal had laten doen, ik vertelde haar dat ik mijn borsten wat groter zou willen en ze adviseerde me: "Jij kunt het beste naar het Vlietlandziekenhuis gaan, daar doen ze het heel erg goed. Ik moet wel naar allerlei klinieken, want ik wil het extreem, en dat weigeren ze in het ziekenhuis."

Ze had ook in haar gezicht correcties laten uitvoeren en ze zag er geweldig uit!!

Jaren later heb ik me in Belgie laten opereren.

Het leuke is dat ik me haar, nu ik mijn borstprothesen verwijderd/vervangen wil zien, weer herinner. Ik heb dan ook contact opgenomen met het Vlietland.

Misschien was jij die mooie dame wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb een bilvergroting (BBL) eigen vet gedaan eind januari!!!

Mijn rug liep als een plank over in mijn bil, geen verschil.

Ik heb nu geen grote ass hoor, eingelijk vind ik het nog niet rond genoeg.....

Heeft iemand dit ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.