Ga naar inhoud

foto bilvergroting


Aanbevolen berichten

Zou niks voor mij zijn, ben zo een slons in houding!

Hoe zit het met wissel?

Vraag me eigenlijk af misschien heel dom :blush: Maar als alleen de bovenste twee kwadranten opgevult kunnen worden geeft dat dan geen raar zicht alsje poep plat is van onderen. Snap niet hoe ze de bolling in onderste twee kwadranten geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Het zijn zelfde soort cohesieve siliconen protheses als bij een bv dus ze zullen ook wel na een X aantal jaar vervangen moeten worden.

Je hele bil wordt super rond, daar hoef je je geen zorgen om te maken ;)

Wel kan je zelf de grote bepalen (te groot kan je randen voelen etc)

En de vorm rond en anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk ook dat de herstel best heel pijnlijk is

vooral als je er soms wel op moet zitten moe er niet aan denken om dan meteen op je billen te gaan zitten

en hoe ga je dat doen doen als je terug na huis moet ga je op je buik liggen in de auto?

neej mij lijkt het niks

heb al genoeg bil

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha liggen in de auto,hihi rebecca :152:

als de gordel maar ana is,mag dat he hahah zie het al voor me

ja dat herstel zie ik ook tegenop en bang dat het na aantal jaar uit zijn fatsoen raakt hahahahah

maar een bwc zie ik ook tegenop man,brrr maar toch ga ik de planning maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bilinplantaten in je boobs kan dat ook? haha,dan heb je pas grote,lol :1bouncingboobs:

nee maar sjees hey,dat herstel lijkt me echt eng zeg,je kan echt niet meer zitten dan denk in t begin..hoop niet dat t net als dual plane is hahaha..straks moet je alles staand doen Moon.. nix nie liggen meer,lol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik pies hier in mijn broek!

Geweldig!!!!!!!

Dikbilkoe.

Hoe noemen ze die in België? Dikpoepkoe??????

Ik dank god op mijn blote kontje dat ie door t sporten nog altijd rond is. Zoals een Surinaamse kennis vroeger altijd zei, je hebt een goede kont voor een slanke blanke ;)

Moet er niet aan denken dat er implantaten in moeten. Ik denk namelijk dat ik dan bij zitten helemaal dingen afknel.

Als ik nu verkeerd lig op mijn buik word ik vaak wakker met een arm die helemaal slaapt.

Ik denk wel eens dat dat door de prothese komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man, man, man!! Zo lachen zeg met die foto's van Coco! Vindt die dat nu zelf nog sexy?? Ik maar zagen en klagen dat mijn kont te dik en te rond is! Mag eigenlijk nog niet klagen zegt mijn vriend maar ja, vrouwen eh ;) Liever dan toch een plattere kont dan zo een gelijk die Coco :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Je heb ook al een enige lange tijd een methode dat ze bv omdat je een dikke buik heb of vet op de onderrug en dat ze de vet uitzuigen en in je bil plaatsen en het is je eigen lichaamsvet wat zich niet zal afstoten en het zal beter en veel mooier vormen

dikke billen vind ik wel mooi hoor kijk maar naar JLO shakira beyonce kim kardishan etc etc prachtige vormen hebben ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hey meiden! Long time! Ja, voor die laatste (Brazilian but lift) ga ik dus 13 december aanstaande. Ik laat vet weg halen van m'n onderbuik bovenbenen binnen en buiten, onderrug en heupen. Ernalaat ik er m'n billen mee opvullen en mogelijk nog iets in m'n gezicht of handen. Spannend! Ik heb er zin in! Zodra ik ben geweest, heb ik weer meer tijd en zal me weer eens wat vaker laten zien op het forum... haha... de meesten kennen me niet meer en wie wel zullen misschien niet mee lezen in dit topic. Maar t is een begin na al die jaren alweer. Gewoon eens online te zijn. Greetz, P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

Welcome back girl!!! Wow wat spannend zeg!!! En waar ga je dit laten doen, ook bij Bruno, of toch iets dichter bij huis? Nou ik volg hier mee hoor, wil wel weten hoe het je vergaat! Veel succes alvast!!!

Liefs, Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje! Wat leuk! Haha... Het kan dus toch?! Na al die tijd. Leuk je hier weer te ontmoeten! Ja, t s zeker spannend! Nope, niet bij Bruno al was hij misschien mijn eerste keus, hij zit helemaal in Gent. Ik ga nu iets dichterbij in Beveren bij dr. Bert Oelbrandt. Bij hem heb ik vorig jaar mijn eerste botox en filler spuitjes gehaald voor mijn gezicht en hij heeft vorig jaar een ooglidcorrectie bij me gedaan. Is heel mooi geworden. Maar goed, Beveren is dchterbij dn Gent. Vandaar eigenlijk. Hou je op de hoogte girl! Binnenkort maar weer eens foto's plaatsen. Ook van m'n boobs misschien. Zijn al veranderd. Maar ben er nog altijd blij mee. Jij? Ook lang modje geweest hier las ik? Leuk! Tot snel lieverdje, P. XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja ik kom hier nog regelmatig eens piepen haha, en was blij jou nog eens terug te zien! :D

Logisch dat je toch iets dichter bij huis gaat kijken nu, zeker als je zoiets als botox en fillers doet, wat toch regelmatig opnieuw moet (ik ga bij Bruno voor de botox, heb er hier ook een topicje over). En idd als je al je ooglidcorrectie ook hebt laten doen daar en 't is mooi geworden waarom dan ook niet de rest, gelijk heb je meid!

Leuk nog eens nieuwe foto's van je boobs, ja ben er ook nog steeds heel blij mee, heb ze ook al bijna 3 jaar binnenkort! Ja ben hier 2 jaar modje geweest, maar nu kom ik zo nog eens langs, zonder 'werkverplichting' hihi

Tot snel weer, knuffie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh stoer!!!!

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat ( ik geloof je op je woord, alhoewel dit ook stiekem een verzoek is om foto;s tegen die tijd hahahaahahah) :35:

Het is dat ik geen geldboompje heb maar ik zou het zó willen doen als iemand het me aanbood ;)

Bestaat er geen site als Myfreebuttimplants :P :P

Zullen we een operatieverslagje aanmaken voor je?? Misschien wel leuk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoe Pat is het met de bums ;) is het allemaal doorgegaan,en het belangrijkste : Ben je tevreden?

Ik kwam een foto tegen, ik dacht "hey.... forummateriaal" ;)

Ik zag jou al een opmerking maken Vlinder over Dual Plane... hahaha

buttock_implant_placements.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.