Ga naar inhoud

Yelloweyes : 28 november 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Goedeavond dames,

na veel lezen op het forum me eigen nu toch maar aangemeld. Sinds deze week de knoop doorgehakt om voor een bv te gaan, na 2 kids en 1 daarvan borstvoeding is het niet echt meer om nou te zeggen wat mooi. Ik ben me nu nog aan het orienteren en heb me eigen aangemeld voor een consult bij breast clinic belgie en kliniek heyendael. 

Bedankt dat ik hier mag meelezen en praten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo,

 

Mijn beslissing is genomen. Op 28 november krijg ik nieuwe borsten van Van Der Weij in de Boerhaave kliniek. Ik krijg 300cc anatomisch mentor 331 voor de spier. Ik kom van maat 75/80a. Was er helemaal blij mee met passen maar nu bij thuiskomst slaan de twijfels toe of het toch niet veelste groot gaat worden. Ik ben maar 1m55 en 50kg. Ik wil graag een natuurlijke look, van der weij zei dat dit echt het mooiste was.Vind het allemaal erg spannend. Groetjes Yelloweyes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo meiden,

ook al ben ik niet een actieve schrijver(wel lezer) vind ik het wel zo netjes om even te laten weten hoe het allemaal verlopen is. Vanmorgen 9 uur melden, we waren iets vertraagd maar we werden desondanks netjes en rustig opgevangen. 2 papieren in moeten vullen en toen werd ik opgehaald door een zuster om naar de kamer te gaan om, om te kleden. Dr van der weij is geweest om een mooie tekening te maken en daarna de anesthesist om nog even longen te luisteren en papieren door te nemen. Daarna mocht ik meelopen naar de operatiekamer en daar begon het. Het is een fijn team van mensen die me wisten gerust te stellen. Van dat alles achter de rug was ben ik even deeltje kwijt ik weet pas weer dat ik op de kamer lag waar ik al op zat volgens mijn man toen hij binnenkwam(ook dit ben ik kwijt hihi).Om 1 uur mocht ik naar huis na eten drinken en plassen  ennnn ze vroegen nadrukkelijk meerdere malen of ik mezelf goed genoeg voelde om naar huis te gaan. Helemaal geen gepush! Nu thuis in me bedje. Wel wat pijn maar meer ook branderig trekkerig en stekerig. Ik zal zien wat de komende dagen brengt.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees even mee hoor! Wat fijn dat alles zo goed verlopen is! Hoop dat de pijn meevalt.. Vind het heel fijn om verhalen te lezen van vrouwen die door dezelfde arts zijn geopereerd.

Ik word zelf 29 December door dr van der Weij geopereerd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2016 om 14:44 zei debster28:

Ik lees even mee hoor! Wat fijn dat alles zo goed verlopen is! Hoop dat de pijn meevalt.. Vind het heel fijn om verhalen te lezen van vrouwen die door dezelfde arts zijn geopereerd.

Ik word zelf 29 December door dr van der Weij geopereerd.

 

29 december schiet ook al op :-). Ik heb het allemaal hartstikke fijn ervaren de dag van de operatie, lieve mensen daar. Pijn na de operatie en dagen erna tot vandaag is goed houdbaar maar ik slik wel netjes paracetamol om de 6 uur. Slapen daarin tegen is voor mij een ramp en heb de eerste 2 dagen daar echt ook een stijve rug van gekregen , wist me geen houding meer maar ook dat gaat steeds beter.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7 september 2016 om 16:33 zei Yelloweyes:

Hallo,

 

Mijn beslissing is genomen. Op 28 november krijg ik nieuwe borsten van Van Der Weij in de Boerhaave kliniek. Ik krijg 300cc anatomisch mentor 331 voor de spier. Ik kom van maat 75/80a. Was er helemaal blij mee met passen maar nu bij thuiskomst slaan de twijfels toe of het toch niet veelste groot gaat worden. Ik ben maar 1m55 en 50kg. Ik wil graag een natuurlijke look, van der weij zei dat dit echt het mooiste was.Vind het allemaal erg spannend. Groetjes Yelloweyes

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-12-2016 om 12:56 zei Yelloweyes:

29 december schiet ook al op :-). Ik heb het allemaal hartstikke fijn ervaren de dag van de operatie, lieve mensen daar. Pijn na de operatie en dagen erna tot vandaag is goed houdbaar maar ik slik wel netjes paracetamol om de 6 uur. Slapen daarin tegen is voor mij een ramp en heb de eerste 2 dagen daar echt ook een stijve rug van gekregen , wist me geen houding meer maar ook dat gaat steeds beter.. 

 

Wat fijn om te horen dat je alles zo fijn hebt ervaren! Ja slapen zal voor mij ook nog wel een dingetje worden :wacko:, ik slaap altijd op mijn zij.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-12-2016 om 19:40 zei RVtje:

Gefeliciteerd met je borsten! Wanneer mag en kun je weer gaan tillen (kind optillen oid) na een plaatsing voor de spier? Is je huid erg gespannen een paar dagen later? En moet je ook een bepaalde tijd op je rug slapen?

Hoi RVtje,

 

wat de leefregels zijn is per pc verschillend, alleen heeft van der Weij mij gezegd dat ik met 2 weken mijn zoontje 8kg weer mag tillen. Zelf ben ik hier wat voorzichter in, wat niet hoeft ga ik zeker niet doen. Mijn borsten waren en zijn nog erg gespannnen en moeten nog flink zakken. Ook slaap ik nog op me rug, ik moet er niet aan denken om nu al op mijn zij te liggen ook al zou ik dat heel graag willen:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groot gelijk, als het niet hoeft zou ik het ook zeker niet doen. Maar volgens mij ben je als moeder zo gewend om even dit of even dat te doen dat je je snel vergist en je grens over gaat.

Ik ben gelukkig een rug-slaper maar lijkt me erg vervelend om 5x per nacht wakker te worden omdat je toch automatisch op je zij draait..

Kun je, ondanks dat ze nog moeten zakken, al met een trots gevoel in de spiegel kijken? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei RVtje:

Groot gelijk, als het niet hoeft zou ik het ook zeker niet doen. Maar volgens mij ben je als moeder zo gewend om even dit of even dat te doen dat je je snel vergist en je grens over gaat.

Ik ben gelukkig een rug-slaper maar lijkt me erg vervelend om 5x per nacht wakker te worden omdat je toch automatisch op je zij draait..

Kun je, ondanks dat ze nog moeten zakken, al met een trots gevoel in de spiegel kijken? :)

@RVtje het op je rug slapen is straks denk ik wel in je voordeel. Ik heb echt zo spierpijn hiervan gehad:wacko:. En het gevoel over mijn borsten gaat van onzeker naar trots. . Zo vind ik ze prachtig en als ik dan weer foto s zie van meiden waarvan ze er "gelijk" prachtig uitzien word ik wel wat verdrietig want tja welke vrouw wilt nu niet dat ze er gelijk prachtig uitzien:P. Soms vergeet ik ook gewoon dat het pas zo kort na operatie is omdat ik zo weinig last ervan heb.. dus gedulddddd:D.

 

Had jij nu ondertussen al afspraak staan bij een pc ter orientatie? Sorry als ik daar overheen gelezen heb:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei RVtje:

Wat fijn dat je met trots ernaar kunt kijken! Dat zou ik ook wel willen! En ze worden de komende maanden alleen nog maar mooier toch!

Nee nog niet, moet nog steeds bellen, best een grote stap :P

@RVtje dat is ook best een grote stap. Nou gewoon hier lekker meelezen en orienteren. Zodra jij er klaar voor bent kan je afspraken gaan maken bij diegene die voor jou het best voelen. Grf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi, ik lees ook even mee. Mijn datum is 13 januari bij Van der Weij en ik krijg ook 300 anatomisch voor de spier. Ben heel benieuwd hoe het nu met jou gaat en of je tevreden/blij met het resultaat bent?

En heb je misschien foto's? 

x Maudje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Maudje:

Hi, ik lees ook even mee. Mijn datum is 13 januari bij Van der Weij en ik krijg ook 300 anatomisch voor de spier. Ben heel benieuwd hoe het nu met jou gaat en of je tevreden/blij met het resultaat bent?

En heb je misschien foto's? 

x Maudje 

Goedemoren @Maudje,

13 Januari schiet ook al op, spannend:). Met mij gaat alles redelijk, ik heb best nog wel wat last en zeker van mijn linker borst. Wat het gevoel is kan ik niet goed omschrijven maar als ik gaap/geeuw dan lijkt het allemaal vast te zitten aan deze kant. Me rechterborst is helemaal ok. Het rechtop slapen en dag en nacht de bh dragen is ook niet r hr voor mij weggelegd maar ach wie mooi wilt zijn:blush:. Ook hoop ik dat ze nog wat gaan zakken want mijn tepel staat nu nog laag op mijn borst, ik kan niet wachten op de dag dat ik echt helemaal blij ben met mijn borsten en er van kan gaan "genieten". En over de grootte, ik was heel bang dat het te groot zou zijn en wilde telkens maar een maat je kleiner. En nu.. vind ik ze aan de kleine kant:145:, en ik ben zelf klein en laag gewicht maar me omvang is wel +-78. Erg he:unsure:, misschien straks allemaal weer anders met gewone bh en wat strakkere kleding als het aankleden wat gemakkelijker gaat.

jij heel veel plezier met het voorbereindende werk en geniet ook nog even van het heerlijk slapen en het makkelijke douche.. en natuurlijk fijne kerstdagen. Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.