Ga naar inhoud

Roadster : 25 januari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Wat werd voorgesteld was Mentor CPG 333 en mentor CPG 332. Volumes van volgens mij 260 290 en 330 cc

 

oh ja, wat ik ook nog heel positief vond aan het consult bij Koeijers, hij merkte op dat ik verschil in borstvolume heb... Ik heb bijna niks, maar inderdaad is er wel verschil, dat weet ik ook wel. In Heerenveen hebben ze daar niks over gezegd, en gelijke protheses aanbevolen. Dr Koeijers adviseerde 2 verschillende groottes.

 

weet iemand de projectie van bovenstaande mentor protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Roadster

ik ben al maanden niet online geweest, wilde weer even rondneuzen en kwam zo je bericht tegen. Ik ben 12 april door dr. Koeijers geopereerd, dus m'n meiden zijn net 5 maanden oud. Ik kan me goed voorstellen wat je bedoeld met gehaast. Hij zegt wat nodig is, maakt hier en daar een grapje, schud je hand en is weer weg. Ik heb zelf wel gepast (gaf ook aan dat ik een c wilde) en hetgeen wat hij me liet passen was echt precies wat ik wilde. Heb niet zo'n 3D ding gehad. Z'n assistentes hebben mij altijd goed geholpen, ook voor vragen enz na de operatie. 

Nu 5 maanden later zou ik zeker nogsteeds voor dr. Koeijers kiezen, want ik ben echt heeeeel blij met het resultaat. Hij heeft precies begrepen wat ik wilde en alles wat hij vertelde is uitgepakt zoals verteld. Ik heb trouwens natrelle 315cc dual-plane. 

Succes met je keuze en het wachten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, September 09, 2016 om 21:26 zei Roadster:

Hoi allemaal,

 

vandaag ben ik bij dr van Dam op consult geweest! Spannend zeg! Ik had al zoveel gelezen dat de informatie voor mij niet nieuw was, maar het passen natuurlijk wel, als hoogtepunt van het consult. We zijn voor nu uitgekomen op protheses van Natrelle, TRM geloof ik.... 310 of 330cc duel plane geplaatst. Bij mijn postuur van 175 cm en 56 kg leek dat het beste te passen. Iemand met dezelfde kenmerken en protheses? Prijs was wel behoorlijk, maar dat is eerst nog even ondergeschikt, en kijk ik in 2e instantie naar. Eerst kwaliteit, vertrouwen en ervaring.

 

woensdag nog naar dr Koeijers... Ben benieuwd!!!!

 

lfs, roadster

Hai hai. Wij hebben echt precies de zelfde lengte en gewicht. Ik ben 8 sept geopereerd door dokter koeijers in amstelveen. En heb  330cc mentor anatomisch met cohesiviteit lll, tall height, high projection gekregen. Hier een foto van mij van vandaag: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mackytje:

Hai hai. Wij hebben echt precies de zelfde lengte en gewicht. Ik ben 8 sept geopereerd door dokter koeijers in amstelveen. En heb  330cc mentor anatomisch met cohesiviteit lll, tall height, high projection gekregen. Hier een foto van mij van vandaag: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Bedankt @Mackytje! Wat ziet dat er al goed uit zeg. Heb jij plaatjes laten zien van wat je graag wou? Ik niet helaas...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Roadster:

Bedankt @Mackytje! Wat ziet dat er al goed uit zeg. Heb jij plaatjes laten zien van wat je graag wou? Ik niet helaas...

Dankjewel! 

Ja wel aan de verpleegster maar niet aan de arts zelf. Ik mocht wel passen. En ik vroeg de max wat er in paste. Dat heb ik gepast en dat wou ik. Dus ik was al tevreden. Heb geen 3d gehad ofzo.

Heb je al een keus gemaakt? Anders kan je altijd nog een 2de consult aan vragen =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eruit! Ben ook nog op consult geweest bij dr. van der Weij in de Boerhaave kliniek Amsterdam. Heel fijn gesprek gehad, fijne rustige man. Hij nam ruim de tijd, meette uitvoerig op een dacht zichtbaar na hoe het mooiste resultaat behaald kon worden. Echt het idee dat we dit samen hebben besloten. We gaan voor de Natrelle 510fx 280cc.

 

Zo blij! In januari gaat het gebeuren

Op de afbeelding een vergelijkbare voor situatie met exact dezelfde protheses dus ook vergelijkbaar resultaat hopelijk.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, super!!
Gefeliciteerd met je datum!!

Ik zal je titel idd aanpassen en je verhuizen naar de goede categorie. Dan kun je dit topic blijven gebruiken voor al je updates. Blijft het lekker overzichtelijk ;) 

Succes met aftellen.. wel nog lang zeg... :(

Maar goed, gewoon zo een paar adventskalenders gebruiken bij het aftellen, dan is het tenminste nog een beetje aangenaam ;) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 september 2016 om 21:14 zei best_boobie:

Hey, super!!
Gefeliciteerd met je datum!!

Ik zal je titel idd aanpassen en je verhuizen naar de goede categorie. Dan kun je dit topic blijven gebruiken voor al je updates. Blijft het lekker overzichtelijk ;) 

Succes met aftellen.. wel nog lang zeg... :(

Maar goed, gewoon zo een paar adventskalenders gebruiken bij het aftellen, dan is het tenminste nog een beetje aangenaam ;) 

xxx BB

super bedankt@best_boobie het had sneller gekund hoor, maar mijn jongste dochter zit nu 'richting lopen', dus het scheelt heel veel tillen als ze zelf goed kan lopen. Over 3 maanden hoop ik dat ze dat kan, en met alle feestdagen en de voorbedingen daarvoor hoop ik dat de dagen vliegen. Met 3 kinderen is het Sint Maarten erg gezellig, en het sinterklaasfeest voor mij een periode waarin ik graag rondkijk in de winkels, daarnaast kerst... Herstel is dan niet heel praktisch, maar als de jongste al had kunnen lopen had ik het niet uitgesteld hoor 

Is er iemand die weet hoe dat zit met vergoedingen in het nieuwe jaar? Ik lees per toe val dat er zeer waarschijnlijk toevoeging in de basisverzekering is... Dan zou 2017 niet allen praktisch zijn, maar ook nog slim misschien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @best_boobie,

ik ben momenteel erg aan het uitzoeken hoe het zit met alle vergoedingen die er in het nieuwe jaar aan zitten te komen. Ben in denverondestelling dat ik voor die vergoeding in aanmerking zou kunnen komen dus heb de kliniek hierover gebeld. Er schijnt nog veel onduidelijk te zijn, en met terugwerkende kracht kan sowieso niks geregeld worden. Ik moet in januari als nieuwe patiënt het traject ingaan (moet minimaal 90dagen tussen zitten) en nu alles annuleren. Ik heb geen idee wat nu precies de procedure is, maar volgens mij kan het mij alleen maar geld opleveren, terwijl de operatiedatum niet veel hoeft af te wijken. Nu heb ik dus alles geannuleerd, en ik ga de eerste werkdag in januari weer bellen voor een consult met verwijsbrief. Daarna zsm de operatie plannen. Al met al zal dit ook in januari zijn denk ik, maar een datum heb ik dus inmiddels niet meer, helaas... Hopelijk is dit een goede keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Roadster:

Hallo @best_boobie,

ik ben momenteel erg aan het uitzoeken hoe het zit met alle vergoedingen die er in het nieuwe jaar aan zitten te komen. Ben in denverondestelling dat ik voor die vergoeding in aanmerking zou kunnen komen dus heb de kliniek hierover gebeld. Er schijnt nog veel onduidelijk te zijn, en met terugwerkende kracht kan sowieso niks geregeld worden. Ik moet in januari als nieuwe patiënt het traject ingaan (moet minimaal 90dagen tussen zitten) en nu alles annuleren. Ik heb geen idee wat nu precies de procedure is, maar volgens mij kan het mij alleen maar geld opleveren, terwijl de operatiedatum niet veel hoeft af te wijken. Nu heb ik dus alles geannuleerd, en ik ga de eerste werkdag in januari weer bellen voor een consult met verwijsbrief. Daarna zsm de operatie plannen. Al met al zal dit ook in januari zijn denk ik, maar een datum heb ik dus inmiddels niet meer, helaas... Hopelijk is dit een goede keuze.

Heel begrijpelijk je keuze idd!!
En klopt, je moet nieuwe patient zijn, anders geldt dit niet helaas..

Zodra je meer weet, of een update hebt, horen we weer van je! Doe maar gewoon in dit topic, dan blijft alles mooi bij elkaar staan :)

Ik haal even je datum weg, tzt kunnen we die weer in je topictitel plaatsen :35:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei best_boobie:

Heel begrijpelijk je keuze idd!!
En klopt, je moet nieuwe patient zijn, anders geldt dit niet helaas..

Zodra je meer weet, of een update hebt, horen we weer van je! Doe maar gewoon in dit topic, dan blijft alles mooi bij elkaar staan :)

Ik haal even je datum weg, tzt kunnen we die weer in je topictitel plaatsen :35:

xxx BB

Bedankt @best_boobie. Jullie horen zeker van mij! Zijn er hier binnen het forum meer meiden die aanspraak gaan probereren te maken opende vergoeding? Misschien kunnenwe elkaar dan informeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@best_boobie ik heb een nieuwe datum! Op 4 januari ga ik opnieuw voor mijn eerste consult bij dr van der Weij. Ik heb een optie een operatie op 25 januari. In de tussentijd zal een verzoek worden ingediend om de operatie vergoed te krijge. Ook moet er dan nog een echo gemaakt worden om de hoeveelheid klierweefsel vast te stellen. Dit mag niet meer zijn dan 1 cm. Daarnaast mag je geen borstplooi hebbe, nou geen discussie die heb ik niet!

 

al met al hoop ik dus op vergoeding... maar zo niet san gaat het ook door

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Roadster:

@best_boobie ik heb een nieuwe datum! Op 4 januari ga ik opnieuw voor mijn eerste consult bij dr van der Weij. Ik heb een optie een operatie op 25 januari. In de tussentijd zal een verzoek worden ingediend om de operatie vergoed te krijge. Ook moet er dan nog een echo gemaakt worden om de hoeveelheid klierweefsel vast te stellen. Dit mag niet meer zijn dan 1 cm. Daarnaast mag je geen borstplooi hebbe, nou geen discussie die heb ik niet!

 

al met al hoop ik dus op vergoeding... maar zo niet san gaat het ook door

Oh oke, dat zijn dus de criteria!
Dus de pc gaat je doorverwijzen voor die echo, neem ik aan he?
Ben benieuwd of je het vergoed gaat krijgen meid!
Ik pas je titel alvast aan. Je kunt in ieder geval aftellen :35: 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Roadster:

@best_boobie ik heb een nieuwe datum! Op 4 januari ga ik opnieuw voor mijn eerste consult bij dr van der Weij. Ik heb een optie een operatie op 25 januari. In de tussentijd zal een verzoek worden ingediend om de operatie vergoed te krijge. Ook moet er dan nog een echo gemaakt worden om de hoeveelheid klierweefsel vast te stellen. Dit mag niet meer zijn dan 1 cm. Daarnaast mag je geen borstplooi hebbe, nou geen discussie die heb ik niet!

 

al met al hoop ik dus op vergoeding... maar zo niet san gaat het ook door

@Haassie lees ff het bericht dat ik geciteerd heb.. Wellicht heb je hier iets aan, en wellicht kan @Roadster je er meer over vertellen :)
Ik zag namelijk je reactie in een ander topic.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2016 om 20:27 zei best_boobie:

Oh oke, dat zijn dus de criteria!
Dus de pc gaat je doorverwijzen voor die echo, neem ik aan he?
Ben benieuwd of je het vergoed gaat krijgen meid!
Ik pas je titel alvast aan. Je kunt in ieder geval aftellen :35: 

xxx BB

Perfect! Super bedankt. Nu nog op zoek naar een verzekering die een contract heeft met Boerhaave. Het lijkt erop dat die er niet is, en dat ik een vrije zorg polis moet gaan nemen. Dat is voordeliger dan 20% zelf betalen ivm niet gecontacteerde zorg.

 

bedankt!

x roadster

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Roadster:

Perfect! Super bedankt. Nu nog op zoek naar een verzekering die een contract heeft met Boerhaave. Het lijkt erop dat die er niet is, en dat ik een vrije zorg polis moet gaan nemen. Dat is voordeliger dan 20% zelf betalen ivm niet gecontacteerde zorg.

 

bedankt!

x roadster

oh je bedoelt op basis van restitutie? Of eentje die vrije zorgkeuze heeft?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heel veel succes 25 januari, ik wordt zelf 10 februari door dr van der weij geopereerd....ik vind zo spannend dat al vanaf x nachten slaap ik niet meer  en de hele dagen lees ik alleen over bv en zit te denken of dat goed idee is of juist niet...Heb ik alleen maar zo? Ik begin beetje knetter gek van worden Veel twijfels maar toch kan niet wachten to 10 feb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Agata:

Heel veel succes 25 januari, ik wordt zelf 10 februari door dr van der weij geopereerd....ik vind zo spannend dat al vanaf x nachten slaap ik niet meer  en de hele dagen lees ik alleen over bv en zit te denken of dat goed idee is of juist niet...Heb ik alleen maar zo? Ik begin beetje knetter gek van worden Veel twijfels maar toch kan niet wachten to 10 feb.

Heel herkenbaar! Succes alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het zit erop!

 

Hoi, de operatie is goed verlopen, half uurtje later dag gepland was ik aan de beurt. Op de OK heb ik nog leuk zitten kletsen met de anesthesiologen. Even later ging ik onder zeil. Bij het wakker worden erg licht in mijn hoofd en duizelig. Dat bleef ook een tijd. Later ook misselijk en overgegeven. Ik had het idee dat de verpleegkundige het erg druk had, voor mijn oude hadden ze tussendoor even kunnen komen kijken. Toen ik op zal bracht werd werd ik aangekleed, kreeg ik eten en vervolgens zag ik niemand meer totdat ze vind dat ik even moest proberen te plassen omdat ik naar huis mocht. Rond 16u mocht ik naar huis, in de wachtkamer nog overgegeven, ennog steeds wel heel licht in mijn hoofd. De verpleegkundige was wel erg behulpzaam en haalde ranja en boullion core me. De auto rit ging goed op nog 1x overgeven na. Gelukkig hadden we zakjes meegekregen. Pijn is heel goed te doen. Het voelt nu al strakker dan net na de operatie, merk dat het wat begint te zwellen en er vocht in komt. Maar we klagen niet, het resultaat tot nu toe vind ik al erg mooi! En het schijnt alleen maar mooier te worden in de komende 3 maanden. Ben inmiddels dus weer thuis. Gaat goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Roadster:

Het zit erop!

 

Hoi, de operatie is goed verlopen, half uurtje later dag gepland was ik aan de beurt. Op de OK heb ik nog leuk zitten kletsen met de anesthesiologen. Even later ging ik onder zeil. Bij het wakker worden erg licht in mijn hoofd en duizelig. Dat bleef ook een tijd. Later ook misselijk en overgegeven. Ik had het idee dat de verpleegkundige het erg druk had, voor mijn oude hadden ze tussendoor even kunnen komen kijken. Toen ik op zal bracht werd werd ik aangekleed, kreeg ik eten en vervolgens zag ik niemand meer totdat ze vind dat ik even moest proberen te plassen omdat ik naar huis mocht. Rond 16u mocht ik naar huis, in de wachtkamer nog overgegeven, ennog steeds wel heel licht in mijn hoofd. De verpleegkundige was wel erg behulpzaam en haalde ranja en boullion core me. De auto rit ging goed op nog 1x overgeven na. Gelukkig hadden we zakjes meegekregen. Pijn is heel goed te doen. Het voelt nu al strakker dan net na de operatie, merk dat het wat begint te zwellen en er vocht in komt. Maar we klagen niet, het resultaat tot nu toe vind ik al erg mooi! En het schijnt alleen maar mooier te worden in de komende 3 maanden. Ben inmiddels dus weer thuis. Gaat goed!

Fijn om te horen dat je weer lekker thuis bent en t wordt idd alleen maar mooier!! Goed herstel toegewenst en lekker rustig aan doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.