Ga naar inhoud

Roadster : 25 januari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik ben Roadster, begin 30 en woon in Noord Nederland. Ik ben moeder van 3 meiden en heb elke dochter ongeveer een jaar borstvoeding gegeven. Voor mijn zwangerschappen had ik een kleine B cup, maar nu ik ook bij onze jongste dochter gestopt ben met zelf voeden is er echt niks meer over. De kleinste bh's zijn te groot, staan open en gaan omhoog zodra ik mijn armen iets omhoog doe. Ik heb eerder steeds gezegd, wanneer ons gezin compleet is wil ik er iets aan laten doen. Inmiddels noemen mijn man en ik ze mijn 'nieten' ipv tieten. Ik schaam me ervoor, in de spiegel kijken is een straf geworden terwijl ik verder super tevreden ben met mijn lichaam. Ik ben 1,74 en 56 kg. Sinds 2 weken, na het stoppen met de borstvoeding ben ik serieus aan het zoeken op internet en, maar ik kan aan niks anders denken. Ik zie op internet dat er vooral ervaringen zijn in het westen en zuid van het land. Zijn er ook vrouwen in het noorden van het land die een borstvergroting overwegen, er concreet mee bezig zijn of misschien al ondergaan hebben? Welke kliniek is goed, beter, best? Ik zou er graag met mensen van gedachten over wisselen. Zelf ben ik zover dat ik bij Bergman Clinic in Heerenveen een consult afspraak heb staan op 9 september. Ook heb ik een 3D animatie gemaakt op de site. 300cc lijkt mij wel wat, maar rond of druppelvormig??? ik zou graag een grote B of kleine C willen denk ik.... Ik heb ook A-Klinieken  in Groningen op mijn lijstje staan om een consult aan te vragen en evt bij Diana Gabriels in Sneek of Groningen.

 

Ik kom graag met jullie in contact!

 

nou ja, tot zover mijn verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik weet niet hoever Amsterdam voor je rijden is maar ik ben onlangs geopereerd in de boerhaave kliniek door dr.Smits! Mijn ervaring staat op hun website. 

 

Zelfde verhaal als mijne; na 2 kids en borstvoeding niets over.. Ik noemde mezelf koos tietloos;) 

 

Groetjes Stephanie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Roadster:

@Moeder van twee

bedankt voor je reactie. Amsterdam is wel 2 uur rijden. Ik zit echt tussen de 3hoek Assen Heerenveen Drachten. Zit dus te denken aan Heerenveen of Groningen.

lfs,

Oké, succes! Je wordt er echt gelukkiger van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 3-8-2016 om 08:20 zei Klaasje:

Ik woon ook vrij noordelijk, maar heb er toch voor gekozen om naar Amsterdam te rijden. Zou 2 uur er ook wel voor over hebben. Wordt straks overigens in Rotterdam geopereerd (nog weer wat verder voor ons). 

Dank je wel voor je bericht. Waarom heen je gekozen om toch nat Amsterdam te gaan? En wat zou je alternatief zijn? 

 

Liefs roadster

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Roadster:

Dank je wel voor je bericht. Waarom heen je gekozen om toch nat Amsterdam te gaan? En wat zou je alternatief zijn? 

 

Liefs roadster

Omdat ik het idee heb dat ze in deze regio toch iets minder ervaring hebben. Ik lees er weinig over op dit forum. Heerenveen of Zwolle zou een optie voor mij zijn. Dat zou dichter in de buurt zijn. Ik heb nu voor Nio gekozen, omdat hij veel ervaring heeft en kennelijk erg mooie borsten maakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Klaasje:

Omdat ik het idee heb dat ze in deze regio toch iets minder ervaring hebben. Ik lees er weinig over op dit forum. Heerenveen of Zwolle zou een optie voor mij zijn. Dat zou dichter in de buurt zijn. Ik heb nu voor Nio gekozen, omdat hij veel ervaring heeft en kennelijk erg mooie borsten maakt. 

Oké, ik snap het. Ik heb een afspraak in Heerenveen, bij dr van dam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 23 augustus 2016 om 06:35 zei Klaasje:

Omdat ik het idee heb dat ze in deze regio toch iets minder ervaring hebben. Ik lees er weinig over op dit forum. Heerenveen of Zwolle zou een optie voor mij zijn. Dat zou dichter in de buurt zijn. Ik heb nu voor Nio gekozen, omdat hij veel ervaring heeft en kennelijk erg mooie borsten maakt. 

Ik heb er toch voor gekozen een afspraak te maken bij dr Koeijers. Lees zoveel goede verhalen over deze arts... Via DG opereert hij ook, en kan dan in Drachten op 1e consult, operatie zal dan wel in Amstelveen zijn begreep ik. Rechtstreeks via kliniek Amstelveen is ook een optie, prijzen zijn gelijk voor zover ik dat kan zien. Wat zouden jullie adviseren?

 

liefs Roadster 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Roadster:

Ik heb er toch voor gekozen een afspraak te maken bij dr Koeijers. Lees zoveel goede verhalen over deze arts... Via DG opereert hij ook, en kan dan in Drachten op 1e consult, operatie zal dan wel in Amstelveen zijn begreep ik. Rechtstreeks via kliniek Amstelveen is ook een optie, prijzen zijn gelijk voor zover ik dat kan zien. Wat zouden jullie adviseren?

 

liefs Roadster 

Fijn dat je een keuze hebt gemaakt. En fijn he dat je op dit forum allemaal info kunt lezen over de artsen. Dan kun je heel goed een keuze maken. Super joh dat je het eerste consult in Drachten kunt doen. Dat is dan lekker in de buurt. Voor de operatie wat verder reizen is geen probleem toch? Hoe zit dat met de nazorg? Ook weer Drachten? 

Ik heb verder geen advies voor je. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roadster wat leuk om te horen dat je ook overweegt om voor Koeijers te gaan. Zelf kom ik ook uit het Noorden van het land en het was voor mij ook even zoeken waar ik uiteindelijk terecht zou gaan komen.  Uiteindelijk heb ik voor Koeijers gekozen omdat dit gewoon goed voelde, de rit naar Amstelveen is goed te doen. 20 oktober is het zo ver, ik hoop dat ik na de operatie de rit ook goed te doen vind hahaha :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kaatje92

 

hoi! Wat gaaf dat je al een datum hebt! Wanneer is jou consult geweest? was er een lange wachtlijst? Ik vind het werkelijk een hele zoektocht, vrijdag naar Heerenveen, kliniek lijkt prima, maar weer behoorlijk prijzig. Koeijers lijkt me ook een geweldige man. Heb jij je afspraken via Diana Gabriels gemaakt, of via de Kliniek Amstelveen rechtstreeks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Roadster:

@kaatje92

 

hoi! Wat gaaf dat je al een datum hebt! Wanneer is jou consult geweest? was er een lange wachtlijst? Ik vind het werkelijk een hele zoektocht, vrijdag naar Heerenveen, kliniek lijkt prima, maar weer behoorlijk prijzig. Koeijers lijkt me ook een geweldige man. Heb jij je afspraken via Diana Gabriels gemaakt, of via de Kliniek Amstelveen rechtstreeks?

De wachtlijst viel mij reuze mee, ik ben 31 augustus op consult geweest. Had zelfs nog eerder geopereerd kunnen worden, maar wegens plannen van vakantie was deze datum voor mij handig.

Ik heb bewust gekozen om rechtstreeks een afspraak te maken bij Kliniek Amstelveen na het lezen van een groot aantal slechte verhalen over Gabriels. 

Heb ook gekeken naar de mogelijkheid om het in Heerenveen te laten doen, maar het prijsverschil vond ik dusdanig groot dat de keuze voor Amstelveen snel gemaakt was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 augustus 2016 om 06:35 zei Klaasje:

Omdat ik het idee heb dat ze in deze regio toch iets minder ervaring hebben. Ik lees er weinig over op dit forum. Heerenveen of Zwolle zou een optie voor mij zijn. Dat zou dichter in de buurt zijn. Ik heb nu voor Nio gekozen, omdat hij veel ervaring heeft en kennelijk erg mooie borsten maakt. 

Hoi @Klaasje

ik heb voor woensdag een consult bij dr Koeijers in Amstelveen staan, dank je voor je info en gedachtes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

vandaag ben ik bij dr van Dam op consult geweest! Spannend zeg! Ik had al zoveel gelezen dat de informatie voor mij niet nieuw was, maar het passen natuurlijk wel, als hoogtepunt van het consult. We zijn voor nu uitgekomen op protheses van Natrelle, TRM geloof ik.... 310 of 330cc duel plane geplaatst. Bij mijn postuur van 175 cm en 56 kg leek dat het beste te passen. Iemand met dezelfde kenmerken en protheses? Prijs was wel behoorlijk, maar dat is eerst nog even ondergeschikt, en kijk ik in 2e instantie naar. Eerst kwaliteit, vertrouwen en ervaring.

 

woensdag nog naar dr Koeijers... Ben benieuwd!!!!

 

lfs, roadster

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Roadster:

Hoi allemaal,

 

vandaag ben ik bij dr van Dam op consult geweest! Spannend zeg! Ik had al zoveel gelezen dat de informatie voor mij niet nieuw was, maar het passen natuurlijk wel, als hoogtepunt van het consult. We zijn voor nu uitgekomen op protheses van Natrelle, TRM geloof ik.... 310 of 330cc duel plane geplaatst. Bij mijn postuur van 175 cm en 56 kg leek dat het beste te passen. Iemand met dezelfde kenmerken en protheses? Prijs was wel behoorlijk, maar dat is eerst nog even ondergeschikt, en kijk ik in 2e instantie naar. Eerst kwaliteit, vertrouwen en ervaring.

 

woensdag nog naar dr Koeijers... Ben benieuwd!!!!

 

lfs, roadster

Wat leuk dat je een consult hebt gehad. Voelde het prettig? Ik ben gisteren geopereerd door dr Nio. Jij en ik hebben dezelfde lengte en gewicht. Dat is toevallig! Ik heb 305 cc Monobloc Hydrogel gekregen dual plane geplaatst. Ik mocht al even spieken en ondanks de zwelling vind ik ze erg mooi! 

Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Klaasje:

Wat leuk dat je een consult hebt gehad. Voelde het prettig? Ik ben gisteren geopereerd door dr Nio. Jij en ik hebben dezelfde lengte en gewicht. Dat is toevallig! Ik heb 305 cc Monobloc Hydrogel gekregen dual plane geplaatst. Ik mocht al even spieken en ondanks de zwelling vind ik ze erg mooi! 

Succes met je beslissing!

Voelde zeker prettig, alle tijd en ruimte voor vragen. Toevallig dat we hetzelfde gewicht en lengte hebben. Wat is Ik ben praktisch plat, als het lukt zal ik foto's plaatsten van de scan die gemaakt is. Heb jij al foto's?

 

Hoe is de operatie gegaan, hoe voel je je? Was je zenuwachtig? Lekker rustig aan, geniet van je nieuwe borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik bij dr. Koeijers op consult geweest. Fijn gesprek gehad, al vond ik hem iets gehaast overkomen. Zeer kundig met veel ervaring. Iets nieuws dat ik vandaag heb gehoord is dat er minimaal een half jaar moet zitten Tussen het stoppen met borstvoeding en de operatie. Dit viel mij nogal tegen, aangezien ik graag zo snel mogelijk wilde. In juli ben ik pas gestopt met voeden, dus op zijn vroegst zou de operatie in januari kunnen plaatsvinden. Ik vond deze informatie wat gevoelloos gebracht eerlijk gezegd. Verder voelde ik mij prima op mijn gemak bij hem. Zijn advies dual plane plaatsen (zelfde als Heerenveen), anatomische protheses (Heerenveen adviseerde rond), tussen 270 en 330 cc. In Heerenveen heb ik met pasprotheses gepast en kwamen we uit op 310-330cc, vergelijkbaar dus. Echter heb ik vandaag geen pasprotheses gedragen, dr Koeijers vroeg wat ik wou, C cup, en zei dat het dan protheses worden van 270-330cc. Zelf vond ik dit minder fijn dan samen kijken en passen, zoals in Heerenveen gebeurde. Wel kreeg ik een scan crysalix, zodat je een 3D beeld hebt. Dit had ik in Heerenveen ook gehad.

 

conclusie, een fijn gesprek, goede indruk, niet 100% wat ik graag wilde horen, maar zeer kundig en goed onderbouwd, behoorlijk goedkoper dan Heerenveen ondanks anatomische protheses.

 

heel graag jullie ervaringen met verschillende adviezen (rond/anatomisch) beide wel advies voor ongeveer 300 cc, maar zijn de resultaten niet heel verschillend, gezien de andere vorm?

 

eerst even genoeg stof tot nadenken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.