Roadster

Roadster : 25 januari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Hallo,

ik ben Roadster, begin 30 en woon in Noord Nederland. Ik ben moeder van 3 meiden en heb elke dochter ongeveer een jaar borstvoeding gegeven. Voor mijn zwangerschappen had ik een kleine B cup, maar nu ik ook bij onze jongste dochter gestopt ben met zelf voeden is er echt niks meer over. De kleinste bh's zijn te groot, staan open en gaan omhoog zodra ik mijn armen iets omhoog doe. Ik heb eerder steeds gezegd, wanneer ons gezin compleet is wil ik er iets aan laten doen. Inmiddels noemen mijn man en ik ze mijn 'nieten' ipv tieten. Ik schaam me ervoor, in de spiegel kijken is een straf geworden terwijl ik verder super tevreden ben met mijn lichaam. Ik ben 1,74 en 56 kg. Sinds 2 weken, na het stoppen met de borstvoeding ben ik serieus aan het zoeken op internet en, maar ik kan aan niks anders denken. Ik zie op internet dat er vooral ervaringen zijn in het westen en zuid van het land. Zijn er ook vrouwen in het noorden van het land die een borstvergroting overwegen, er concreet mee bezig zijn of misschien al ondergaan hebben? Welke kliniek is goed, beter, best? Ik zou er graag met mensen van gedachten over wisselen. Zelf ben ik zover dat ik bij Bergman Clinic in Heerenveen een consult afspraak heb staan op 9 september. Ook heb ik een 3D animatie gemaakt op de site. 300cc lijkt mij wel wat, maar rond of druppelvormig??? ik zou graag een grote B of kleine C willen denk ik.... Ik heb ook A-Klinieken  in Groningen op mijn lijstje staan om een consult aan te vragen en evt bij Diana Gabriels in Sneek of Groningen.

Ik kom graag met jullie in contact!

nou ja, tot zover mijn verhaal.

Dankjewel flowaatje. Hoe kan ik iemand persoonlijk iets vragen? Ben hier nog niet zo bekend...

@Flowaatje gelukt, bedankt. 

Bijna 10 jaar, dat is een hele tijd. 12 juli dat is nog maar kort geleden. Ik zal eens op je profiel kijken.... Ben je helemaal tevreden tot nu toe?

lfs,

Ik weet niet hoever Amsterdam voor je rijden is maar ik ben onlangs geopereerd in de boerhaave kliniek door dr.Smits! Mijn ervaring staat op hun website. 

Zelfde verhaal als mijne; na 2 kids en borstvoeding niets over.. Ik noemde mezelf koos tietloos;) 

Groetjes Stephanie 

@Moeder van twee

bedankt voor je reactie. Amsterdam is wel 2 uur rijden. Ik zit echt tussen de 3hoek Assen Heerenveen Drachten. Zit dus te denken aan Heerenveen of Groningen.

lfs,

Oké, succes! Je wordt er echt gelukkiger van!

@ roadster 

Heel herkenbare situatie, ik ben nu 7 weken po en heel tevreden 

Ik vind ze super bij Bergman Heerenveen 

Ik woon ook vrij noordelijk, maar heb er toch voor gekozen om naar Amsterdam te rijden. Zou 2 uur er ook wel voor over hebben. Wordt straks overigens in Rotterdam geopereerd (nog weer wat verder voor ons). 

Dank je wel voor je bericht. Waarom heen je gekozen om toch nat Amsterdam te gaan? En wat zou je alternatief zijn? 

Liefs roadster

Omdat ik het idee heb dat ze in deze regio toch iets minder ervaring hebben. Ik lees er weinig over op dit forum. Heerenveen of Zwolle zou een optie voor mij zijn. Dat zou dichter in de buurt zijn. Ik heb nu voor Nio gekozen, omdat hij veel ervaring heeft en kennelijk erg mooie borsten maakt.