Ga naar inhoud

Festivals


Pinklady89

Aanbevolen berichten

Dag lieve dames,

 

ik heb een vraagje: ik ben nu anderhalf jaar po en ik ben heel blij met m'n boobies (natrelle 365 cc op de spier). Echter, ik ga graag naar festivals (hardstyle voornamelijk) en hier ga ik dan ook helemaal lekker los. Het is me opgevallen dat na zo een feest mijn borsten tintelen (niet pijnlijk, maar een soort doof gevoel). Heeft iemand hier ook ervaring mee (bijvoorbeeld bij zware inspanningen waar je borsten heel veel op en neer bewegen?). Ik doe natuurlijk goede beugel bh aan, maar voorkomen dat ze veel op en neer bewegen kan ik helaas niet doen. 

 

De laatste maanden lijken mijn borsten ook wat harder geworden, en dan voornamelijk harde plekjes die ik voel als ik op mijn implantaat duw. Heeft iemand anders dit ook? Kan dit littekenweefsel zijn omdat mijn borsten zoveel op en neer bewegen? Dat het ergens scheurt/ ze veel bewegen en dat dan littekenweefsel ontstaat? 

Alvast bedankt voor het reageren! Ik maak me beetje zorgen! :unsure:

Heel veel liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met festival heb ik het nog niet meegemaakt, maar wel na het paardrijden! Dan deins je eigenlijk constant flink op en neer, dan tintelen mijn borsten ook. Ik denk dat het normaal is! Ik heb het namelijk ook als ze flink ingesnoerd zijn in een sportbh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.