Ga naar inhoud

Voorstellen + aantal vragen.


SnoesP

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben M. 1.70m 56 kg en ben 22 jaar. Op 5 juli heb ik een borstvergroting ondergaan bij kliniek Amstelveen. Ik heb 300cc dual plane high profile ik kwam van een 70B af.  De eerste week heb ik erg veel last gehad. Kon niets zelf en had bij alles hulp nodig. Op dit moment gaat het erg goed en kan ik eindelijk blij zijn. Zijkanten doen nog erg zeer en draag nog 24 uur per dag mijn sportbh. Ook het gevoel aan de onderkant van mijn borsten is nog niet terug en de tepels zijn erg gevoelig. Nu had ik wel een aantal vragen over het herstel en ik hoop dat ik  met mijn vragen hier terecht kan.

1. Ik vraag me nog steeds af op welke maat ik uit kom met mijn implantaten? Ik weet dat het bij iedereen verschillend is maar ik ben gewoon nieuwschierig en een beetje onzeker of het niet te klein is. Arts had voor mij 300 en 350cc besteld maar na de operatie vertelde hij al meteen dat hij voor de 300cc gekozen had omdat er gewoon weg niet meer 'in kon'. Heeft iemand hier ook ervaringen mee? En wanneer zie je echt het uiteindelijke resultaat. Ik heb zelf het gevoel dat de zwelling al bijna weg is en mijn borsten zijn al redelijk beweeglijk. 

2. Vanaf wanneer zijn jullie bh's gaan dragen. Ik hoor in mijn omgeving zoveel verschillende verhalen.

3. Wanneer zullen de littekens genezen? En hebben jullie na 6 weken een crème gebruikt om die op de littekens te smeren? Zo ja welke? 

Als jullie meer willen weten reageer dan gerust ook voor andere vragen! 

Alvast bedankt voor de reacties! 

Liefs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi, 

Gefeliciteerd met je boobies.

Volgens mij moet iedereen 6 weken de sportbh dag en nacht dragen.

In mijn brief staat dat je na 3 tot 6 maanden pas echt de juiste resultaat ziet en de beste resultaat na een jaar.

Je mag pas na 6 weken een andere bh dragen heb jij ook een borstband gekregen? 

Ik moet na 2 weken al gaan insmeren met litteken creme van biodermal maar op de verpakking staat dat het pas mag als de korstjes weg zijn, dus ik wacht nog even.

Het beste kun je even je eigen kliniek bellen en je vragen daar stellen elke kliniek heeft weer andere richtlijnen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.