Ga naar inhoud

F Straten Heyendaal: Vragen over 3jr nazorg en levenslang garantie.


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

In ga in Dec/Jan naar F Straten voor een bv en dan levenslange garantie en 3 jaar nazorg.
Ik heb zo slecht geslapen met alle vragen die in mijn hoofd spelen en er zijn hier zoveel vrouwen geholpen door de man dat jullie vast meer info hebben.
Plus dat ik het ook fijn vindt om jullie meningen en info te lezen. Zodat ik daar niet helemaal als leek zit. 
Ik ga de kliniek zo bellen om alvast een operatie datum vast te zetten en of ik hun misschien mijn gigantische vragenlijst kan mailen.
Anders kan Frans er wel een 2e consult aan vast plakken kwa tijd. :blush:

Ik ben altijd zo'n pech vogel dat ik nu altijd precies wil weten wat er onder 'garantie' valt en onder '3jr nazorg' zeker als het om mijn lichaam gaat.
Want ik pis altijd naast de pot. :blink: 

Wanneer is de kans op kapsel vorming het meest? Juist in die 3jr nazorg? Of juist op langere termijn?
Wat valt er nou wel of niet onder?
Stel ik krijg rimpels in mijn protheses? Of een double bubble of ze zakken niet?

Deze vraag kwam ik hier nog tegen en vindt ik ook een hele goede.
Stel je hebt niet het resultaat bereikt wel/niet door complicaties of het is totaal niet verwacht wat je wilde?

Zijn misschien lastige vragen die ik natuurlijk ook aan pc ga vragen maar ik ga pas 1 september op consult. En ik wordt nu al GEK van mezelf.
Na alle verhalen hier ben ik er bijna zeker van dat ik bij hem wil. De consulente rade me aan omdat ik in December wil die alvast vast zet. Omdat ze niet wilde als ik in september zou komen en mijn datum dat wil prikken alles al vol zou zitten. Beetje een domper zou dat zijn.:24:

XxX KoKo

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei KoKo:

Hey meiden,

In ga in Dec/Jan naar F Straten voor een bv en dan levenslange garantie en 3 jaar nazorg.
Ik heb zo slecht geslapen met alle vragen die in mijn hoofd spelen en er zijn hier zoveel vrouwen geholpen door de man dat jullie vast meer info hebben.
Plus dat ik het ook fijn vindt om jullie meningen en info te lezen. Zodat ik daar niet helemaal als leek zit. 
Ik ga de kliniek zo bellen om alvast een operatie datum vast te zetten en of ik hun misschien mijn gigantische vragenlijst kan mailen.
Anders kan Frans er wel een 2e consult aan vast plakken kwa tijd. :blush:

Ik ben altijd zo'n pech vogel dat ik nu altijd precies wil weten wat er onder 'garantie' valt en onder '3jr nazorg' zeker als het om mijn lichaam gaat.
Want ik pis altijd naast de pot. :blink: 

Wanneer is de kans op kapsel vorming het meest? Juist in die 3jr nazorg? Of juist op langere termijn?
Wat valt er nou wel of niet onder?
Stel ik krijg rimpels in mijn protheses? Of een double bubble of ze zakken niet?

Deze vraag kwam ik hier nog tegen en vindt ik ook een hele goede.
Stel je hebt niet het resultaat bereikt wel/niet door complicaties of het is totaal niet verwacht wat je wilde?

Zijn misschien lastige vragen die ik natuurlijk ook aan pc ga vragen maar ik ga pas 1 september op consult. En ik wordt nu al GEK van mezelf.
Na alle verhalen hier ben ik er bijna zeker van dat ik bij hem wil. De consulente rade me aan omdat ik in December wil die alvast vast zet. Omdat ze niet wilde als ik in september zou komen en mijn datum dat wil prikken alles al vol zou zitten. Beetje een domper zou dat zijn.:24:

XxX KoKo

Jeetje, goede vragen meid. Ik ben meestal niet zo'n durfal om die dingen goed na te durven vragen. Voel me dan snel moeilijk doen terwijl dat natuurlijk alleen maar oerstom is. Ik ben dus ook bij die kliniek geholpen en heb wel papieren erover maar niet verder dingen nagevraagd. Ik hoop dat ik via jou nog wat extra info krijg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, best_boobie said:

@Bruisend

Jij hebt dat eens nagevraagd,  toch?

Ja klopt! En ik wist alle antwoorden ook maar nu moet ik zelf ook even graven haha. Kijken hoe ver ik kom.

 

On 29/07/2016 at 8:44 AM, KoKo said:

Wanneer is de kans op kapsel vorming het meest? Juist in die 3jr nazorg? Of juist op langere termijn?

Wat valt er nou wel of niet onder?
Stel ik krijg rimpels in mijn protheses? Of een double bubble of ze zakken niet?

Stel je hebt niet het resultaat bereikt wel/niet door complicaties of het is totaal niet verwacht wat je wilde?

Allereerst mijn advies; mail je vragen door zodat je persoonlijk antwoord kan krijgen. Dat werkt altijd fijn en ze bellen je ook zo terug en nemen alle tijd voor je.

Daarnaast; de werkwijze van Frans is dat voor je consult een presentatie wordt doorgenomen met complicaties en overige informatie waarbij ook een hoop vragen worden beantwoord.

Wanneer is de kans op kapselvorming het meest... ja, dat is per persoon verschillend. dit kan ook na 3 jaar ontstaan maar hele goede vraag voor Fransie!

Volgens mij was het situationeel wat er wel of niet onder viel. Maar als jij ergens een risico voor bent dan neemt hij dat met je door. Bijvoorbeeld: ik had licht tubulaire borsten en daardoor had ik het risico op iets (ik weet het niet meer, volgens mij dat mijn oorspronkelijke borstplooi niet goed zou vervagen, of dat mijn tepels bol bleven). Anyway, hij gaf direct aan dat dat niet onder de garantie viel.

Ik heb nog al een lekker zacht (vet) laagje om mijn lichaam dus over rimpels nooit gesproken.

Niet zakken, double bubble en complicaties vielen wel onder de garantie. En de definitie van "het is niet wat je er van verwacht"  is wel een heel ruim begrip. Maar als je ze te groot of te klein vindt omdat jij de verkeerde maat hebt gekozen valt dat er niet onder. Krijg je twee verschillende maten op zijn advies volgens mij weer wel.

Maar nogmaals pin mij er niet op vast want dat gesprek is ook al weer bijna een halfjaar geleden geweest :P

En ik zou ook alvast je operatie vast laten leggen. Frans doet ook operaties voor Diana en die loopt storm in december en dan is hij heel snel helemaal volgeboekt.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Bruisend & @Lindasch
 

Ik ga morgen eens een mailtje uitgooien naar de kliniek. 
Hebben jullie ook goede uitleg gehad over de protheses? En dan niet alleen het is rond/anatomisch verhaal maar ook de breedte en hoogte projectie?

Bij Bergman werd er mij helemaal niets verteld! En moet ik er via het internet en dit forum achter komen dat dat ZOVEEL verschil maakt. Dat ik dat echt raar vindt dat dat mij niet werd uitgelegd. Het is mijn lichaam en ik wil weten tot in de puntjes wat er gedaan wordt en wat er ingestopt wordt. Wie weet ben ik het wel niet eens met zijn voorkeur kwa breedte/hoogte. Nu snap ik wel dat ze naar je lichaam kijken maar vind het tot gek/raar.

Ik lees best wel wat en denk nu dat ik met niet overdreven veel cc '240/250' met de hoogte projectie ook op het resultaat uitkom wat ik graag wil. Maar goed dat kan ik altijd in het consult nog overhebben en passen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope. Ook die uitleg heb ik niet gehad. Ook hoor ik van anderen over een powerpoint presentatie. Heb ik ook niet gezien. Ik ben er qua datum ook tussen geplaatst. Ze hebben een extra operatie dag gepland anders was ik voor m'n vakantie niet meer aan de beurt geweest. Misschien vandaar de haast. Mijn moeder vond het een sympathieke man maar ik vond hem kort en gehaast. Achteraf dus goed ingeschat helaas. En ook zelf te weinig vragen geweten. Heb vrij snel besloten en datum gepland. En daarna pas veel geleerd op deze site. Maar al met al zeker een goede kliniek hoor. Ligt echt ook aan mezelf. Ik durf nooit veel te vragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Lindasch:

Nope. Ook die uitleg heb ik niet gehad. Ook hoor ik van anderen over een powerpoint presentatie. Heb ik ook niet gezien. Ik ben er qua datum ook tussen geplaatst. Ze hebben een extra operatie dag gepland anders was ik voor m'n vakantie niet meer aan de beurt geweest. Misschien vandaar de haast. Mijn moeder vond het een sympathieke man maar ik vond hem kort en gehaast. Achteraf dus goed ingeschat helaas. En ook zelf te weinig vragen geweten. Heb vrij snel besloten en datum gepland. En daarna pas veel geleerd op deze site. Maar al met al zeker een goede kliniek hoor. Ligt echt ook aan mezelf. Ik durf nooit veel te vragen. 

Ik snap precies wat je bedoelt! Daarom probeer ik ook zoveel mogelijk hier vandaan te halen. En ga ze zo mailen, consulente zal vast ook veel vragen kunnen beantwoorden over de voorwaarden/garanties. Anders blijf ik aan de gang op het consult terwijl ik even goed door wil passen met wat ik nu wil. Alleen het stomme, ik vond 200cc al GROOT. Maar nu kom ik er zo achter dat dat helemaal niet zo is. En meiden met mijn postuur makkelijk meer kunnen. Alleen ik ben zelf niks gewend dus alles is gelijk voor mijn gevoel zo groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, KoKo said:

Dankjewel @Bruisend & @Lindasch
 

Ik ga morgen eens een mailtje uitgooien naar de kliniek. 
Hebben jullie ook goede uitleg gehad over de protheses? En dan niet alleen het is rond/anatomisch verhaal maar ook de breedte en hoogte projectie?

Bij Bergman werd er mij helemaal niets verteld! En moet ik er via het internet en dit forum achter komen dat dat ZOVEEL verschil maakt. Dat ik dat echt raar vindt dat dat mij niet werd uitgelegd. Het is mijn lichaam en ik wil weten tot in de puntjes wat er gedaan wordt en wat er ingestopt wordt. Wie weet ben ik het wel niet eens met zijn voorkeur kwa breedte/hoogte. Nu snap ik wel dat ze naar je lichaam kijken maar vind het tot gek/raar.

Ik lees best wel wat en denk nu dat ik met niet overdreven veel cc '240/250' met de hoogte projectie ook op het resultaat uitkom wat ik graag wil. Maar goed dat kan ik altijd in het consult nog overhebben en passen.

x

Ik kan geen een arts benoemen die de maten vooraf al benoemd (misschien zijn ze er wel hoor). Dus nee, Straten zal dat zeker ook niet doen. Hij heeft de maten behoorlijk goed in zijn hoofd zitten. Kijkt naar wat goed staat bij je lichaam. Meet op wat mogelijk is en brengt daarop een advies uit.

Er komt al zoveel informatie op iemand af, om dat met cijfers nog meer te bemoeilijken legt alleen maar meer stress op denk ik persoonlijk. Als je goed afstemt op elkaar wat de behoeftes zijn dan moet uiteindelijk hetzelfde resultaat er uit te komen zonder dood gegooid te worden met cijfers. Daarnaast werkt Frans ook niet alle soorten protheses (ieder merk heeft weer zijn andere maat).

En natuurlijk zijn uitzonderingen daar gelaten zoals jij en ik. Maar dat kan je ondervinden door goed door te vragen. Ik dacht eerst ook dat ik alles wist over projectie en breedte maten. Totdat ik ze had en mijn hele mening was veranderd en ik toch blij ben geweest dat ik op het advies van hem ben afgegaan. Het enige wat ik met de maten uiteindelijk heb uitgerekend is dat ik 450cc wilde en niet 500cc omdat die extra 50cc alleen in de breedte ging zitten.

Bedenk vooraf goed wat je wil, bedenk je vragen hierover en stel die tijdens het consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.