Ga naar inhoud

Ontevreden na BV met tubulaire borsten bij dr Nio, 4 okt SO bij Dr. Timmenga, herstel operatie 10 januari 2017


Aanbevolen berichten

Ik heb na bijna 4 maanden ook geen mooi resultaat en moet ook 1500 euro betalen. Ik heb er nu wel een mail uitgegooid want ik heb voor de operatie aangegeven dat ik een natuurlijk verloop wilde en een druppelvorm. Nu heb ik een soort van plat en dan op okselhoogte ineens een enorme ronde bal van 500cc. Hij gaf vrij snel aan dat ik dan een wissel nodig heb naar 360. Ik vind toch dat hij had moeten kunnen inzien dat 500cc te groot voor mij was. Ik ben het daarom ook niet eens met de kosten. Ik vind het wel lastig om een officiële klacht in te dienen aangezien ik hem ook niet wil beledigen en vind het een beste man. Lastig, maar ga er toch achteraan. Ben nu 4 maanden verder en kan zo niet blij zijn. Morgen een consult en hopelijk snel operatie datum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei jesebel:

Ik heb na bijna 4 maanden ook geen mooi resultaat en moet ook 1500 euro betalen. Ik heb er nu wel een mail uitgegooid want ik heb voor de operatie aangegeven dat ik een natuurlijk verloop wilde en een druppelvorm. Nu heb ik een soort van plat en dan op okselhoogte ineens een enorme ronde bal van 500cc. Hij gaf vrij snel aan dat ik dan een wissel nodig heb naar 360. Ik vind toch dat hij had moeten kunnen inzien dat 500cc te groot voor mij was. Ik ben het daarom ook niet eens met de kosten. Ik vind het wel lastig om een officiële klacht in te dienen aangezien ik hem ook niet wil beledigen en vind het een beste man. Lastig, maar ga er toch achteraan. Ben nu 4 maanden verder en kan zo niet blij zijn. Morgen een consult en hopelijk snel operatie datum.

 

Hoi jesebel,

 

Lastige situatie hè ik begrijp je volkomen. Je wilt de arts ook niet af vallen maar daar integen word er wel van jou verwacht dat je de kosten zelf betaald. Je gaat uit van het advies van de arts en vertrouwd erop dat hij het beste inzicht heeft. Natuurlijk kan een arts fouten maken maar ja wie is er dan verantwoordelijk?!

 

Ik heb mijn klacht toen besproken met die dames van de balie bij het PMC en zij adviseerde mij om een SO te doen en een klacht in te dienen. Het klinkt idd heel zwaar maar als jij vind dat je in je recht staat is dit wel de enige manier.

 

Wie niet waagt wie niet wint.

 

veel sterke en succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, wie niet klaagt wie niet wint ;)

Heb het balletje in ieder geval opgegooid. Ik ga er wel op zitten, want ik vind dat je wel op je arts moet kunnen vertrouwen. Kijk, al had ik nou groter gewild, of als ik spijt had van de maat was het een ander verhaal geweest, maar hij zegt zelf ook dat een stuk kleiner (500 naar 360) mooier is.. dus ja..

Ik houd je op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei jesebel:

inderdaad, wie niet klaagt wie niet wint ;)

Heb het balletje in ieder geval opgegooid. Ik ga er wel op zitten, want ik vind dat je wel op je arts moet kunnen vertrouwen. Kijk, al had ik nou groter gewild, of als ik spijt had van de maat was het een ander verhaal geweest, maar hij zegt zelf ook dat een stuk kleiner (500 naar 360) mooier is.. dus ja..

Ik houd je op de hoogte!

 

Precies zo is het maar net! Jij moet er gelukkig mee zijn das het belangrijkste. 

 

Hij heeft gewoon een inschattingsfout gemaakt, niet zijn eerste trouwens :45: Maar hij zal dat zelf nooit toegeven en helemaal niet zomaar de kosten op zich nemen. 

 

Dus idd ga je lekker op zitten en wie weet. Mij is het ook gelukt! 

 

Succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.