Ga naar inhoud

Ontevreden na BV met tubulaire borsten bij dr Nio, 4 okt SO bij Dr. Timmenga, herstel operatie 10 januari 2017


Aanbevolen berichten

Waaw!! Super!!

Dan durf ik haast te wedden dat Nio hierbij betrokken geworden is en dat hem ook gevraagd is waarom hij voor 400 en 500 gekozen heeft. 

Echt supergoed dat je nu opnieuw mag, hoe balen dat van de andere kant ook is, en dat je door een andere arts geopereerd gaat worden !

Gaan ze nu dan 1 kant vergroten tot 500? Of gaat er iets gebeuren aan beide borsten?

Wat betreft tepel correctie had ik al in pb gezegd,  maar wat ga je hier uiteindelijk mee doen?

Liefs, BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei best_boobie:

Waaw!! Super!!

Dan durf ik haast te wedden dat Nio hierbij betrokken geworden is en dat hem ook gevraagd is waarom hij voor 400 en 500 gekozen heeft. 

Echt supergoed dat je nu opnieuw mag, hoe balen dat van de andere kant ook is, en dat je door een andere arts geopereerd gaat worden !

Gaan ze nu dan 1 kant vergroten tot 500? Of gaat er iets gebeuren aan beide borsten?

Wat betreft tepel correctie had ik al in pb gezegd,  maar wat ga je hier uiteindelijk mee doen?

Liefs, BB 

Hey BB,

Ja super hé! Ik ben echt zo blij je wil het niet weten! 

Ze gaan 1 borst verwisselen naar 500 cc. Ik wil ze ook niet groter hebben hoor want vind mijn grootste borst echt prima qua maat. 

Tepel correctie ga ik niet doen. Vind het zo zonde van mijn borsten en littekens. Ook al zijn mijn tepels geen beauty's ik kan er wel mee leven. 

Ik ben sowieso echt heel blij dat die ene borst aangepast worden en dan ben ik er klaar mee. Ben er al zo lang mee bezig pff.

Ik moet nog wel een datum prikken voor de operatie maar dat zal ik binnenkort doen. Ook even kijken met mijn werk wanneer het beste uitkomt.

Nog ff een foto update van nu :blush:

Groetjes, Kathinka 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kattie, Gefeliciteerd meis. Fijn dat het zo goed wordt opgelost voor je. Ben benieuwd wanneer je weer aan de beurt bent. Ik blijf je volgen. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Kattie:

Vandaag kreeg ik een telefoontje van het Park Medische Centrum. Mijn wissel word compleet vergoed door de kliniek en Dr. Timminga gaat de operatie uitvoeren!!! 

Ik ben zo ontzettend blij en opgelucht!

Super service van het PMC! Echt helemaal top!!

Super!! En je tepels zien wat mij betreft prima uit op deze foto. Ik had het idee dat het tubulaire vorm terugkwam op je vorige foto's maar zie er nu weer niets van terug? Hoop dat je snel een datum hebt zodat je eindelijkkkkk kan gaan genieten van je boobs :53: ..gaan we weer aftellen ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei BrownieG:

Super!! En je tepels zien wat mij betreft prima uit op deze foto. Ik had het idee dat het tubulaire vorm terugkwam op je vorige foto's maar zie er nu weer niets van terug? Hoop dat je snel een datum hebt zodat je eindelijkkkkk kan gaan genieten van je boobs :53: ..gaan we weer aftellen ;) xx

Hey BrownieG,

Ja super hé! Kan het nog steeds niet geloven hoor. 

Ja mijn tepels zijn vooral bollig als het warm is, bijvoorbeeld onder de douche zie ik het altijd. Maar dr. Timminga had ook uitgelegd dat dat komt door warmte en hij vond ze ook netjes. 

Die vouw van het tubulaire is idd ook beter zichtbaar als mijn tepels bol zijn. Mijn meest tubulaire borsten voel je ook de vouw nog licht zitten onder mijn tepels maar het valt niet heel erg op. Vooral bij een foto van de voorkant die je het niet.

Ik hoop wel voor het einde van het jaar de wissel gedaan te hebben. Maar aan de andere kant heb ik ook geen haast, ik heb toezegging en dat is al super fijn.

Ik hou jullie sowieso op de hoogte!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 12-10-2016 om 12:00 zei Kattie:

Vandaag kreeg ik een telefoontje van het Park Medische Centrum. Mijn wissel word compleet vergoed door de kliniek en Dr. Timminga gaat de operatie uitvoeren!!! 

Ik ben zo ontzettend blij en opgelucht!

Super service van het PMC! Echt helemaal top!!

Wat fijn dat je de wissel helemaal vergoed krijgt;)

Maar ik las net bij de Activiteiten dat je 10 januari 2017 bij Dr.Timmenga de operatie laat uitvoeren.

Alvast veel succes.

XX Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 4-1-2017 om 22:19 zei Penny84:

Hai Kattie, zou ik misschien je foto's mogen zien? Ik heb zelf tubulaire borsten in een redelijk heftige gradatie gehad en zou graag willen zien hoe het er bij jou uitziet.. liefs

 

Hey Penny je kan mijn fotoalbum inzien. Jammer dat jij geen foto's hebt ben ook benieuwd naar jou situatie. 

 

Op 4-1-2017 om 22:50 zei BrownieG:

@Kattie Lees nu pas het bericht van Ank! 

 

Alvast heel veel succes op 10 januari :71::71::71: 

xx

Thanks BrownieG! Toch best een beetje gespanen ondanks ik ongeveer weet hoe het gaat. Ik ben alleen benieuwd naar hoe het herstel zal verlopen. Daar kijk ik wel een beetje tegenop weer.

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kattie:

Thanks BrownieG! Toch best een beetje gespanen ondanks ik ongeveer weet hoe het gaat. Ik ben alleen benieuwd naar hoe het herstel zal verlopen. Daar kijk ik wel een beetje tegenop weer.

 

:53:

 

Hoiiiii,

Ja logisch hoor want het resultaat heeft effe geduurd de laatste keer maar wie weet gaat het nu vlotter met je herstel. We slepen je er gewoon weer doorheen hier ;) Op naar het laatste puzzelstukje ... Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Desert-Rose:

@Kattie

 

En dan is het haast zover, ik hoop echt voor je dat het dit keer helemaal goed gaat komen, en je kunt gaan genieten van je boobs.

 

ik heb  ook de datum even in je titel vermeld,

 

Heel veel succes dinsdag.

 

xx

 

 

 

Thanks Desert-Rose voor de aanpassing! ;)

 

17 uur geleden zei BrownieG:

 

Hoiiiii,

Ja logisch hoor want het resultaat heeft effe geduurd de laatste keer maar wie weet gaat het nu vlotter met je herstel. We slepen je er gewoon weer doorheen hier ;) Op naar het laatste puzzelstukje ... Xxx 

Ja echt het laatste puzzelstukje. Moet je eerlijk zeggen dat ik er ook zo klaar mee ben. Ik ben hier al zolang mee bezig, voor de operatie alleen een lange periode en nu een jaar na de operatie nog!  Dus hoop dat ik het hierna echt kan afsluiten en kan genieten van mijn borsten en natuurlijk het shoppen van bh's! Is echt een beetje een verslaving geworden hihi :blush: Maar heb met mezelf afgesproken dan ik even niks meer mocht kopen voor deze wissel achter de rug is. Ik ben bang dat ik straks toch een F cup moet gaan dragen ipv een E. Omdat ik nu al zie dat mijn grootste borst eigenlijk net te krap zit in een E cupje. Maar goed vind het niet erg om weer een nieuwe lingerie voorraad te moeten aanschaffen. :3: Dat doe ik met alle plezier! :tatice_04:

 

I'll keep you posted!!

 

Morgen om kwart voor 1 ben ik aan de beurt. 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Heel veel succes morgen he!!!
Ben echt benieuwd hoe alles gaat verlopen!
Schrik niet na je operatie, dat er dan evengoed nog een verschil kan zitten tussen beide borsten he.. Dat heeft echt tijd nodig.. Je weet wel, dat stomme woord ;) Maar over een maand of 3, dan zul je wel degelijk zien hoe het uiteindelijk een beetje gaat worden :35:

Eindelijk is het zover!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is goed verlopen meiden! Ben zo blij dat het achter de rug is. Pijn valt erg mee tot nu toe maar morgen ochtend zal het wel iets anders zijn. Dr Timminga hecht weer anders als Nio. Dus ik moet volgende week en de week erna terug komen om hechtingen te verwijderen. Mag ook al morgen in de douche maar kijk ff aan doen ik me voel. Anders een dagje later. 

 

Wel een awkward momentje, ik had in mijn broek geplast toen ik onder narcose lag :blush: oeps! Schijnbaar lag ik lekker ontspannen voor dood :P

 

Ook al even kunnen spieken naar me nieuwe boob en het ziet er al een stuk symmetrischer uit. Ik voel hem nu ook aan de zijkant bij mijn bovenarm. Wat ik bij mijn andere boob ook heb dus das een goed teken.

 

Nu lekker uitrusten en hopen gaat slapen ook goed vanavond. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kattie heyyy, fijn om te horen dat alles goed is verlopen en je boob al positief heb beoordeeld :) En 2 keer terugkomen voor je hechtingen is mooi toch, gelijk extra controle erop!! 

 

:45: ... Wat dacht je...tis koud op de ok..effe beetje warmte tussen mijn benen :45::45: Ach..had erger gekund toch :P Lang leve de verpleging whahahaha. 

 

Rustig aan en wens je echt een fijn herstel toe xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 12-10-2016 om 12:00 zei Kattie:

Vandaag kreeg ik een telefoontje van het Park Medische Centrum. Mijn wissel word compleet vergoed door de kliniek en Dr. Timminga gaat de operatie uitvoeren!!! 

Ik ben zo ontzettend blij en opgelucht!

Super service van het PMC! Echt helemaal top!!

Lees even je topic ivm lichte ontevredenheid bij mijzelf. Mag ik vragen op basis waarvan zij het gaan vergoeden? Eerder werd toch aangegeven dat je 1500 zou moeten betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-2-2017 om 22:42 zei Roadster:

Lees even je topic ivm lichte ontevredenheid bij mijzelf. Mag ik vragen op basis waarvan zij het gaan vergoeden? Eerder werd toch aangegeven dat je 1500 zou moeten betalen?

 

Volgens Dr Nio had ik idd 1500 euro moeten betalen voor een wissel van 1 prothese. Maar om een lang verhaal kort te maken heb ik een SO aangevraagd omdat ik het schandalig vond dat ik voor die kosten moest opdraaien, terwijl de chirurg de inschatting maakt welke protheses het beste passen voor het resultaat. Samen met een andere chirurg en mijn uitgebreide verhaal die in aan de directie heb gestuurd hebben ze mijn wissel vergoed. 

 

Mag ik vragen wat jou ontevredenheid is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Kattie:

 

Volgens Dr Nio had ik idd 1500 euro moeten betalen voor een wissel van 1 prothese. Maar om een lang verhaal kort te maken heb ik een SO aangevraagd omdat ik het schandalig vond dat ik voor die kosten moest opdraaien, terwijl de chirurg de inschatting maakt welke protheses het beste passen voor het resultaat. Samen met een andere chirurg en mijn uitgebreide verhaal die in aan de directie heb gestuurd hebben ze mijn wissel vergoed. 

 

Mag ik vragen wat jou ontevredenheid is? 

Ah vandaar! Fijn voor je zeg! Ik heb verschil in beide borsten. Links is groter. Maar ik ben pas 6 weken po, dus hopelijk trekt het nog bij. Heb het al wel aangegeven bij de pc, maat die geeft oa ook aan dat niemand gelijke borsten heeft, maar vooral moet ik wachten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 8-3-2017 om 21:55 zei Roadster:

Ah vandaar! Fijn voor je zeg! Ik heb verschil in beide borsten. Links is groter. Maar ik ben pas 6 weken po, dus hopelijk trekt het nog bij. Heb het al wel aangegeven bij de pc, maat die geeft oa ook aan dat niemand gelijke borsten heeft, maar vooral moet ik wachten....

Ja 6 weken is nog erg kort. Dan kun je er nog niks van zeggen. Duurt echt een paar maanden voor je echt kan zien hoe het uitpakt. Zeg maar gerust 9 maanden. Heb je wel dezelfde grote protheses erin zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.