Ga naar inhoud

Gabi : 12 december 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie
21 uur geleden zei Gabi:

Ja, doe ik zeker! Lekker chillen. Toen ik net een foto maakte zag ik dat ze al wat dichterbij elkaar staan.

Oke en toen ik net even m'n bh af deed om te kijken voelde ik plopjes. Ook herkenbaar? Wanneer kreeg jij je energie weer een beetje terug? 

Plopjes, nee ik niet. Maar meen dat ik het wel eerder ergens gelezen heb. Misschien de protheses, die heb ik n.l niet. Die moeten bij jouw nog indalen. Mooi zijn je tweeling! Enne die energie....dat kan je beter niet aan mij vragen. Heb een lange hersteltijd nodig en ook veel last van narcose gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei LiaLa:

Plopjes, nee ik niet. Maar meen dat ik het wel eerder ergens gelezen heb. Misschien de protheses, die heb ik n.l niet. Die moeten bij jouw nog indalen. Mooi zijn je tweeling! Enne die energie....dat kan je beter niet aan mij vragen. Heb een lange hersteltijd nodig en ook veel last van narcose gehad. 

Ik heb je topic even meerendeel gelezen. Heavy! Maar blij dat het beter gaat. Hoe staat het er nu voor? Lukt het om met voeding, rust en vitamines je beter te voelen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Gabi:

Ik heb je topic even meerendeel gelezen. Heavy! Maar blij dat het beter gaat. Hoe staat het er nu voor? Lukt het om met voeding, rust en vitamines je beter te voelen? 

Ik wil mijn normale leven weer terug, stapje voor stapje push ik mezelf steeds meer. Het gaat gelukkig ook steeds beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei LiaLa:

Ik wil mijn normale leven weer terug, stapje voor stapje push ik mezelf steeds meer. Het gaat gelukkig ook steeds beter. 

Ha, dat beantwoordt je vraag nog steeds niet zie ik. Ik ben al eerder bekend met vitamine tekorten, weet dus als geen ander wat tekorten met je doen (Heb 7 jaar ten onrechte diagnose fibromyalgie gehad)  En ja, supplementen kunnen heel goed ondersteunen bij het herstel. Vooral vitamine C maar ook de omega 3 vetzuren. Qua voeding veel eiwitten, die helpen je weer weefsel opbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei LiaLa:

Ha, dat beantwoordt je vraag nog steeds niet zie ik. Ik ben al eerder bekend met vitamine tekorten, weet dus als geen ander wat tekorten met je doen (Heb 7 jaar ten onrechte diagnose fibromyalgie gehad)  En ja, supplementen kunnen heel goed ondersteunen bij het herstel. Vooral vitamine C maar ook de omega 3 vetzuren. Qua voeding veel eiwitten, die helpen je weer weefsel opbouwen.

Wat vervelend dat je daar zo laat bent achter gekomen. Gelukkig weet je nu hoe of wat en kan je er hopelijk wat mee. Bij mij werkt het idd top. Ik slik dat al heel lang en let op m'n voeding en is echt een wereld van verschil met hoe ik me voel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, hier een update:

gisteren naar de kliniek geweest voor controle. Plakkers verwijderd en alles zag er goed uit. Ik heb een borstband omgekregen en hij hoeft niet super strak. Ik gaf aan dat er meiden zijn die het de martelband noemen. Mevrouw vertelde dat de band juist niet tè strak hoeft te zitten. Verder voel ik me goed en alles valt me 100% mee. Afgelopen vrijdag was de medicatie op en ben toen ook af gaan bouwen met paracetamol. Op mijn rug slapen gaat ook verbazingwekkend goed, omdat ik normaal een zij/buik slaper ben. 

Ik heb gisteren weer foto's gemaakt en ik plaats ze in mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Huppetee:

@Gabi net je foto's gezien...wauw! Echt heel mooi geworden en dat het zo voorspoedig gaat allemaal is helemaal fijn om te horen. Kun je ook alweer een beetje meer? En de hechtingen lossen die vanzelf op? Xxx

Thanks voor je lieve compliment. Ja, ik kan al een stuk meer. Eigenlijk alles, behalve de dingen die ik niet mag ivm je armen. En de hechtingen lossen zich idd vanzelf op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net helemaal terug gelezen, herkenbaar die twijfels...

wilde eerst ook geen lift maar  ben 40 jaar, 2 kids gehad en borstvoeding dus mijn mooie volle D cup was flink leeg van boven.

dus na goed advies en foto's bekijken besloten ook voor een lift met vergroting te gaan.  Voor een vergroting zonder lift zou er veel cc in moeten wat niet meer natuurlijk is. En ben maar 1.56m dus is het al vlugger aan de grote kant.

ga vlug kijken of ik je foto's kan zien 

succes met herstel ! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh merk nu dat ik jouw foto's al heb gezien...

ze zien er super uit. Nice :57:

dit is wat ik ook voor ogen heb,  super voorbeeld voor mij. 

ik heb met pc besloten ronde protheses van mentor te gebruiken.

250, 275 en 300 zullen klaar liggen, nu ik je oude foto's zie ben ik gerust gesteld, ben nog iets kleiner en mijn borsten hebben zelfde vorm maar nog wel iets voller inderdaad. 

Maar vertrouw helemaal op d'r van Tits, had een goed gevoel bij zijn consult en uitleg. 

Steeds meer zin in 8 februari... was beste tijd dat ik langer vrij kon krijgen op mijn werk namelijk. Dus nog even geduld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 23 december 2016 om 13:19 zei B's Boobs:

Oh merk nu dat ik jouw foto's al heb gezien...

ze zien er super uit. Nice :57:

dit is wat ik ook voor ogen heb,  super voorbeeld voor mij. 

ik heb met pc besloten ronde protheses van mentor te gebruiken.

250, 275 en 300 zullen klaar liggen, nu ik je oude foto's zie ben ik gerust gesteld, ben nog iets kleiner en mijn borsten hebben zelfde vorm maar nog wel iets voller inderdaad. 

Maar vertrouw helemaal op d'r van Tits, had een goed gevoel bij zijn consult en uitleg. 

Steeds meer zin in 8 februari... was beste tijd dat ik langer vrij kon krijgen op mijn werk namelijk. Dus nog even geduld 

Ik zie nu je berichten pas. Wat fijn dat ik een voorbeeld voor je kan zijn. Ik vond er zelf weinig over te vinden, dat is ook de reden waarom

mijn foto's openbaar staan. 

Ik ben blij met m'n keuze en hoop andere vrouwen te kunnen laten zien hoe een lift met protheses er uit kan zien.

veel succes en voor je het weet is het zo ver. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden! 

3 weken Po en het gaat heel

goed. Weinig tot geen last. De band vind ik wat vervelend omdat hij steeds verschuift. Vannacht had ik last van m'n borsten en toen ik vanmorgen keek zat de band over m'n tepels heen. Niet zo gek dus.  Sinds kort smeer ik mijn littekens in met essentiële olie en dat werkt fijn. Mijn dochter van 2 begrijpt goed dat ik haar niet mag tillen, ik geef aan dat mama au heeft en dan is het oke. Ik was altijd een buik/zij slaper en gek genoeg slaap ik nu best prima op mijn rug. Langzaam lukt het om een beetje op m'n zij te gaan. Helemaal op mij zij is niet zo fijn omdat dat de littekens trekken. 

Voor de operatie heb ik de bh van Triumph triaction in maat 75e gekocht, al vind ik die niet heel fijn zitten. Heb er een tussen stukje bij. Ik wissel af met de Anita, die zit echt goed en zacht. 

Er staan nieuwe foto's in mijn album en kan niet wachten tot ik bh's mag passen. 

Zo, even wat nieuwtjes en tips voor jullie en vooral voor de meiden die nog moeten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als een voorspoedig herstel. Heb je foto's gezien en ze zien er nu al prachtig uit. 

Gek he. Je zou nooit hebben gedacht dat je zolang op je rug kon slapen, maar het kan toch echt :lol: ik ben 16 dagen po en ik kan ook steeds beter op me zij liggen. Alleen als ik dan terug rol trekken inderdaad de hechtingen. Dus ik doe het maar niet te vaak haha. 

Hier nog 1 die er heel erg naar uit kijkt om bh's en bikini's te mogen gaan shoppen:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Whoeps, ik zie nu dat je al PO bent.. sorry! Beetje krom dat je laatste reacties op de laatste pagina staan.. ik dacht laatste staat vooraan, excuus. Frans van Straten zie ik... sorry ben nog nieuw hier hihi. Goed om te lezen dat het zo geod gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Layfs:

Whoeps, ik zie nu dat je al PO bent.. sorry! Beetje krom dat je laatste reacties op de laatste pagina staan.. ik dacht laatste staat vooraan, excuus. Frans van Straten zie ik... sorry ben nog nieuw hier hihi. Goed om te lezen dat het zo geod gaat!

Hoi hoi,

 

Mijn hele verhaal is idd in deze discussie te zien. 

Ik ben heel tevreden en voelen helemaal eigen. 

Fotos kun je vinden in mijn album en maandag plaats ik weer even een nieuwe foto. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi Gabi! 

Wat is het mooi geworden!! 

Ik ben ook zo ontzettend blij dat ik je foto's kon zien! Ik zit een beetje in dezelfde situatie (zelfde arts ook) en was nog veel aan het twijfelen enzo dus ben echt blij om te zien hoe mooi het bij jou is geworden :) 
Wel even schrikken vond ik de foto 1 dag PO haha. Had er even niet over na gedacht dat na de lift er zoveel bloed rond de tepel te zien kon zijn. Maar fijn voor mij als voorbereiding! ^^ 

Hoe gaat het nu met de littekens? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.