Ga naar inhoud

Gabi : 12 december 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie

Sorry, beetje late reactie maar ik kreeg geen meldingen binnen.

Heel fijn dat je een goed consult hebt gehad! Voor je het weet....... is het DE dag!

ik ben zo benieuwd of ik wel slaap de nacht daarvoor. Ik lees dat veel meiden tijdens de grote dag, juist erg rustig zijn. Ik hoop dit ook te kunnen schrijven in mijn operatieverslag. ^_^

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 16 september 2016 om 08:42 zei Rosie85:

Sorry, beetje late reactie maar ik kreeg geen meldingen binnen.

Heel fijn dat je een goed consult hebt gehad! Voor je het weet....... is het DE dag!

ik ben zo benieuwd of ik wel slaap de nacht daarvoor. Ik lees dat veel meiden tijdens de grote dag, juist erg rustig zijn. Ik hoop dit ook te kunnen schrijven in mijn operatieverslag. ^_^

X

Meis! Nog een paar nachtjes voor je. Ben zo benieuwd. Veel

succes en geniet van je nieuwe vriendinnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advies gevraagd. 

Ik twijfel over de maat :7: of ik niet groter wil. 

De bedoeling is 400 cc rond dual plane mentor met een lift. Voorsituatie is in mijn album te zien (75c) Wat vinden jullie? Staat het mooi? Of groter? Ik voeg even een foto toe van mijn lichaam. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis. Tsja dat is moeilijk te beoordelen omdat het aantal cc's bij iedereen weer anders uitpakt. Maar als je zelf al twijfelt dan roep ik altijd: Ga groter :D Of ga in ieder geval nog eens passen. Je hebt nog even de tijd zie ik :) 

En of anderen het vinden staan bij je? Tsja allemaal leuk de meningen van anderen maar jij moet er mee rondlopen. Dus wat wil jij zelf? Wat voor resultaat heb je in je hoofd? Wil je heel natuurlijk wat precies bij je lijf past of mag het ook wat groter? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTiet Haha dit is wat ik ook meestal tegen andere mensen zeg als ze om

mijn menig vragen. :D 

De passesie staat ook in mijn topic, al vind ik dat je het lastig te zien ivm de vorm. 

Voor mijn zwangerschap had ik aardig volle borsten en zelfs toen was ik fan van mijn dikke tieten bh :36: Ik hou van 'grote' (tja, wat is groot) volle borsten. Je mag ze zien, maar wel eerst ik en dan tiet. 

Ennnn, wat vind jij? :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb even je passessie foto's opgezocht en zal je dan toch even mijn ongezouten mening geven :P

400cc staat je goed maar jij kan best meer hebben hoor :35: Zal je zeker niet misstaan.. ga nu niet met een aantal cc's gooien :P Wat had je zelf in gedachten?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Gabi hoi! Ik lees net dat jij een borstlift met 400cc protheses krijgt op12 dec. Ik krijg zelf op 12 jan ook een lift met 400cc rond van mentor dus vind het erg leuk om je te volgen! Vind het zelf spannend maar ook erg leuk dat het eindelijk gaat gebeuren. Zie je er erg tegenop of ben je vooral nieuwsgierig? En wat ik je maat nu? Ik ben zelf juist bang dag het te groot gaat worden heb nu een hele lege 75 d. Nou ik ga in ieder geval je topic volgen groetjes huppetee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dinsdag een borstverkleining gehad met lift en ook protheses van 400 cc. En ik vind ze prachtig heb nog genoeg borsten over en mooi strak in het vel  en op de juiste plaats.ga vd week even kijken of ik foto kan plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar idd jij bent veel langer en kan best meer hebben. En als ik zie waar jij op reageert wat je mooi vind zijn dat toch wel een stuk grotere borsten. Zou idd nog is gaan passen dan dat je dadelijk spijt hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-11-2016 om 18:56 zei Huppetee:

@Gabi hoi! Ik lees net dat jij een borstlift met 400cc protheses krijgt op12 dec. Ik krijg zelf op 12 jan ook een lift met 400cc rond van mentor dus vind het erg leuk om je te volgen! Vind het zelf spannend maar ook erg leuk dat het eindelijk gaat gebeuren. Zie je er erg tegenop of ben je vooral nieuwsgierig? En wat ik je maat nu? Ik ben zelf juist bang dag het te groot gaat worden heb nu een hele lege 75 d. Nou ik ga in ieder geval je topic volgen groetjes huppetee

Hoi hoi, zie je bericht net pas, kreeg er geen melding van binnen.

Wat leuk! Bij welke pc wordt jij geopereerd? Ik heb heb een beetje het zelfde als jij. Ik vind het spannend en kijk er naar uit. Mijn maat nu is een lege 75 c/d denk ik... Mijn bh's zijn niet meer echt gevuld. Ik heb zelf altijd grote volle borsten gehad. Maar wat is groot he? is voor iedereen anders. Na mijn bevalling en afvallen is dat helaas veranderd. Ik heb ook voor foto's in mijn album staan, als je wilt kan ik je toevoegen. Veel succes en je ziet mijn verslag wel verschijnen. 

Op 4-11-2016 om 19:08 zei lovertje:

Ik heb dinsdag een borstverkleining gehad met lift en ook protheses van 400 cc. En ik vind ze prachtig heb nog genoeg borsten over en mooi strak in het vel  en op de juiste plaats.ga vd week even kijken of ik foto kan plaatsen.

Hai lovertje, 

Ook een verkleining? waarom hebben ze dat gedaan en hoe? Hoe is je operatie gegaan? Ik ben benieuwd naar je foto's. 

Op 6-11-2016 om 09:33 zei lovertje:

Maar idd jij bent veel langer en kan best meer hebben. En als ik zie waar jij op reageert wat je mooi vind zijn dat toch wel een stuk grotere borsten. Zou idd nog is gaan passen dan dat je dadelijk spijt hebt.

Ik ben 1.62 geloof ik. Heb er idd aan zitten denken om nog eens te passen, al vond ik mijn passsessie niet heel duidelijk. de foto's staan ook in mijn topic, hoe vind jij het daar ogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

Als je je eigen topic 'volgt' dan krijg je een melding als je een reactie hebt.
Je moet even bovenaan het topic kijken, daar staat 'volgen'

(op de computer staat het naast de topictitel)

xx

thanks voor de tip! mag ik jou mening vragen betreft mijn passessie? ik twijfel of ik 400cc aan de kleine kant ga vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Gabi:

thanks voor de tip! mag ik jou mening vragen betreft mijn passessie? ik twijfel of ik 400cc aan de kleine kant ga vinden. 

Dat mag.. Ik kan echter jouw voorsituatie niet zien (heb geen toegang tot jouw album :) ) en ik vind, als ik eerlijk ben, de foto hier in het topic erg onduidelijk... (of is dat alleen om je lijntje te laten zien, zeg maar hihi) Dan snap ik het :)

Je krijgt dus 400 cc mentor he? High profile?
Zal ik even de twee maten van de 400 en de 450 onder elkaar zetten? Dan zie je hoeveel verschil er is tussen die twee.

400 HP is 12,3 cm breed en heeft een projectie van 5,1 cm

450 HP is 12,7 cm breed en heeft een projectie van 5,2 cm

Je ziet dus dat je vooral in breedte 'erop vooruit' gaat, en dat je maar 0,1 cm projectie erbij krijgt.. Geen idee of dit in jouw ogen 'erop vooruit gaan' is? hihi.
Het ligt absoluut aan hoe breed jouw borsten zijn.. Ik denk dat je de breedte wel zult kunnen hebben hoor, heb zelf de 450 cc.. maar ik wilde dit naast elkaar zetten, zodat je ziet dat er eigenlijk in volume naar voren praktisch geen verschil is.. Niet te zien met blote oog ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Gabi:

Hoi hoi, zie je bericht net pas, kreeg er geen melding van binnen.

Wat leuk! Bij welke pc wordt jij geopereerd? Ik heb heb een beetje het zelfde als jij. Ik vind het spannend en kijk er naar uit. Mijn maat nu is een lege 75 c/d denk ik... Mijn bh's zijn niet meer echt gevuld. Ik heb zelf altijd grote volle borsten gehad. Maar wat is groot he? is voor iedereen anders. Na mijn bevalling en afvallen is dat helaas veranderd. Ik heb ook voor foto's in mijn album staan, als je wilt kan ik je toevoegen. Veel succes en je ziet mijn verslag wel verschijnen. 

Hai lovertje, 

Ook een verkleining? waarom hebben ze dat gedaan en hoe? Hoe is je operatie gegaan? Ik ben benieuwd naar je foto's. 

Ik ben 1.62 geloof ik. Heb er idd aan zitten denken om nog eens te passen, al vond ik mijn passsessie niet heel duidelijk. de foto's staan ook in mijn topic, hoe vind jij het daar ogen?

Met dat witte shirt aan? Ja dat is ook mooi denk een d cup.maar je bent nog lekker jong en zou best 450 kunnen hebben.als je twijfelt zou ik voor de grootste gaan.ja ik ga ff mijn album opnieuw maken .en ja verkleining ouder geworden gestopt met roken en vroeg in de menopauze dus aangekomen 12 kilo dan veranderd er heel wat.Ook je borsten helaas al zaten er protheses al in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Dat mag.. Ik kan echter jouw voorsituatie niet zien (heb geen toegang tot jouw album :) ) en ik vind, als ik eerlijk ben, de foto hier in het topic erg onduidelijk... (of is dat alleen om je lijntje te laten zien, zeg maar hihi) Dan snap ik het :)

Je krijgt dus 400 cc mentor he? High profile?
Zal ik even de twee maten van de 400 en de 450 onder elkaar zetten? Dan zie je hoeveel verschil er is tussen die twee.

400 HP is 12,3 cm breed en heeft een projectie van 5,1 cm

450 HP is 12,7 cm breed en heeft een projectie van 5,2 cm

Je ziet dus dat je vooral in breedte 'erop vooruit' gaat, en dat je maar 0,1 cm projectie erbij krijgt.. Geen idee of dit in jouw ogen 'erop vooruit gaan' is? hihi.
Het ligt absoluut aan hoe breed jouw borsten zijn.. Ik denk dat je de breedte wel zult kunnen hebben hoor, heb zelf de 450 cc.. maar ik wilde dit naast elkaar zetten, zodat je ziet dat er eigenlijk in volume naar voren praktisch geen verschil is.. Niet te zien met blote oog ;) 

xxx

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album.

haha de foto's van m'n buik is om mijn postuur te laten zien.

Klopt ik krijg 400 cc mentor high profile met een lift.

Frans vertelde dat ik best brede borsten heb.  

Thanks voor het lijstje, scheelt heel weinig zo te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei lovertje:

Met dat witte shirt aan? Ja dat is ook mooi denk een d cup.maar je bent nog lekker jong en zou best 450 kunnen hebben.als je twijfelt zou ik voor de grootste gaan.ja ik ga ff mijn album opnieuw maken .en ja verkleining ouder geworden gestopt met roken en vroeg in de menopauze dus aangekomen 12 kilo dan veranderd er heel wat.Ook je borsten helaas al zaten er protheses al in.

Ja, klopt met dat witte shirt aan is mijn passsessie.  

Oke, ben benieuwd. aha, was je tweede operatie dus. Ik heb twee foto's in je topic gezien. erg mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Gabi:

Ja, klopt met dat witte shirt aan is mijn passsessie.  

Oke, ben benieuwd. aha, was je tweede operatie dus. Ik heb twee foto's in je topic gezien. erg mooi! 

ja hij staat openbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gabi ik zou graag je foto's volgen dus als je me wil toevoegen? Ik zal zelf eens kijken hoe ik een album kan aanmaken is wel leuk om bij te houden. Ik wordt geopereerd door bas rysavy in bernekliniek Uden. Toevallig vandaag gebeld omdat ik ook nog twijfel over de grootte van de protheses ben juist bang dat ze te groot worden....maar de pc zorgt nu dat ze 350 en 375 en 400cc op de ok hebben liggen dan kunnen ze ter plekke kijken. Voor hun is het ook lastig inschatten omdat het ook gelift wordt. Keuzes hè hahahah groetjes huppetee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Gabi:

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album.

haha de foto's van m'n buik is om mijn postuur te laten zien.

Klopt ik krijg 400 cc mentor high profile met een lift.

Frans vertelde dat ik best brede borsten heb.  

Thanks voor het lijstje, scheelt heel weinig zo te zien.

hm.. volgens mij is het mis gegaan... zie geen tabblad albums :( 
Probeer nog eens hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Huppetee:

@Gabi ik zou graag je foto's volgen dus als je me wil toevoegen? Ik zal zelf eens kijken hoe ik een album kan aanmaken is wel leuk om bij te houden. Ik wordt geopereerd door bas rysavy in bernekliniek Uden. Toevallig vandaag gebeld omdat ik ook nog twijfel over de grootte van de protheses ben juist bang dat ze te groot worden....maar de pc zorgt nu dat ze 350 en 375 en 400cc op de ok hebben liggen dan kunnen ze ter plekke kijken. Voor hun is het ook lastig inschatten omdat het ook gelift wordt. Keuzes hè hahahah groetjes huppetee!

Ik zal je toevoegen, even checken hoe ik dat op de juiste manier doe.

Handig idd als ze meerdere protheses bij de hand hebben. Heb jij brede borsten? weet je dat toevallig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Gabi:

hmmm, waar kan iemand dan toevoegen? Ik dacht dat ik het goed had gedaan. oeps!

Je moet naar je album gaan, en dan klikken op 'album bewerken'
Dan de naam intikken van diegene die je wilt toevoegen, en dan de juiste naam uit de lijst kiezen.
Dan opslaan.

Tag me wel weer ff, want anders mis ik dit :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.