Ga naar inhoud

Borstvergroting: Advies gevraagd.


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.. 

Ik wil graag advies vragen aan jullie.. Ik zit al ongeveer 8 maanden te denken om een borstvergroting te hebben, Maar er zijn een paar dingen die mij tegen hebben gehouden.

De reden dat ik een borstvergroting wil: Ik had voor mijn zwangerschap altijd een kleine C cup. nadat ik mijn baby heb gehad. zijn mijn borsten erg klein geworden. om het zo te zeggen. het lijken wel twee lege theezakjes. Het maakt mij gewoon zo erg onzeker.. zelfs tijdens de gemeenschap tussen mij en mijn man wil ik me t shirt niet eens uit hebben.

Ik pas geen enkele bhs meer van vroeger. 

Ik zit nu op een A cup.

maar hier zijn een paar dingen waardoor ik extra hard moet denken.

ik ben erg jong getrouwd en ook jong een baby gekregen. ik ben pas 19. Lijkt het jullie het verstandig om het op deze leeftijd te doen?

en ik ben bang dat mijn lichaam het afstoot. en wat als dit gebeurd kan iemand moj hierover meer info geven?

Dankjullie wel allemaaal

veel kusjes een zielige A cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat als je nog een keer zwangee bent dat de borsten dan veranderen en dat je weer geopereerd moet worden om het weer mooi te krijgen.  Maar das geloof ik niet bij iedereen.  Ik had een lege c cup na ze zwangerschappen en ben zoooooo blij dat ik het gedaan heb. Geen seconde spijt gehad. Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn heel veel meiden die vrij jong al een borstvergroting ondergaan (including me). Een groot deel daarvan zal zeer waarschijnlijk wel een kindje krijgen in de toekomst. Dat moet je dus helemaal niet laten tegenhouden in je keuze :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.