Ga naar inhoud

Beweging borsten bij aanspannen borstspier


snnnnx

Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik heb onlangs een borstvergroting onder de spier gehad en ben nu ongeveer 3 weken PO. Ik merkte gister ineens dat wanneer ik mijn borstspieren aanspan mijn borsten ook mee bewegen (Het aanspannen was niet met opzet, ik weet dat ik mijn borstspieren nog niet mag belasten!). Ze verplaatsen dan een klein beetje naar buiten. Ik heb hier al het een en ander op internet over gelezen maar ik weet niet of dat ook is wat ik ervaar aangezien het daar wel heel extreem was. Ik vraag me af of natuurlijke borsten ook een beetje meebewegen met de spier. Ik had voor de operatie geen tot nauwelijks borsten dus ik kan het helaas niet vergelijken haha!

Alvast bedankt! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk geen idee of borsten voor de bv ook al bewegen bij aanspannen, had ook niet veel van te voren en eigenlijk nooit uitgeprobeerd, maar na de bv, en zeker achter de spier, is dat heel normaal :)

Voor de spier bewegen ze wel wat, maar anders dan bij dual plane. De spier duwt er dan van achteren tegen namelijk

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lovelife @best_boobie 

Okee, dankjewel voor jullie reactie! 

Ik heb aan de binnenkant van mn linkerborst ook n soort kuiltje. als de borst ontspannen is valt dit niet op maar als ik de borstspier aanspan dan word het wat duidelijker. Komt dit doordat ik mijn borstspier die vorm heeft? Rechts heb ik dit niet! Ben benieuwd naar jullie reactie! :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei best_boobie:

@snnnnx Met drie weken po kun je je spier nog beter even niet te veel aanspannen meid. Vandaar dat je ook niet meer dan 2 kg mag tillen :)
Bekijk het over een tijdje nog eens, als je 6 weken po of langer bent :) 

xx BB

Haha jaa heb je ook gelijk in! Ben vandaag 5 weken po dus volgende week heb ik controle bij mn chirurg, dan vraag ik het gewoon even na. Hoop dat t niks geks is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.