Ga naar inhoud

Ben nieuw hier.


Gast CocoJ

Aanbevolen berichten

Hi dames, 

Ik weet niet waar ik me moet voorstellen dus dan maar even hier  :unsure:

Ik zal me even voorstellen. Ik ben moeder van 3 kinderen en ben 32 jaar. 

Ik ben z'n 6 weken geleden geopereerd aan een borstvergroting. Van een kleine 75B cup naar een 75D cup. 

Nu zitten de implantaten naar mijn mening erg hoog. En mijn tepel zit vrij laag. Ik heb altijd al wel een wat hangende tepel gehad maar dacht dat met de siliconen erin dit niet meer het geval zou zijn. 

Nu ben ik dus niet tevreden met het resultaat en ga ik met mijn na controle dit ook tegen mijn chirurg zeggen, vroeg me alleen af of er meer mensen zijn die dit hebben? En zo ja wat hebben jullie eraan gedaan?  

Ben namelijk bang dat ik weer onder het mes moet. Of dat ze een borstlift moeten gaan uitvoeren! 

Hoop graag wat van jullie te horen, ook al is het niet leuk nieuws. 

 

Groeten CocoJ. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi. Ik denk dat dat bij mij ook zo gaat zijn. En blijven ook. Ik ben al blij dat ze niet meer leeg zijn en neem genoegen met hoe ze er nu uit zien. Je kunt wel bezig blijven, denk ik dan. Maar als je ontevreden bent en blijft zul je toch bij controle na moeten vragen of een second opinion elder?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Het is je gelukt :) 

Jammer dat je niet tevreden bent, jouw situatie lijkt een beetje op de mijne. Ik was ook niet tevreden en ben voor een second opinion gegaan. Je kan mijn topic eens doorlezen bij 'borstprothesewissel'.

Wat voor protheses heb je en hoe zijn ze geplaatst? 6 weken is nog wel erg vroeg om het uiteindelijke eindresultaat al te kunnen beoordelen. Ze kunnen nog gaan zakken, bij mij waren ze pas na tien weken waar ze moesten zijn.

Ik ben 3 maanden verder en heb ze voor de spier dus voor mij was het al duidelijke zaak dat dit niet zou gaan verbeteren, maar dan ben je ook weer paar weken verder.

Ben benieuwd naar je reactie :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, welkom hier. :D

Wat vervelend dat je niet tevreden bent!
Zijn hier vast mensen die je een beetje kunnen helpen.
Ik helaas niet ik moet nog voor een bv :blush:

Mag ik vragen waar je je bv hebt laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Koko, ik ben bij Bergman geweest. 

Maar wil nog niet zeggen dat ze slecht zijn. Moet namelijk nog terug voor eind controle. En wie weet is het wel te vroeg om te oordelen.

Ben met alles echt super tevreden alleen met waar de tepel nu zit (vind ik zelf te laag) niet. 

De service is veder uitstekend. 

Gr CocoJ :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marietje, Yes het is idd gelukt. Haha.

Ik heb de dual plane methode gekozen. Met een ronde anatomisch prothese gevult met solide siliconengel.

Zal eens kijken naar jou topic ben wel benieuwd.

Een verpleegster wist mij te vertellen dat na 5 a 6 weken de prothese niet echt veel meer zal zakken. 

Vandaar dat ik me best zorgen maak! 

Baal er gew van, ben nu met vakantie in Frankrijk en een gew bh aan is nog niet echt een pretje. 

Een bikini gaat gelukkig wel maar ben s avond eigenlijk best blij om die leuk (not) sport bh aan te kunnen. 

Aan 1 borst is het litteken ook een beetje open gegaan vandaar dat een gew bh denk ik ook niet echt lekker zit. Helaas!!

 

Gr CocoJ  

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lindasch, 

Ik deel die mening niet met jou.Sorry

 

Als je zoveel geld betaald vind ik dat je er ook tevreden mee moet zijn. 

Anders vind ik het echt zonde geld.

Maar dit is voor iedereen anders natuurlijk. Ieder zo zijn keuzes. 

Gr CocoJ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2016 om 17:44 zei CocoJ:

Hi dames, 

Ik weet niet waar ik me moet voorstellen dus dan maar even hier  :unsure:

Ik zal me even voorstellen. Ik ben moeder van 3 kinderen en ben 32 jaar. 

Ik ben z'n 6 weken geleden geopereerd aan een borstvergroting. Van een kleine 75B cup naar een 75D cup. 

Nu zitten de implantaten naar mijn mening erg hoog. En mijn tepel zit vrij laag. Ik heb altijd al wel een wat hangende tepel gehad maar dacht dat met de siliconen erin dit niet meer het geval zou zijn. 

Nu ben ik dus niet tevreden met het resultaat en ga ik met mijn na controle dit ook tegen mijn chirurg zeggen, vroeg me alleen af of er meer mensen zijn die dit hebben? En zo ja wat hebben jullie eraan gedaan?  

Ben namelijk bang dat ik weer onder het mes moet. Of dat ze een borstlift moeten gaan uitvoeren! 

Hoop graag wat van jullie te horen, ook al is het niet leuk nieuws. 

 

Groeten CocoJ. 

Hoi Coco,

Ik ben nu bijna 6 weken po. Mijn protheses zijn ook hoog geplaatst. Dual plane. Omdat ze na 5 weken nog amper gezakt zijn ben ik vorige week naar de pc geweest. Hij vroeg:heb je bij de 1ste controle geen band gekregen? Ik zei: nee de verpleegkundige zei dat u niet met een band werkt, en dat ze vanzelf zakken.  Dat vond ik vreemd! Hij zei dat ie niet gelijk gaat opereren omdat ze nog kunnen gaan zakken, hij voelde ook of de prothese wel achter de spier zit, dat is gelukkig wel het geval. Ik heb nu alsnog een (bh met) band gekregen. Hij zei ook dat ie eventueel pas na een jaar opnieuw zou opereren. Ik ben behoorlijk onzeker nu. Ben ook bang dat ik weer geopereerd moet worden.  Van de zijkant zien ze er raar langwerpig uit. Wel zijn ze sinds vorige week ietsje gezakt ( ik maak iedere week foto's ). Ik vraagje af waarom ze tegen jou zeiden dat ze niet meer zakken na 5 weken. Ik lees hier op het forum van wel, zelfs tot 3 maanden. Misschien kun je mailen of bellen naar je pc en kun je eerder langskomen?

 

Gr Zonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees je berichtje nu pas, snap dat je je zorgen maakt. En je litteken wat open? Daar schrik ik wel even van. Z.s.m je pc dus contacten. Je bent nu op vakantie, dus kun je nu nog niet zoveel dan alleen mailen. Heb je dat inmiddels al gedaan? 

Verder advisseer ik je om je litteken nu goed schoon te houden met steriele gaasjes en die ook op je litteken te doen. Erg uitkijken dat er nu geen viezigheid in kan komen (infectie gevaar!!) Niet leuk zo in je vakantie maar zoek toch maar even een apotheek op.

Ps. je kan beter mijn naam even citeren dan krijg ik een notificatie anders lees ik je berichtje weer zo laat en dat is zonde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij rond of anatomisch? Ik heb dezelfde voorsituatie als jij, een kleine 75b, en heb nu een D. Mag ik vragen hoeveel Cc jij hebt gekregen?

Ik ben gelukkig wat gerustgesteld door meiden hier op t forum, maar ben er wel heel veel mee bezig, wordt bijna een obsessie, en dan zie ik al die mooie borsten hier voorbij komen. Ik begrijp wel hoe jij je voelt!

Heb je nog contact gehad met je pc of wacht je de 3 maanden controle af?

Liefs Zonne x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi zonne, 

Ik heb een ronde implantaat van 345cc duel plane! 

Ik heb contact gehad en ze adviseren mij om te wachten tot di 23 aug dan is mijn eindcontrolle. (Gelukkig wel met 1 week vervroegt, moest eigenlijk di 30 aug)  Ze kunnen nu toch niks voor mij doen omdat mijn arts met vakantie is. 

Heb het idee dat er wel iets van verrandering optreed (ze zakken iets) maar het langwerpige en het idee dat mijn tepel er maar een beetje bij hangt veranderd hierdoor niet echt. Moet ook zeggen dat mijn rechter borst gew weer mee doet haha maar mijn linker voelt nog erg dof en doof aan, hoop dat deze het toch ook wel weer gaat doen. Heb jij deze ervaring toevallig ook? 

Ik hoop dan ook dat ik me gew te druk maak en dat de arts gaat zeggen het is echt een kwestie van tijd en geduld is. 

Mag ik vragen hoe het bij jou nu is? 

Gr CocoJ 

 

  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marietje, 

Heb het idd goed schoon gehouden en het is nu zo goed als dicht gelukkig. Moet di 23 aug terug en dan gaan ze ernaar kijken. Maar voor nu zit het er prima uit.  

Bedankt voor je berichtje. 

Gr CocoJ. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames, vandaag is dan de dag dat ik terug ga voor mijn eindcontrole. :unsure:

Ben benieuwd! 

Hopelijk begrijpt hij wat ik zie en gaan we er een oplossing voor zoeken. 

Dus duimen maar.

Ik hou jullie op de hoogte. 

Gr CocoJ. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.