Ga naar inhoud

Nonatesfaye : 26 juli 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Nonatesfaye:

Hee meis,

 

Ja had 3 weken vrij genomen ook ivm vakantie.. Dus moest gisteren weer ik dacht dat lukt wel na een week. Helaas! 

Gaat nu wel wat beter heb Tramadol gekregen dus ben super suf maar de pijn is minder en lig lekker al de hele dag met mn puppy op de bank te kroelen, heeeerlijk. Hechtingen trekken ook al wat minder moet ik zeggen. Toch valt het herstel me een beetje tegen, had het minder heftig verwacht :wacko:

 

Hoe gaat het met jou? Xxx

Ik ben vandaag 3 weken po, merk dat ik eigenlijk ook veelste veel wil doen dan dat eigenlijk mag.

Het liefst geef ik mijn huis een grondige schoonmaakbeurt maar dat gaat helaas ook nog niet.. wel doe ik al alles afnemen waarbij ik mijn armen niet omhoog hoef te doen..

Hoe reageerde je werk erop? zijn ze wel begaand met je?

Fijn dat de pijn al minder aan het worden is, aaah een puppy wat leuk!!! wat voor eentje heb je?

Het herstel viel mij ook tegen.. heb er ook echt verdriet om gehad , moet zeggen dat het wel beter gaat bij mij de korsten zijn bijna helemaal weg, alleen mijn linkerborst heeft iets meer korsten.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Lotte90:

Ik ben vandaag 3 weken po, merk dat ik eigenlijk ook veelste veel wil doen dan dat eigenlijk mag.

Het liefst geef ik mijn huis een grondige schoonmaakbeurt maar dat gaat helaas ook nog niet.. wel doe ik al alles afnemen waarbij ik mijn armen niet omhoog hoef te doen..

Hoe reageerde je werk erop? zijn ze wel begaand met je?

Fijn dat de pijn al minder aan het worden is, aaah een puppy wat leuk!!! wat voor eentje heb je?

Het herstel viel mij ook tegen.. heb er ook echt verdriet om gehad , moet zeggen dat het wel beter gaat bij mij de korsten zijn bijna helemaal weg, alleen mijn linkerborst heeft iets meer korsten.

xxx

Ik zag et inderdaad! Je borsten gaan er erg mooi uitzien! Mijn werk.. Achja ik denk dat je overal wel een beetje misgunnende mensen hebt en dat ze achteraf over je praten of wat dan ook.. Maar goed mijn lichaam gaat voor het werk vind ik :) 

 

Ik heb een grijze amerikaanse stafford, ja ze is echt geweldig 7 maandjes oud nu! 

 

Merk je dat je borsten veel veranderd zijn inn3 weken? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Vandaag 14 dagen po. Ik kom net terug van de na-controle, hechtpleisters zijn eraf :D ziet er allemaal keurig uit.. Ik vind ze nogsteeds wat te klein maar goed we zullen zien wat er nog allemaal veranderd.

Ik zal wat foto's van vandaag in mn album zetten 

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.