Ga naar inhoud

Nonatesfaye : 26 juli 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben totaal niet bekend met dit forum maar heb er veel info uit kunnen halen.... 

Ik heb morgen 26 juli om 16.00 mijn OK gepland staan. Dit is gegaan via Diana Gabriels en ik word geopereerd in Vlaardingen. 

Ik ben erg zenuwachtig en wil graag jullie ervaringen weten.. Is er toevallig iemand al geopereerd door Dr Peters bij Diana Gabriels?

 

Er wordt morgen 400cc bij mij geplaatst. Ik heb nu een 75B.. Ik ben erg benieuwd voor diegene die van dezelfde maat komen met ongeveer even veel CC erin op welke cup jullie nu zitten?! Ik ben 21 jaar oud dus zo benieuwd hoe het eruit komt te zien aangezien het geen bescheiden maatje zal worden...

 

ik hoor graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Oh spannend morgen je bv, via de zoekbalk kun je wellicht info vinden over Dr. Peters. maar voor zover ik weet zijn er nog niet zo heel veel meiden door hem geopereerd, omdat hij nog niet zo heel erg lang werkzaam is via DG.

Ik heb je titel even en beetje aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je dan ook na je operatie je verslag neer zetten als je dat leuk vind.

Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nonatesfaye:

Hoi allemaal,

Ik ben totaal niet bekend met dit forum maar heb er veel info uit kunnen halen.... 

Ik heb morgen 26 juli om 16.00 mijn OK gepland staan. Dit is gegaan via Diana Gabriels en ik word geopereerd in Vlaardingen. 

Ik ben erg zenuwachtig en wil graag jullie ervaringen weten.. Is er toevallig iemand al geopereerd door Dr Peters bij Diana Gabriels?

 

Er wordt morgen 400cc bij mij geplaatst. Ik heb nu een 75B.. Ik ben erg benieuwd voor diegene die van dezelfde maat komen met ongeveer even veel CC erin op welke cup jullie nu zitten?! Ik ben 21 jaar oud dus zo benieuwd hoe het eruit komt te zien aangezien het geen bescheiden maatje zal worden...

 

ik hoor graag!

Ik ben geopereerd door Kevin peters ook via diana. 

Geloof mij, hij is GEWELDIG!

heeft bij mij supermooi werk afgeleverd en goed geluisterd en uitgevoerd wat ik wilde...

 

Veel succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, hoop dat jullie dit automatisch zien en ik jullie niet hoef te taggen?

Super bedankt voor alle succesjes!

 

Tis super gegaan, ben net thuis gekomen. Moest me om 4 uur melden en uiteindelijk ben ik om 17:35 naar de OK gegaan, ben om 19:15 wakker geworden en voelde me goed had gelijk trek en babbelde alsof ik nooit onder narcose geweest was!

Nou jullie weten hoe het verder gaat, je krijgt wat te drinken wat te eten... En toen sloeg de pijn toe.. Hevige druk op beide borsten....maar het is logisch, je borstspieren worden uit elkaar getrokken. 

 

Eenmaal thuis gekomen meteen mijn sport bh even uit gedaan om te kijken, kan niet anders zeggen dan dat het er fantastisch uit ziet! Had ze niet anders gewild ben er zo verliefd op. MAAR mijn linkertepel staat iets naar onder en mijn rechter iets naar noven, ook zijn mijn tepels er gezwollen en ja de pijn is er zeker aanwezig!!!

 

kan iemand mij vertellen of dat verschil qua hoogte van mijn tepels ' normaal ' is voor de eerste dag??

 

hier onder wat foto's, hoor graag wat jullie er van vinden :) xxxxxxx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies !:116:

Vind ze al erg mooi, mooie maat ook past goed bij je zo te zien! Hoop dat je niet al te veel pijn hebt en je maar snel en goed hersteld :3:

Op je vragen kan ik geen antwoord geven, zelf ben ik nog niet aan de beurt geweest en heb ook te weinig kennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies ziet er al goed uit!

Maak je maar geen zorgen over het verschil dat heeft allemaal tijd nodig.

Ik ben nu 2 weken po en mijn tepels zitten ook nog niet op de goede plek en de ene borst hangt hoger dan de ander.

In mijn brief stond dat het sowieso 3 tot 6 maanden duurt en je pas na een jaar echt het juiste resultaat hebt.. het is niet niks zo'n operatie, komt allemaal goed.

Neem lekker je rust bij mij hielp veel slapen en koelen en erg belangrijk je medicatie goed innemen met de tijden die zijn voorgeschreven.

Ik wens je een goed herstel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Bayleef:

Gefeliciteerd met je boobies !:116:

Vind ze al erg mooi, mooie maat ook past goed bij je zo te zien! Hoop dat je niet al te veel pijn hebt en je maar snel en goed hersteld :3:

Op je vragen kan ik geen antwoord geven, zelf ben ik nog niet aan de beurt geweest en heb ook te weinig kennis

Dankje Bayleef, de pijn is aardig heftig, de pijnstillers zijn ook niet alles, maar goed ik heb t ervoor over hoop dat t snel verminderd. Ook staan mn tieten letterlijk op klappen haha achja ben er super verliefd op krijg hier geen seconde spijt van!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25 juli 2016 om 23:20 zei Nonatesfaye:

Hoi allemaal,

Ik ben totaal niet bekend met dit forum maar heb er veel info uit kunnen halen.... 

Ik heb morgen 26 juli om 16.00 mijn OK gepland staan. Dit is gegaan via Diana Gabriels en ik word geopereerd in Vlaardingen. 

Ik ben erg zenuwachtig en wil graag jullie ervaringen weten.. Is er toevallig iemand al geopereerd door Dr Peters bij Diana Gabriels?

 

Er wordt morgen 400cc bij mij geplaatst. Ik heb nu een 75B.. Ik ben erg benieuwd voor diegene die van dezelfde maat komen met ongeveer even veel CC erin op welke cup jullie nu zitten?! Ik ben 21 jaar oud dus zo benieuwd hoe het eruit komt te zien aangezien het geen bescheiden maatje zal worden...

 

ik hoor graag!

Ik schat in 75d. Ik had 75a en heb dual plane 450 cc. Nu heb ik 75d. Ik denk dat het wel te vergelijken is. Ik heb net na 10 dagen po een sportbh in die maat gekocht en hij zit perfect. In m'n operatieverslag staan foto's van voor en na. Misschien heb je er wat aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Susannah:

Ik schat in 75d. Ik had 75a en heb dual plane 450 cc. Nu heb ik 75d. Ik denk dat het wel te vergelijken is. Ik heb net na 10 dagen po een sportbh in die maat gekocht en hij zit perfect. In m'n operatieverslag staan foto's van voor en na. Misschien heb je er wat aan?

Hoi Susannah,

 

Dankje! Ik verwacht idd ook zo iets. 

Prachtige borsten heb je! Ik kan niet wachten tot de mijne ook wat gaan uitzakken en wat dichter bij elkaar komen en ik BHs kan gaan passen:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Even een update.... Vandaag 6 dagen po en vanmorgen was weer mijn eerste werkdag. Ik heb een kantoorbaan in de transport waar ik fulltime van 9 tot half 6 werk. Toen ik opstond had ik al wat meer pijn als verwacht.. Ook teveel gedaan dit weekend denk ik. Toch maar naar mijn werk gebracht door mn vriend.

pijnstillers waren op dus gewoon een stripje paracetamol meegenomen. Eenmaal op mn werk ging het de ochtend wel en met het half uur meer pijn, super harde borsten en erge steken in mn hechtingen. Ja dat dacht ik al, te vroeg om te werken en de hele dag rechtop te zitten.. Toch maar even de kliniek gebeld en gevraagd om nieuwe pijnstillers. Ook zei zeiden direct dat ik beter lekker naar huis kon gaan. Tramadol opgehaald en lekker op de bank gaan liggen... Het is idd nog te vroeg, ik dacht dat doe ik wel ff. Ik ben iemand die moeilijk toegeeft aan pijn en gewoon maar van alles gaat doen, super stom want mn lichaam moet langzaam wennen. Morgen nog een dagje vrij en dan ga ik t woensdag maar eens proberen. 

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik een album maak? En hoe ik die prive zet maar wel mensen kan laten kijken die het vragen? 

Ik ben namelijk benieuwd hoe jullie het er tot nu toe uit vinden zien. 

Alvast bedankt :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Alles over album etc kun je in dit topic vinden

xxx

@Nonatesfaye als het goed is, had je deze link ook in de pb staan die je bij aanmelding gekregen had :)
Ik hoop tenminste dat die pb nog steeds aankomt en dat daar geen bug in zit.. Zou je dat even voor me willen nakijken aub?
Alvast bedankt :35: 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Lotte90:

Hee meid,

Wel knap van je dat je toch bent gaan werken en erna wel naar je lichaam hebt geluisterd.

Hoe gaat het nu met je?

x

Hee meis,

 

Ja had 3 weken vrij genomen ook ivm vakantie.. Dus moest gisteren weer ik dacht dat lukt wel na een week. Helaas! 

Gaat nu wel wat beter heb Tramadol gekregen dus ben super suf maar de pijn is minder en lig lekker al de hele dag met mn puppy op de bank te kroelen, heeeerlijk. Hechtingen trekken ook al wat minder moet ik zeggen. Toch valt het herstel me een beetje tegen, had het minder heftig verwacht :wacko:

 

Hoe gaat het met jou? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.