Ga naar inhoud

Prothesewissel maar twijfel..


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Anna. Ik ben 35 jaar en heb een jaar geleden een borstvergroting gehad. Ik had een kleine a cup waar niets meer van over was na 3 zwangerschappen en borstvoeding. Vorig jaar heb ik eindelijk een borstvergroting gehad. Ik heb 325 cc gehad achter de spier maar was hier niet blij mee. Nu ga ik 1 september voor een wissel. Nu zit ik te twijfelen tussen 2 maten. Namelijk 495cc en 555 cc. Eigenlijk wil ik voor de 555cc gaan en dat is al afgesproken maar twijfel. De reden dat ik twijfel is dat mijn borstbreedte 13.5 cm is maar de prothese dua ook. Zijn er dames die een prothese hebben met dezelfde breedte als hun borst en hebben jullie hier problemen mee? Bijvoorbeeld rimpels randen enz.

Ik hoop dat iemand mijn twijfel weg kan nemen. Want van de vorige x weet ik dat ik spijt had dat ik niet de grootste maat had gekozen.

 

Groetjes Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer ruimte? Hoe bedoel je dat?

Ja krijgcompensatie. Kan n wat andere maten omdat ze nu naast natelle wat ik nu heb ook met mentor werken die ik nu krijg.

Die heeft een projectie van 6.7

Was een beetje aan het zoeken ool naar voorbeelden an 555 cc maar weet niet of ik nu moet zoeken van a cup naar 555 cc wat ik eerst had of van 325 cc naar 555 cc. Weet dat het bij iedereen anders valt maar moet ook niet mega mega worden. Toen ik ging passen vond ik het niet groot maar wil ff kijken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahha ja 800 is teveel.

Het zou in eersteinstantie 410 cc worden maar zag geen verschil. Toen twijfelde ik tussen 495 en 555 cc maar denkend aan de eerste x dacht ik kan beter de grootste kiezen. 1 cm verschil? Hoe bedoel je mijn borst was 13 cm breed nu 13.5 en de prothese ook 13.5 cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 cm verschil in projectie, dus het volume naar voren, zoals ik al schreef. Dat wordt dus 1 cupmaatje verschil.

Als jij denkt dat dat genoeg is, be my guest haha

Ik ben echter bang dat het weer te klein word namelijk. Maar goed, vorige keer heb ik me ook voor je uitgesloofd en kreeg vervolgens flink stank voor dank. Nou boeit me dat weinig, maar je doet net of er niks aan de hand is, melissa1981. Hoe heb je eigenlijk die 3 zwangerschappen in een jaar voor elkaar gekregen? :45:

Ik laat het dus hierbij voorlopig.  Jouw keuze.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.