Ga naar inhoud

Bambi80 : .. juli 2016 : Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Hi all,

Vorige week dinsdag ben ik geopereerd bij kliniek Bloemingdael in Haarlem door pc Wouter van der Pot. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uitermate tevreden ben en nu al dolgelukkig met het resultaat. Ik ben 35 en vanaf mijn 20ste loop ik al met het idee om mijn borstel te laten vergroten. Sinds vorige week is het dan eindelijk zover! Ik had een kleine B cup en ben nu naar een volle D cup gegaan. Ik heb eurosiliconen  480 cc. 

Operatie is me redelijk zwaar gevallen. Met name ook de narcose. Herstel gaat, voor zover ik zelf kan beoordelen, volgens mij erg goed en snel. Voel wel veel spanning in m'n borsten en hier en daar een stekend pijntje maar dat is minimaal. Rust rust rust is volgens mij enige wat herstel goed doet. 

Lfs,

Bambi80 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!

En van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!
15 jaar nadenken over boobs en opeens heb je ze dan ook ;)  Fijn he!!

Idd, rust rust en nog eens rust bevorderd het herstel, goed dat jet dat zo doet :35: 

Vind je het misschien leuk om een verslagje te plaatsen van jouw operatiedag? Ik pas je titel van dit topic namelijk even aan en verhuis je naar een andere categorie, en dan kun je gewoon in dit topic alle updates en verslagen schrijven, die jij wilt :) 
Altijd leuk voor anderen die door dezelfde pc geopereerd worden/zijn

Welke datum werd je geopereerd? Vermeld ik dat ook nog ff in je titel

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.