Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

MarTiet

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum

Aanbevolen berichten

@MarTiet

Hee meis!

Zie niet meer zovaak iets van je voorbij komen of dat je in de chat aanwezig bent dus even bij deze.

Hoe gaat het ondertussen met je en de boobies? :) 

Liefs x 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 Hey mop, ja was even afwezig hier. Maar kom nu weer wat vaker om de hoek kijken :)

Gaat goed gelukkig hoor alweer eind deze week 6 weken po! Zal deze week ergens een foto plaatsen 

Jij bent nu ook echt bijna aan de beurt he! Leuk zeg eindelijk!

:53:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

He meis, 

Fijn dat je weer iets vaker om het hoekje komt kijken,en ja haast alweer een mijlpaal , 6 weken, nog wel ff goed naar je lichaam luisteren he 

dikke knuf 

xxx

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Fijn dat je weer iets vaker om het hoekje komt kijken,

Het hoekje om?

Toch die kist met die glazen stolpen dan maar :45: 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier het hoekje om :P en dan weer terug

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Desert-Rose pas nog goed op mijzelf hoor, had eigenlijk in de planning staan volgende week weer paar diensten te rijden maar autorijden is nog zwaar knudde dus moet mijzelf er maar aan over geven dat dat nog niet goed lukt helaas. Nu maar af en toe kleine stukjes proberen wil niks forceren.. beter nog een week uit de planning :) 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uur geleden zei MarTiet:

@Desert-Rose pas nog goed op mijzelf hoor, had eigenlijk in de planning staan volgende week weer paar diensten te rijden maar autorijden is nog zwaar knudde dus moet mijzelf er maar aan over geven dat dat nog niet goed lukt helaas. Nu maar af en toe kleine stukjes proberen wil niks forceren.. beter nog een week uit de planning :) 

Ja precies meid, niemand heeft er iets aan als je te snel weer gaat beginnen met werken en autorijden, hoe graag je dat misschien ook zou willen, dus inderdaad maar eerst kleine stukjes proberen en opbouwen.

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

wat fijn dat het goed met je gaat! en je er weer wat vaker bent :) ik ben er ook niet altijd hoor, en ik begrijp het ontzettend goed, op een gegeven moment ben je er even "klaar" mee.. ik ben benieuwd naar de foto's! en wat je zegt, niets forceren, dan maar een week later hoor! ik heb ook lang niet kunnen auto rijden, maar ik heb geen stuurbekrachtiging... kon het echt lang niet hoor hihi

x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast ptries

Sjee, 

time flies idd, alweer 6 weken,

Fijn dat het weer wat beter gaat:116:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@MarTiet hey meid hoe gaat het nu met je? Ben je er nog steeds tevreden over? Sorry door alle hectiek even de topics niet mee bijgelezen sorry.

Hoop dat het allemaal goed met je gaat.

Liefs fayenne 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com