Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei BrownieG:

 

Ga ik wel vanuit na die MEGA bestelling hihi. Die superboobs hebben dan wel een "boost" mee gekregen. Hoop dat de hechtdraadjes er snel uit zijn voor je :53:

Dank je mop :53: nog 1 lebber dan :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

wat fijn om te lezen dat het goed gaat zeg! het is nog even afwachten, maar dat komt denk ik helemaal goed!!!!

 

nog even volhouden ,dan kun je lekker van je superboobies genieten! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, goed dat Nio het ook even bijhoudt. Lijkt me ook wel een geruststelling dat hij even mee kijkt.. als het jezelf betreft is het toch anders hihi. .Ik ken dat.... ;) 

Maar lekker die derde week ab ook nog? oke, hoppa, slikken maar :45: 
Heb je geen bijwerkingen van die amoxi/clavulan? Er zijn mensen die er van leren hardlopen namelijk :P Is wel nog wat vroeg in jouw herstelproces, maarja... shit happens, zeg maar :45:

Fijn dat het goed/beter met je gaat meid.

Nog een paar daagjes en het is november en ziet de wereld er sowieso weer heel anders uit

:53: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei best_boobie:

Maar lekker die derde week ab ook nog? oke, hoppa, slikken maar :45: 
Heb je geen bijwerkingen van die amoxi/clavulan? Er zijn mensen die er van leren hardlopen namelijk :P Is wel nog wat vroeg in jouw herstelproces, maarja... shit happens, zeg maar :45:

Fijn dat het goed/beter met je gaat meid.

Nog een paar daagjes en het is november en ziet de wereld er sowieso weer heel anders uit

:53:

:45::45: .. hardlopen... 

Klopt als een tiet! ..de wereld ...tijdperk van stijve en koude tepels :45: Fijn vooruitzicht he @MarTiet:P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja shit happens zeker @best_boobie :45: Behalve een schrale strot, ietwat vaker naar de wc en soms wat wazig in mijn bolletje heb ik nergens last van.. :D:P Ja nog paar dagen dan is die ellende ook weer even voorbij.. zal blij zijn ook grrr

@BrownieG Mijn tepels doen al auw als ik eraan denk..brr hopelijk staan ze tegen die tijd niet meer zig zag :blink:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè, hoe gaat het nu met je?

ben zelf 17 oktober geopereerd ook door Nio.

En mijn tepels ook erg pijnlijk :( en dat stomme stuwing gevoel ook nog volop aanwezig.

Zou ik je foto's mogen zien ben heel erg benieuwd naar je Nio boobs :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Layd K

Het schijnt dat koolblad (witte kool ) de stuwing verminderd.

Google even;)

Je bent mij eigenlijk helemaal ontgaan,ik volg alle dames die door Dr.Nio zijn geholpen.

Sterkte met je herstel.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Ank:

@Layd K

Het schijnt dat koolblad (witte kool ) de stuwing verminderd.

Google even;)

Je bent mij eigenlijk helemaal ontgaan,ik volg alle dames die door Dr.Nio zijn geholpen.

Sterkte met je herstel.

xx Ank

Ja klopt had dat toen ook gedaan toen ik stopte met borstvoeding, moet zeggen dat het nu al wel veel minder is gelukkig.

Ik was eerder meer actief op het forum maar toen werd ik onverwacht zwanger dus ging mijn operatie niet door. Maar nu is ze 9 maand en heb ik de operatie kunnen doen en nu dus weer volop actief op dit super leuke forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Sweetboobs16 Hey mop, ja was even afwezig hier. Maar kom nu weer wat vaker om de hoek kijken :)

Gaat goed gelukkig hoor alweer eind deze week 6 weken po! Zal deze week ergens een foto plaatsen 

Jij bent nu ook echt bijna aan de beurt he! Leuk zeg eindelijk!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose pas nog goed op mijzelf hoor, had eigenlijk in de planning staan volgende week weer paar diensten te rijden maar autorijden is nog zwaar knudde dus moet mijzelf er maar aan over geven dat dat nog niet goed lukt helaas. Nu maar af en toe kleine stukjes proberen wil niks forceren.. beter nog een week uit de planning :) 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei MarTiet:

@Desert-Rose pas nog goed op mijzelf hoor, had eigenlijk in de planning staan volgende week weer paar diensten te rijden maar autorijden is nog zwaar knudde dus moet mijzelf er maar aan over geven dat dat nog niet goed lukt helaas. Nu maar af en toe kleine stukjes proberen wil niks forceren.. beter nog een week uit de planning :) 

:53:

Ja precies meid, niemand heeft er iets aan als je te snel weer gaat beginnen met werken en autorijden, hoe graag je dat misschien ook zou willen, dus inderdaad maar eerst kleine stukjes proberen en opbouwen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat het goed met je gaat! en je er weer wat vaker bent :) ik ben er ook niet altijd hoor, en ik begrijp het ontzettend goed, op een gegeven moment ben je er even "klaar" mee.. ik ben benieuwd naar de foto's! en wat je zegt, niets forceren, dan maar een week later hoor! ik heb ook lang niet kunnen auto rijden, maar ik heb geen stuurbekrachtiging... kon het echt lang niet hoor hihi

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.