Ga naar inhoud

Boobs91 : 2 september 2016 : Dr. Doornaerts : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zit al een paar weken mee te lezen op het forum maar vond het toch wel eens tijd om mij te registreren en wat actiever tips op te doen! Onlangs ben ik op consult geweest bij de praktijk van Diana Gabriels en heb ook met haarzelf het eerste gesprek gehad. Zonder nog maar een woord te hebben gesproken over mijn wensen, kreeg ik direct een pasbeha aan met de maat zoals ik het al jaren wilde! Was voor mij meteen een goed teken. Afgelopen week ook een consult gehad met de chirurg zelf (Maarten Doornaerts) en de operatie staat gepland voor dinsdag 30 augustus aanstaande. Mijn grote droom komt echt uit!

Ik word bijna 25 jaar, heb nu 75A en ben 1,65 lang. Ik weeg ook maar net 50 kilo dus voor mij is het heel erg belangrijk dat het wel bij mijn lichaam past. Ik krijg 325 of 350 cc, afhankelijk van de ruimte in mijn borst tijdens de operatie. De ronde implantaten worden dual plane geplaatst. 

Ben in het verleden al eerder geopereerd (ziekte van Crohn) en ook meerdere keren onder volledige narcose geweest, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Ben eerder benieuwd naar de eerste week/weken na de ingreep. Ga ervoor zorgen dat ik extra kussens in huis heb, dat al mijn benodigdheden op de goede hoogte staan en een goede Sportbeha en eventueel borstband aanschaffen. Dus mocht er nog iemand tips hebben, kom maar op... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AlisonDW

Wat fijn dat je al een datum hebt! En die is niet meer zover weg! 

Ik word op 11 augustus geopereerd door dr k peters, ook via diana gabriels. Op 11 augustus word ik 23 ^^ 

Ik heb nu ook 75a en krijg welicht ook 325 of 350 cc ronde dual plane geplaatst. 

Zou je graag blijven volgen :D we gaan missch ongeveer op hetzelfde uitkomen. Ik hoop op een volle C. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobs91:

Hallo allemaal,

Ik zit al een paar weken mee te lezen op het forum maar vond het toch wel eens tijd om mij te registreren en wat actiever tips op te doen! Onlangs ben ik op consult geweest bij de praktijk van Diana Gabriels en heb ook met haarzelf het eerste gesprek gehad. Zonder nog maar een woord te hebben gesproken over mijn wensen, kreeg ik direct een pasbeha aan met de maat zoals ik het al jaren wilde! Was voor mij meteen een goed teken. Afgelopen week ook een consult gehad met de chirurg zelf (Maarten Doornaerts) en de operatie staat gepland voor dinsdag 30 augustus aanstaande. Mijn grote droom komt echt uit!

Ik word bijna 25 jaar, heb nu 75A en ben 1,65 lang. Ik weeg ook maar net 50 kilo dus voor mij is het heel erg belangrijk dat het wel bij mijn lichaam past. Ik krijg 325 of 350 cc, afhankelijk van de ruimte in mijn borst tijdens de operatie. De ronde implantaten worden dual plane geplaatst. 

Ben in het verleden al eerder geopereerd (ziekte van Crohn) en ook meerdere keren onder volledige narcose geweest, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Ben eerder benieuwd naar de eerste week/weken na de ingreep. Ga ervoor zorgen dat ik extra kussens in huis heb, dat al mijn benodigdheden op de goede hoogte staan en een goede Sportbeha en eventueel borstband aanschaffen. Dus mocht er nog iemand tips hebben, kom maar op... 

Hoi meid,

Wat een leuk vooruitzicht! 

Ik zou vooral zorgen dat je voldoende hulp in huis hebt. Sommigen hebben weinig tot geen pijn, maar ik had de eerste week heel veel pijn en kon niet eens zelfstandig naar het toilet... Gelukkig bleef mijn moeder logeren, want dat wilde ik mijn vriend niet aandoen haha...

Ook was aankleden een uitdaging. Zorg voor genoeg wijde shirts/kimono of vesten met rits, zodat je niet teveel je armen hoeft te buigen. 

Qua pijn had ik eerst paracetamol maar ivm spierkrampen heeft diazepam mij erg goed geholpen zodat deze konden ontspannen. Wellicht heb jij dat niet nodig.

pak goed je rust maar probeer ook af en toe een stukje te lopen en probeer je houding niet te stijfjes te houden, maar ontspannen. 

Dit is puur uit eigen ervaring, veel ervaren het wellicht makkelijker of gewoon anders. :-)

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik heb je titel een beetje aangepast en topic verhuisd naar de goede categorie, hier kun je nu verder al je updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten.

Meerdere tips omtrent voor en na de operatie kun je vinden via de zoekbalk, bijv als je intoets boodschappenlijstje, daar staan veel nuttige dingen in.

Nu lekker aftellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 24 juli 2016 om 23:57 zei AlisonDW:

Wat fijn dat je al een datum hebt! En die is niet meer zover weg! 

Ik word op 11 augustus geopereerd door dr k peters, ook via diana gabriels. Op 11 augustus word ik 23 ^^ 

Ik heb nu ook 75a en krijg welicht ook 325 of 350 cc ronde dual plane geplaatst. 

Zou je graag blijven volgen :D we gaan missch ongeveer op hetzelfde uitkomen. Ik hoop op een volle C. 

Helaas is mijn geduld nog een paar dagen extra op de som gesteld... Ik zou afgelopen dinsdag worden geopereerd maar er was helaas geen anesthesist beschikbaar. Maar nu is het morgen zover, woehoe! Ben vanochtend nog aan het werk en heb vanmiddag vrij genomen, zodat ik thuis nog even alles kan wassen, boodschappen in huis kan halen etc. 

 

Gelukkig is mijn vriend gewoon thuis de komende dagen en komt vanaf maandag mijn moeder een paar dagen in huis om te helpen, maar de controle freak in mij wil alles zelf in orde maken voor zover dat kan haha. 

 

Jij hebt de ingreep inmiddels achter de rug.... hoe is het gegaan? Ben errug benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.